Re: Kogo lubią ludzie?

From: Marek Krużel <h...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kogo lubią ludzie?
Date: Sun, 05 Oct 2003 23:47:20 +0200

Sun, 05 Oct 2003 23:09:58 +0200, "cbnet" <c...@o...pl>
<blq16q$oqv$1@news.onet.pl>:

> Marek Krużel:
>
> Nie wiem dokladnie kogo lubia ludzie. :)
>
> Moze psy? ;)
> Dzis kiedy szedlem do auta pewna pani stala obok niego
> i dziwnie patrzyla na mnie. Po chwili ruszyla, a za nia
> na smyczy jakis smierdzacy kundel. Pani przystanela,
> bo jej ulubiony kundel postanowil wyproznic sie obok
> mojego auta. Coz... takie panie powinno hodowac sie
> w psiarniach jak dla mnie.
>
> Lubie roznych ludzi. :)
> Ale najbardziej uwielbiam moich bliznich. Uwielbiam np
> na nich patrzec - sa tacy piekni i dostojni. :)
> [...]

Jaką piękną prowokację wysmażyłeś.:)

Kiedyś Marsel pytał, czy jest coś pięknego w człowieku
o czym możnaby bez narażajnia się na śmieszność rzec.
Myślałem o tym. Hmm... uśmiech jest piękny... no nie każdy,
ale np. tak do siebie, może być nawet samozadowolenia.:)
Aha, o ile oczywiście nie ma w nim jakichś domieszek.;)
Nic więcej nie powiem, żeby nie narazić się na śmieszność.;)

pzdr
Marek

--
Jeszcze uroda bywa piękna, ale to na człowieku.;)