Re: "Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: "Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski
Date: Sun, 3 Oct 2004 22:24:37 +0200

Użytkownik "Bizon" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:cjpf7i$a7k$1@serwer.infinity.net.pl...
> Bardzo mi się podobało :)))
> Czy ktoś jeszcze ma dostęp do czytanych lektur ???
> Bardzo bym prosił o jakiś użyteczny adres.
------------------------------
Mam w formacie mp3 Gombrowicza "Ferdydurke" 13 odcinków po ok. 18 min.
[czyta Piotr Fronczewski], ponadto całość "Pana Tadeusza" [recytacja
Krzysztofa Globisza], a także I tom cyklu Maurice Druona "Królowie
przeklęci" zatytułowany "Król z żelaza". To niestety czytam sam i nie jestem
wcale z owego czytania zadowolony [nie sięgam do pięt aktorom, choć czytam
dość płynnie]. Z tego powodu, a także dlatego, że w PZN można wypożyczyć
kasety z nagraniem całego tego cyklu powieściowego - poprzestałem na
przeczytaniu i zarejestrowaniu [strona po stronie osobne pliki mp3] tylko 1
tomu.
Mam jeszcze recytacje tak świńskich utworów Aleksandra hrabiego Fredry, że
nie podaję nawet tytułów, ale tych nikomu nie zalecam, choć recytuje je sam
Rafał Olbrychski.
Udostępnić te utwory mógłbym jedynie na płycie CD, bowiem "wagę" posiadają
taką, że nie sposób ściągać tego przez Sieć...
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt