Kogo sprowokowal a n stepnie zlozym donos Janusz Lepionko

1. Data: 2006-11-06 15:13:12

Temat: Kogo sprowokowal a n stepnie zlozym donos Janusz Lepionko
Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

KTO WYKASOWAL POSTY POD LINKAMI KTORE ZAMIESCILEM W TYM E-MAILU ???

pl.misc.dieta

Re: (OT) Janusz Lepionko
Autor: Jeff j...@N...gazeta.pl
Data: 01-07-2006, 06:23:05
+ pokaż cały nagłówek

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wypisujesz Pan różniaste rzeczy o innych ludziach (obrażając ich
> zresztą),

Panie Lepionko

Na jakiej podstawie pan twierdzi, ze to ja pierwszy zaczalem tutaj wypisywac
rozniaste rzeczy o innych ludziach?
Pomijajac juz fakt, ze rzeczywiscie jestem w tej chwili w posiadaniu wielu
intersujacych materialow o niektorych "opty_ludziach" i zastanawiam sie nadal
co z tym fantem zrobic, bo w sumie przeciez skoro to wszystko nikogo nie
interesuje, to dlaczego akurat ja mam sobie tym d**e zawracac?
Wiekszosc piszacych tutaj ludzi chyba tak mysli.... moja chata skraja.
Prawda?

Jak dlugo Pan czytal moje wypowiedzi na tej grupie? Czy Pan wie dlaczego sie
cala ta klotnia tutaj zaczela?
Przeciez o ile sobie dobrze przypominam Pan byl jedna z tych osob ktore
kompletnie zignorowaly oswiadczenie ktore na tej grupie zamiescilem o
grasujacej w sieci szajce opty-naganiaczy.

Prosze zobaczyc co Pan wowczas w tamtym watku napisal:

glinki.com/?l=j5gti8

A teraz przypomne Panu niektore tylko incydenty ktore mialy miejsce na tej
grupie. Otoz, prosze sobie poczytac, jakie komentarze zostaly zamieszczone w
watku w ktorym wkleilem z innego forum informacje na temat kolejnej,
PRZEDWCZESNEJ smierci mlodego mezczyzny, ktory stosowal diete optymalna.

W watku tym, zamiast normalnej dyskusji na temat tragicznej smierci czlowieka
(vide wyjatkowo horrorystyczny opis sekcji zwok) ktory zastosowal popularna w
Polsce diete niskoweglowodanowa, pojawil sie .....ale....(sic!), caly elaborat
na temat mojej osoby, a autorem tej informacji byl jak zwykle wyjatkowo
aktywny i znany w sieci naganiacz i manipulator, poslugujacy sie nickiem
krystynaopty.

glinki.com/?l=ou3bqe

Kolejny tekst ktory tutaj zamiescilem nosil tytul:

"Zabojcza kwasica dr Kwasniewskiego".

W poscie podalem naukowe materialy na temat niebezpieczenstw zwiazanych ze
stosowaniem diet wysokotluszczowych. Prosze sobie przeczytac
jakimi za to anormalnymi komentarzami poczestowali mnie optymalni
(poslugujacy sie nickami: Jerzy Mierzynski, Ali i Krystynaopty)

glinki.com/?l=cmub05

A tu wyjatkowo kulturalny komentarz rzekomo "szykanowanej" (okreslenie
enigmatycznego grupowicza, Klintona) przeze mnie osoby o nicku krystynaopty:

glinki.com/?l=apuxgt

A w tym watku optymalny Golo (napuszczony przez osobnika o nicku optykrystyna)
porownuje mnie kolejny raz np.do psiego odchodu, w czym dzielnie mu
sekundowala osoba o nicku Jerzy Mierzynski, dla ktorego porownanie grupowicza
do psa, kundla itp jest zupelnie normalnym zwrotem na grupach usenetowych:

glinki.com/?l=4r26ja

A osobnik o nicku optykrystyna pomimo, ze jej absolutnie nie atakowalem
pierwszy jako osoby, w tym watku napisla takie bluzgi na moj temat:

glinki.com/?l=7cga3s

Powyzej podalem tylko KILKA ale typowych przykladow jak przebiegala tutaj
"dyskusja" z optymalnymi, bo na podstawie Panskiej wypowiedzi mozna odniesc
zupelnie przeciwne wrazenie.

Zreszta nie mam ani czasu ani tez i ochoty na dokladniejsze udawadnianie Panu,
ze nie jestem wielbladem.

Ponadto wiadomo, ze jesli ma sie przed soba na grupie dyskusyjnej pare osob
z tego samego gangu fanatykow (ktorzy notabene pisza z roznych serwerow i pod
roznymi nickami)i od lat paraja sie procederem psychomanipulacji na grupach
dyskusyjnych w celu zrobienia naboru do sekty, to trudno dociec prawdy, a jak
sie to blotko tylko lekko dotknie, to przeciez wiadomo, ze mozna i samemu
silnie sie pobrudzic, nieprawdaz?

Poniewaz pojawil sie na tej grupie "przelotnie":) czlowiek o nicku Klinton
ktory podobno mial pewne watpliwosci odnosnie tego co sie dzialo na tej
grupie, wiec skorzystalem z okazji aby mu sprawde wyluszczyc dokladniej, ale
jak widze bez specjalneego sukcesu, bo ani jego ani tez Pana jakos to wszystko
nie zainteresowalo to co napisalem w poscie, ktory pozwole sobie ponownie
przypomniec:

glinki.com/?l=f66j32

Pana zaintersowaly nie informacje na temat szkodliwosci diety i ataki na mnie
za to ze ja o tych szkodliwosciach pisalem, ale panska uwage przykuly,
zmyslone informacje na moj temat.
Musze sie przyznac, ze taka logika nie bardzo jest dla mnie zrozumiala...

Zastanawia mnie....hmmm.... dlaczego Pana nie intersuje fakt, ze osobnik o
nicku krystynaopty napisal kilkanascie tysiecy postow pod roznymi, sprytnie
zmienionymi nickami i to z wielu serwerwerow w temacie diety ktora jest tak
potencjalnie szkodliwa dla zdrowia, a ktora pomimo tego, ON i jego kumple
nadal az tak intensywnie propaguja??

A czy Pan sie chociaz przez moment zastanowil w jakim celu
ten osobnik nie dopuszcza w taki chamski i agresywny sposob do poinformowania
grupowiczow o potencjalnej i naukowo udowodnionej szkodliwosci, permanentnie
stosowanych diet wysokotluszczowych?

Przeciez on doskonale o tym wie i sam zadnej optymalnej diety nie stosuje,
natomiast innym Polakom ja natarczywie zaleca?

Przeciez kazdy normalny, uczciwy i odpowiedzialny czlowiek tak by sie nie
zachowywal w obliczu tylu niepodwazalnych i tragicznych FAKTOW.

Nie dziwi Pan to ? Nie zastanawia Pana to?

Prosze moze przeczytac co ja w tym watku napisalem:

glinki.com/?l=3okyss

> że niby stosują różne nicki w niecnych celach przerzucając się
> między serwerami, ale gdy ktoś pokaże, że stosując prostą technikę można
> pokazać, że Pan piszesz korzystając serwera tej należącego do tej samej
> firmy, co niejaki "Marcin", to szopkę odstawiasz i kłamcą nazywasz.

Przeciez to nie ja zaczalem tutaj informowac PIERWSZY o nickach grupowiczow.
To osobnik o nicku krystynaopty i inny osobnik o nicku leszek_sredynski,
zamiast dyskutowac tutaj na tematy dietetyczne, zaczeli ta zabawe z nickami,
a Pan ta zenujaca tragifarse nadal kontynuuje, mimo, ze to nie ma ABSOLUTNIE
zadnego zwiazku z tematem dyskusji o dietach ktore tutaj bezskutecznie
usilowalem przeprowadzic.

Po co i w jakim celu Pan to robi?

Co Pana na Boga obchodzi serwer z ktorego ja pisze?

Ta grupa jest o DIETACH, a nie o serwerach z ktorych pisze sie posty.

A moze ja pisze z ksiezyca? To jest az takie wazne dla Pana?

A to, ze potencjalnie niebezpieczne i nieprzebadane dokladnie diety
wysokotluszczowe ktore wprowadza sie w Polsce i wsrod Polonii na dosc powazana
skale rekami ludzi, ktorzy nie maja zadnego pojecia o dietetyce, to Pana jakos
nie intersuje, pomimo, ze jest juz cala masa tragicznych skutkow wmawiania
tych dietetycznych bredni ludziom, nie tylko chorym?

Zreszta tutaj dokladnie wytlumaczylem o co mi chodzi:

glinki.com/?l=20vazs

> [...]

> Connecting to whois.arin.net...
>
> Bell Canada BELLNEXXIA-11 (NET-70-48-0-0-1)
> 70.48.0.0 - 70.55.255.255
> Sympatico HSE SYMC20060308-CA (NET-70-55-60-0-1)
> 70.55.60.0 - 70.55.63.255
>
> # ARIN WHOIS database, last updated 2006-06-14 19:10
> # Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database
>
> Czyli:
> 70.55.60.213 należy do Sympatico HSE
> Toronto-HSE-ppp3957918.sympatico.ca też.
>
> Bez komentarza.
> </cytat>
> Pokaż Pan, że jest to kłamstwo, bardzo proszę.

Powtarzam jeszcze raz moje pytanie: w jakim celu Pan chce prowadzic to sledztwo?

Serwer ktory Pan podaje to potezny host z ktorego moga korzystac osoby nawet
nie mieszkajace w Kanadzie.
No i co z tego, ze Pan ten host podal? Jaki to ma zwiazek z tematem diet?

Ja sie zreszta na tym nie znam az tak dobrze, aby Panu to tlumaczyc.
W kazdym razie ten Marcin to nie ja.

Ja jestem Jeff!!!

A dlaczego Pan nie sprawdza tego osobnika ktory grasuje w polskiej sieci
internetowej i bezczelnie oszukuje ludzi, twierdzac, ze pewna dieta
niskoweglowodanowa leczy przyczynowo wszystkie choroby swiata (nowotwory i
AIDS tez) i co ciekawe wielu w to uwierzylo i w tej chwili juz bardzo wielu
z tych latwowiernych nie ma wsrod ZYWYCH.

To Pana nie intersuje? Pana intersuje sledztwo ktore oszusci prowadza
przeciwko mnie, za to, ze te informacje o oszustwach dietetycznych chcialem
nagloscic w polskiej sieci internetowej?

> Piszesz Pan, że jestem "złośliwym internetowym optysekciarzem".
> Ciekawe na jakiej podstawie.

A co, nie jest Pan zlosliwym internetowym optysekciarzem? Przeciez wiadomo
juz od dawna, ze optymalni to kolejna, niebezpieczna sekta terapeutyczna.
Dlaczego wiec Pan popiera niebezpiecznych sekciarzy??

> Może słowa "bez komentarza" to dowód złośliwości?
> Czyżby brak komentarza był złośliwością w najczystszej postaci?

Oczywiscie ze tak, bo dlaczego Pan nie przeprowadzil np. sledztwa w temacie
nickow, ilosci postow i serwerow z ktorych pisze osobnik o niku podstawowym
optykrystyna, pomimo, ze staralem sie tutaj wytlumaczyc na czym dzialalnosc
tej osoby w sieci internetowej polega.
Pan sie do tej oszustki ewidentnie przylaczyl i ja poparl w probie
zakneblowania moich wypowiedzi na tej grupie.

> Może sceptycyzm wobec głównego nurtu dietetyki to "optysekciarswto"?
> Nawet, jak ktoś jest sceptyczny wobec _wszystkich_ publikacji
> dotyczących diet? (tak, kiedyś zastosowałem DO w celach zdrowotnych ze
> skutkiem pozytywnym: likwidacja "choroby zimnych stóp", kołatań serca,
> odrętwień mięśni, znacznej części nadwagi i kilku innych przypadłości,
> jedynie na stawy niewiele pomogło, tylko trochę zmalały bóle - po
> powrocie do jedzenia jak przed DO jedynie nadwaga wróciła, ale mniejsza
> niż była przed, reszta zdrowia po odstawieniu DO bez zmian)

A co Pan w ogole wie na temat dietetyki?
To, ze zastosowal Pan ta diete i Panu w czyms ta dieta pomogla, to nie jest
jeszcze ZADEN dowod na to, ze ta dieta jest naprawde optymalna i ze leczy
przyczynowo wszystkie powazne choroby oraz ze ta dieta nadaje sie do
permanentnego stosowania.

Na jakiej podstawie wiec wmawia sie ludziom ze tak jest, skoro to nie jest
prawda i w tej chwili wiadomo, ze dla u wielu osob tak szczesliwie jak u Pana
ta dieta nie zadzialala.

Wielu juz nie zyje, a ilu jeszcze zaplaci zyciem to trudno ocenic z uwagi na
to, ze to dobry geszeft, aj waj:)..... a na nowotwory i miazdzyce pracuje sie
stosunkowo dlugo pomimo wszystko....

Napisalem na tej grupie post w ktorym podaje link do artykulu zamieszczonego
we Wprost na temat sposobu odzywiania sie Polakow w przeszlosci.
Z tresci tego artykulu mozna tez m.innymi dowiedziec sie o rosnacej ilosci
zgonow osob, ktore zastowaly diete wysoktluszczowa Kwasniewskiego.

Tego Pan tez chyba nie przeczytal, jak mniemam?

glinki.com/?l=8xdot5

> Tak próbuję się domyśleć, jakimi to ścieżkami Waściny rozum wędruje,
> i... nic. Jakoś nie mogę się domyślić nawet, skąd to określenie "kolezka
> Gola". Mnie Golo ni brat, ni swat. Ni mnie on grzeje, nie ziębi.
> Dla Waścinej przyjemności nie zamierzam jednak udowadniać, że nie jestem
> wielbłądem, zaczem z mojej strony EOT.

Moj rozum wedruje raczej prostymi drozkami a nie zawilymi, wiec widocznie Panu
trudno to pojac, pomimo, ze Pan podobno takim rzekomo logicznym "dociekaczem"
prawdy i obronca chrzescijanskich wartosci jest.
Dla mnie Wacpanie nie trudno biale od czarnego odroznic i prawde, a nie
klamstwo wybrac.

Golo to osobnik ktory sie tu bardzo zasluzyl w kneblowaniu mojej "twarzy" pod
dyktando wyjatkowo aktywnego od szeregu lat osobnika o nicku krystynaopoty,
ktory potrafi sie wyjatkowo zrecznie poslugiwac pozytecznymi fanatykami,
stosujac, zreszta dosc prymitywna psychomanipulacje.....i stad to okreslenie
"kolezka" w odniesieniu do Pana.

Jeff

2. Data: 2006-11-06 17:32:49

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):

stosujac, zreszta dosc prymitywna psychomanipulacje.....i stad to okreslenie

spieprzaj dziadu

nie chciałem pisać ale.....
ciemnote możesz wciskać tym co twojej "tfurczości" nie znają
każda z tobą dyskusja kończyła się w "przewidywalny" sposób
z braku argumentów zwieracz ci puszcza ?
straszyłeś nas prokuratorem i co??
ps.anonimowi tak jak ty, nie byliśmy

3. Data: 2006-11-06 18:58:59

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> każda z tobą dyskusja kończyła się w "przewidywalny" sposób
> z braku argumentów zwieracz ci puszcza ?

Jaka psychomanipulacje ja stosuje? Ze zakwestionowalem ta wasz idiotyczn a i
niebezpieczna dieta, z powodu zastosowania ktorej zmarla moja znajoma na atak
serca, bo uwierzyka w nonsensy ideologiczno-dietetyczne?

Czlowieku rozum ci odebralo? Jaka ciemnote ci wciskam? To, ze podalem do
publicznej wiadomosci fakty i doniesienia o niebezpieczenstwach absurdalnej
diety, to to jest ciemnota???

A teraz nie dosc, ze Lepionko pisze oszczercze posty, zablokowal mi
bezpodstawnie konto, zrobil podobno donos, to tendencyjnie wykasowal tez
niewygodne dla niego dowody rzeczowe swojej winy czyli posty z mojego e-maila
i ty mi tu bedziesz pisal o tym, ze ciemnote wciskam?

Przeciez to ty tutaj wciskasz ciemnote, ochraniasz i wspodzialasz z szajka
oszustow, a potem szukasz winnych wsrod cyklistow, murzynow i cholera wie
jeszcze kogo, tylko nie wsrod tobie podobnych pokrzywdzonych nieszczesnikow.

> straszyłeś nas prokuratorem i co??
> ps.anonimowi tak jak ty, nie byliśmy

Acha, dobre sobie....To ty mozesz oszukiwac, wyzywac, ublizac bezpodstawnie
innym ludzim bo sie nikogo nie boisz, a potem bedziesz tutaj wypisywal brednie
ze ci jacys Indianie narobili bajzlu w zyciorysie bo ukryli przed toba cudowna
dieta, ktora magicznie zmieni ci twoj zaklamany swiat na lepszy ?

Tak myslisz Ali Bucholc?

Ps.to ze facio wyczyscil konto, to tylko tutaj podalem do publicznej wiadomosci
jako kolejny dowod na to, ze jest zwyklym oszustem, klamca i oszczerca.

A posty ktore wykasowal, to ja i tak mam, wiec tylko sobie ukrecil dodatkowy
bicz na siebie i oszustow pseudooptymalnych.

Jeff

4. Data: 2006-11-07 09:32:03

Od: janusz <j...@f...adres.to> szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl nabredził:
> KTO WYKASOWAL POSTY POD LINKAMI KTORE ZAMIESCILEM W TYM E-MAILU ???

Niczego nie kasowałem. Choćby dlatego, że nie mam takiej możliwości.
Odpowiadałem już na poniższe bleblanie jeffowe, ale jeszcze raz
odpowiem, może w końcu dotrze do Jeffa, co takiego właściwie on robi.

I to są _fakty_. Każdego, kto się z tobą nie zgadza, z miejsca obrzucasz
określeniami w stylu: debil, sbecki drań, łobuz, psychiczny.
Jeśli to nie jest chęć obrażania dyskutanta, to co to jest?
Wystarczy zajrzeć do archiwum, żeby zobaczyć, że _każdego_, kto się z
tobą nie zgadza, od razu określasz słowami powszechnie uważanymi za
obelżywe. W zdaniu powyżej zacytowanym określiłem to słowami możliwie
łagodnymi, ale takie są fakty.

> Panie Lepionko
>
> Na jakiej podstawie pan twierdzi, ze to ja pierwszy zaczalem tutaj wypisywac
> rozniaste rzeczy o innych ludziach?

Gdzie w cytowanym przez ciebie zdaniu jest choć słowo o tym, że jesteś
pierwszy wypisujący różniaste rzeczy o innych?
A może jest tam taka sugestia? Jeśli tak, to gdzie?
No więc, gdzież to napisałem, że ty pierwszy?
Przecież nie znam wszystkich, którzy tu pisali, zanim ty się pojawiłeś.
Archiwum podaje przykłady bluzgów w wykonaniu najróżniejszych ludzi,
na przykład w wykonaniu osoby podpisującej się annaklay.
Ale jeśli chodzi o mnie, to TY mnie obrzuciłeś: debilem, psychicznym,
sbeckim draniem i innymi, równie "miłymi" określeniami.
(Ja ciebie jeszcze nie nazwałem tak ani razu.)
To _jest_ chęć obrażania dyskutanta.
Pomyśl, zanim zaczniesz się obrażać i zanim zaczniesz obrażać innych.

Poza tym nazwałeś mnie kłamcą i oszustem oraz w sposób niedwuznaczny
sugerowałeś, że jestem złodziejem, a także, równie bezpodstawnie,
straszyłeś mnie prokuratorem.
A to już podpada pod wspomniane przeze mnie artykuły Kodeksu Karnego.
Kiedy mnie za to przeprosisz, oszczerco Jeffie?
A na przyszłość pomyśl, zanim zaczniesz pisać takie rzeczy o innych.

> Jak dlugo Pan czytal moje wypowiedzi na tej grupie? Czy Pan wie dlaczego sie
> cala ta klotnia tutaj zaczela?

Nie muszę analizować całego archiwum, żeby zobaczyć, że reagujesz
nerwowo i głupio.

> Przeciez o ile sobie dobrze przypominam Pan byl jedna z tych osob ktore
> kompletnie zignorowaly oswiadczenie ktore na tej grupie zamiescilem o
> grasujacej w sieci szajce opty-naganiaczy.

Jaaaasne, pełno tego optymalnego spamu wszędzie. ;)
Normalnie nie sposób się od optymalstwa opędzić,
nawet na ulicy zaczepiają. ;)
Viagry za to nikt nie reklamuje, prawda? ;)
Pomyśl, zanim napiszesz.

> [...]
> watku w ktorym wkleilem z innego forum informacje na temat kolejnej,
> PRZEDWCZESNEJ smierci mlodego mezczyzny, ktory stosowal diete optymalna.

Ludzie umierają też np. po zażyciu kwasu acetylosalicylowego.
Jest taka stara zasada, która była w oryginalnej przysiędze Hipokratesa,
że lekarz ma nie zabraniać metody leczenia, której nie udowodniono,
że jest nieskuteczna.
Nie udowodniono, że DO jest nieskuteczna.
Udowodniono, że homeopatia jest nieskuteczna w większości przypadków
(nie wszystkie przypadki stosowania homeopatii sprawdzono),
nieskuteczna jest także w przeziębieniach i grypie.
Ciekawe, co sądzisz o powszechnym reklamowaniu nieskutecznej homeopatii
w TV czy w radiu. Jakoś nie słychać, żebyś protestował.
Ja stoję na stanowisku, że lekarz ma pacjenta _wyleczyć_ i nieważne,
jaką metodę zastosuje, ważne, żeby była skuteczna.

> [...]
> jakimi za to anormalnymi komentarzami poczestowali mnie optymalni
> (poslugujacy sie nickami: Jerzy Mierzynski, Ali i Krystynaopty)

Jak obrażali, to trzeba było:
1.domagać się przeprosin,
2.w razie braku przeprosin w rozsądnym czasie zgłosić złamanie
netykiety, gdzie trzeba.
Czemu tego nie zrobiłeś?
Czy może to jednak ty pierwszy obrzuciłeś tych ludzi błotem?

> A osobnik o nicku optykrystyna pomimo, ze jej absolutnie nie atakowalem
> pierwszy jako osoby, w tym watku napisla takie bluzgi na moj temat:

W kwestii obrażania liczy się kontakt osobowy, nie wątek.
Dowodem tego twoje pisanie o mnie.

> [...]
> zmyslone informacje na moj temat.
> Musze sie przyznac, ze taka logika nie bardzo jest dla mnie zrozumiala...

Zainteresował mnie wątek wmawiania innym tego, czego nie ma.
Np. wmawianie pisania pod straaasznie spryyytnie zmienionymi nickami
spod straaasznie zmienianych serwerów.
Gdy tymczasem z prostej kwerendy widać, że w ten sposób sam się
podkładasz. Tego dotyczyło moje "Bez komentarza".

> [...]
> potencjalnie szkodliwa dla zdrowia, a ktora pomimo tego, ON i jego kumple

krystynaopty, optykrystyna - zaprawdę, strasznie sprytnie zmienione
nicki. Pomyśl, zanim napiszesz. A najlepiej pomyśl, zanim pomyślisz.

> [...]
> grupowiczow o potencjalnej i naukowo udowodnionej szkodliwosci, permanentnie

Nikt ciebie nie blokuje, poza administratorami.
Dopóki nie nauczysz się kultury, będą ciebie blokować.
Dopóki będziesz rzucać na innych oszczerstwa, będą ciebie blokować.

> Przeciez on doskonale o tym wie i sam zadnej optymalnej diety nie stosuje,
> natomiast innym Polakom ja natarczywie zaleca?

Skąd wiesz? Sprawdziłeś? W jaki sposób? Pytam na poważnie.

> Co Pana na Boga obchodzi serwer z ktorego ja pisze?

"Co, na Boga, obchodzi ciebie serwer, z którego pisze np. optykrystyna?"

Nie dostrzegasz śmieszności swojej postawy?
Nie dostrzegasz, że sam się podkładasz?

Nadal nie wykazałeś, gdzie i jak skłamałem.

> Powtarzam jeszcze raz moje pytanie: w jakim celu Pan chce prowadzic to sledztwo?

Prostą kwerendę nazwałeś "śledztwem".
Nie widzisz, że się ośmieszasz?

> A co, nie jest Pan zlosliwym internetowym optysekciarzem? Przeciez wiadomo
> juz od dawna, ze optymalni to kolejna, niebezpieczna sekta terapeutyczna.
> Dlaczego wiec Pan popiera niebezpiecznych sekciarzy??

Zastosowałem DO raz i mi pomogła. Zniknęła "choroba zimnych stóp",
zniknęły pokłuwania w okolicach serca, zmalały bóle w stawach, znikęła
sztywność mięśni. Masa też znacząco spadła - z ponad 100 kg do 78 kg.
Po zaprzestaniu DO masa wzrosła w ciągu 5 lat do 90 kg.
Obecnie nie stosuję DO, a w celu zmniejszenia masy odstawiłem ziemniaki
oraz ograniczyłem produkty mączne do 2 - 3 kromek chleba dziennie.
Zanotowałem spadek masy do 85 kg w ciągu ostatnich 3 miesięcy.
Taki jest stan obecny. Przy wzroście 170 cm i budowie średniokościstej
przypuszczalna masa prawidłowa ~ 70 kg. Mam więc do zrzucenia ~ 15kg.
Nikt mnie nie namawiał, sam znalazłem szukając po księgarniach i
bibliotekach. Nikogo też nie namawiam. Jak kto chce, niech sam poszuka
informacji i samodzielnie zdecyduje, komu wierzyć.
Tyle o moich kontaktach z DO.
Trudno na tej podstawie nazwać mnie sekciarzem.

> Oczywiscie ze tak, bo dlaczego Pan nie przeprowadzil np. sledztwa w temacie

W twojej "sprawie" też nie przeprowadziłem śledztwa.
Trudno śledztwem nazwać wykonanie jednej kwerendy IP.

> Pan sie do tej oszustki ewidentnie przylaczyl i ja poparl w probie
> zakneblowania moich wypowiedzi na tej grupie.

To "kneblowanie" jak niby wygląda?
Że zgłosiłem, gdzie trzeba, że rzucasz w ludzi obelgami i obrzucasz ich
oszczerstwami? Poczułem się obrażony, zaś administrator zajrzawszy do
archiwum grupy przyznał mi rację. Gdybyś prowadził dyskusję kulturalną i
merytoryczną, administator na pewno by ciebie nie zablokował.
Gdybyś, dla odmiany, podawał portalom prawdziwe dane osobowe i
teleadresowe, już dawno ktoś by ciebie pozwał przed sąd z wymienionych
przeze mnie artykułów. Ja bym już nie musiał.

Podsumowując:
1.Przeproś mnie:
- za nazwanie mnie kłamcą, oszustem, debilem, sbeckim draniem itd...,
- za sugerowanie, że jestem złodziejem,
- za straszenie prokuratorem.
2.Na przyszłość zastanów się, co robisz.
3.Nie rzucaj w ludzi epitetami powszechnie uznawanymi za obraźliwe,
a także nie obrzucaj ludzi oszczerstwami. Gdy jednak to zrobisz, to się
nie dziw, że obrzucony zareaguje. Reakcją może być "odbicie piłeczki",
ale też zgłoszenie administratorowi, czy pozew do sądu.

j..

5. Data: 2006-11-07 13:31:24

Temat: Re: Kogo sprowokowal a nastepnie zlozyl donos Janusz Lepionko
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odpowiadałem już na poniższe bleblanie jeffowe, ale jeszcze raz
> odpowiem, może w końcu dotrze do Jeffa, co takiego właściwie on robi.

...samo sie wiec skasowalo? ...podobie jak w cudowny sposob z ponizszego postu
wyparowowaly wszystkie te teksty, ktore byly ci niewygodne i kompromitowaly
ciebie i twoje urojone zarzuty pod moim adresem:

http://tinyurl.com/sqzpf

Lepionko poniewaz sam nie przestrzegasz ani nietykiety, ani Kodeksu Karnego oraz
popierasz ewidentnie grasujacych na tej grupie takich samych lajdakow jak ty,
wiec ja juz z toba wiecej dyskutowl nie bede.

Powiadamiam cie tylko ze:

* wczoraj przekazalem drugi post na abusd GW (kopie wklejam ponizej)
* koncze przygotowywanie dokumentacji ktora przesle do prokuratury z kopia
do wiadomosci uczelni na ktorej studiujesz

Tymczasem zegnam.

Szanowni Panstwo

W zwiazku z zablokowaniem mojego wejscia na grupy usenetowe z konta GW,
przesylam drugi list, w ktorym podaje dowody na potwierdzenie zlosliwego i
tendencyjnego charakteru donosu , ktory zostal podobno zlozony na mnie przez
uzytkownika:

j...@p...onet.pl.

Z zamieszczonego w dniu 4-11-2006 na grupie pl.misc dieta postu, dowiedzialem
sie, ze uzytkownik usenetu j...@p...onet.pl, zlozyl na mnie
skarge i w tej chwili mam odciety dostep do grup usenetowych z konta GW.

Jestem ta sprawa zaskoczony, bowiem w/w uzytkownik usenetu , sam notorycznie
dopuszcza sie naduzyc i nie przestrzega ani prawa usenetowego, ani Kodeksu
Karnego .w usenecie.

a na grupie pl.misc dieta, chetnie zamieszcza agresywne teksy o chrakterze
personalno-czepialskim. oraz z etuzjazmem przylacza sie do wszelkich nagonek i
awantur ktore prowokuje rezydujacy na pl.misc dieta i pl. soc wegetraianizm
zespol wyjatkowo zlosliwych i nachalnych trolli pod dowodztwem
K...@a...spam.,

Pod ponizszym linkiem mozna zapoznac sie z &#8222;argumentami&#8221; najchetniej

uzywanymi przez usenetowych kolegow Janusza Lepionki i samego Lepionke.

http://tinyurl.com/yx2zha

Wczoraj , przegladajac archiwum grupy, zauwazylem, ze zostaly wykasowane

posty ktore byly zamieszczone pod linkami podlaczonymi do mojej korespondencji
z uzytkownikiem usentu Januszem Lepionko.

Posty te zawieraly wyjatklowo obrazliwe i podle teksty, ale pod moim adresem :

http://tinyurl.com/sqzpf

Od momentu zamieszczenia tego tekstu, Janusz Lipionko zaczal sie zlosliwie
czepiac niemal kazdego wyslanego przeze mnie na grupe dyskusyjna postu i mnie
szkalowac , domagajac sie jednoczesnie przeprosin.

Ponizej wklejam tylko kilka wybranych tego typu &#8222;pyskowek&#8221; w wykonaniu
uzytkownika J.Lepionki:, w ktorych czlowiek ten mnie oczernia, szkaluje i uzywa
wulgarnego slownictwa:

http://tinyurl.com/ydy2t2

http://tinyurl.com/ultdj

http://tinyurl.com/ya7pbq

http://tinyurl.com/yd928f

http://tinyurl.com/yayk5b

http://tinyurl.com/yh77jt

W zwiazku z powyzszym , bardzo prosze adminow o zrewidowanie swojej decyzji
odnosnie odciecia mnie od dyskusyjnych grup usenetowych, bowiem zarzuty
J.Lepionki sa kompletnie

nieuzasadnione i bezpodstawne.

Pozdrawiam

Uzytkownik Jeff

j...@W...gazeta.pl

6. Data: 2006-11-07 14:31:53

Od: janusz <j...@f...adres.to> szukaj wiadomości tego autora

Jeff nableblał:
> ...samo sie wiec skasowalo? ...podobie jak w cudowny sposob z ponizszego postu
> wyparowowaly wszystkie te teksty, ktore byly ci niewygodne i kompromitowaly
> ciebie i twoje urojone zarzuty pod moim adresem:

Ty naprawdę masz zwidy.
Co z tego, że ktoś coś skasował z serwera gazeta.pl ,
skoro wszystko jest dostępne na serwerze google ?
A moje zarzuty wobec ciebie nie są urojone i ty o tym dobrze wiesz.
Nie będę się więc powtarzał i cytował twojej twórczości.
Wszystko to jest dostępne w archiwum google .

Nadal nie przeprosiłeś mnie za:
- obrzucanie epitetami powszechnie uznawanymi za obraźliwe,
- bezpodstawne okreslenie mnie mianem kłamcy i oszusta,
- bezpodstawne, niedwuznaczne sugerowanie jakobym był złodziejem,
- bezpodstawne straszenie prokuratorem.
Czyli nie przeprosiłeś mnie za czyny podpadające pod wymienione przeze

7. Data: 2006-11-07 14:49:01

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@v...pl> napisał
> Jeff

Czytam na tej grupie posty od kilku lat, zabieram glos rzadko jednak po
przeczytaniu Twojej wypowiedzi musze przyznac ze jestes powaznie chory
psychicznie i powinienes sie leczyc.
--
Arek

8. Data: 2006-11-07 15:13:08

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Czytam na tej grupie posty od kilku lat, zabieram glos rzadko jednak po
> przeczytaniu Twojej wypowiedzi musze przyznac ze jestes powaznie chory

Pewnie dlatego, jestem w.g ciebie chory, ze probowalem zyczliwie ostrzec cie
przed szarlatanami i nie polecalem niebezpiecznej diety, ktora nadal chcesz
stosowac, pomimo ze ta dieta pogorszy tylko w twoj stan zdrowia?:

http://tinyurl.com/tgrkk

Bardzo sie ciesze, ze w koncu mi podziekowales za poswiecony ci czas,
zaintersowanie twoim problemem zdowotnym i wiesz ty naprawde masza racje,
ze jestem nieco inaczej nienoralny, anizeli ty.

I na zakonczenie stosuj diete jaka chcesz co chcesz...bo masz racje, ze tylko
nienormalny nie robi w balona takich normalnych jak ty.

*****
Jeff

9. Data: 2006-11-08 06:52:31

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff
proszę Cię, tak bardzo Cię proszę,
skończ z tymi oskarżeniami.
.ana

10. Data: 2006-11-08 13:18:09

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeff
> proszę Cię, tak bardzo Cię proszę,
> skończ z tymi oskarżeniami.
> .ana

O jakich oskarzeniach piszesz? Dlaczego nie zwrocisz sie z ta prosba do twojej
paczki prowokatorow pseudooptymalnych '

Kolejny raz popierasz chuliganow i prowokatorow usenetowych, udajac niewiniatko?

A tak przy okazji ja cie bardzo prosze zajmij sie czyms pozytecznym, a nie
trolluj kobietgo w sieci interetowwej i nie podrzucaj tutaj falszywych swiadctw
przeciko mnie, zalosna mala prowokatorko.

Jeff

prośba o opinie grupowiczów
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
do zelzonych przez Jeffa
Do Krystyny Tomczak
siłownia || fitness || pilates || judo - chorzów