Kolastyna, seria Mimic Lift

1. Data: 2004-06-08 21:00:49

Temat: Kolastyna, seria Mimic Lift
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na ładne oczy i z okazji zakupu dwóch mydeł Erica dostałam dziś w drogerii
próbkę kremu na dzień redukującego zmarszczki mimiczne. Na próbce i na
dołączonej do niej ulotce napisano, że to krem dla plus trzydziestek, że
jest takowy na dzień, że na noc, że serum... Boję się trochę użyć, bo
wrażliwiec jestem, dlatego zapytać chciałam: testowała któraś z Was? I czy
to jakaś nowa seria? Na stronie firmy nie znalazłam serii Mimic Lift,
jedynie tylko to: http://www.kolastyna.com.pl/?str=177&typ=1&lang=pol
Opakowanie łudząco podobne do mojej próbki, ale na stronie pustka ;/
Ciekawe czemu.
A tak swoją drogą to miło jest usłyszeć: "pozwoli pani, że dam jej
próbkę....." :) Pewnie ta pani czyta pru :)

pzdr
For

1. Data: 2004-06-08 22:48:38

Temat: Re: Kolastyna, seria Mimic Lift
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak swoją drogą to miło jest usłyszeć: "pozwoli pani, że dam jej
> próbkę....." :) Pewnie ta pani czyta pru :)

Witam!
Ja akurat miałam mozliwość przetestować tę nową serię, nie tylko serum, także
krem na dzień. Jeszcze nie mam po 30, ale prawie. Myslę, że mozesz spróbować,
calkiem niezłe, dosyc dobre efekty. Nie mialam zadnych podraznień. Serum jest
takie żelowe, krem bardzo lekki i przyjemny, ladnie sie wchłania, super pod
makijaż!! Polecam, bo nie kosztuje za duzo.
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-06-09 09:02:15

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

4maleena <f...@g...peel> napisał(a):
> Boję się trochę użyć, bo wrażliwiec jestem,

a nie możesz najpierw przeprowadzić testu? na wewnętrznej części
przedramienia lub za uchem - ew. reakcja alergiczna powinna być widoczna po
upływie 24 h.

1. Data: 2004-06-09 09:34:31

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości:

> a nie możesz najpierw przeprowadzić testu? na wewnętrznej części
> przedramienia lub za uchem - ew. reakcja alergiczna powinna być widoczna
po
> upływie 24 h.

Teoretycznie mogę, ale jeśli otworzę próbkę i kapnę tylko nieco za ucho a
potem bedę czekać 24 godziny na reakcję, to krem z próbki mi wyschnie i się
nie nada. Tak mi się wydaje :) Poza tym na mnie chyba takie próby nie
działają: testowałam parę rzeczy i co innego wychodzi mi za uchem, a co
innego na twarzy. Nic to, mam dziś wolne, więc wysmarowałam się tym kremem.
Do pracy idę dopiero w poniedziałek, więc jak mi nie podpasuje, to
poniedziałku już jakoś wydobrzeję... Albo nie :)

pzdr
For

1. Data: 2004-06-15 12:38:28

Od: "Kinga" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak swoją drogą to miło jest usłyszeć: "pozwoli pani, że dam jej
> próbkę....." :) Pewnie ta pani czyta pru :)

Witaj For,
Mimic Lift jest najnowsza linia kosmetyczna Kolastyny, ktora dopiero w maju
zaczela byc wprowadzana do sprzedazy i zapewne dlatego nie znalazla sie
jeszcze na naszej firmowej stronie internetowej.

Nie bede Ci zachwalala tej serii, bo pracuje w Kolastynie, wiec nie jestem
bezstronna :) Ale widze, ze juz inne osoby wyrazily swoje zdanie i to pewnie
jest dla Ciebie najcenniejsza rekomendacja. Ja tymczasem na dole maila przesle
Ci podstawowe informacje o Mimim Lift. A jesli bedziesz miala jakies dodatkowe
pytania, to smialo!

Ki :)

Informacja Prasowa
Nowosc: Maj 2004

REDUKCJA ZMARSZCZEK MIMICZNYCH

Mimic Lift&#61666; to seria kosmetyków nowej generacji, przeznaczonych do pielęgnacji

twarzy, które likwidują istniejące zmarszczki mimiczne i statyczne oraz
przeciwdziałają powstawaniu nowych. Zastosowane w preparatach unikatowe
składniki naturalne dają rezultaty podobne jak przy stosowaniu botoksu.
Mimic Lift&#61666; zawiera kompozycję mikroelementów Maxilift&#8482;, która działa
bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół czoła, oczu i ust, oraz
kompleks uzyskiwany z protein pszenicy Liftline&#8482;, który odpowiada za
uelastycznienie, sprężystość i gładkość skóry.
Kosmetyki Mimic Lift&#61666; polecane są dla osób pragnących zatrzymać młodość i
chcących jednocześnie uniknąć ryzyka, jakie niosą korekty plastyczne.

W skład serii wchodzą:
&#61636; Krem na noc redukujący zmarszczki mimiczne
&#61636; Krem na dzień redukujący zmarszczki mimiczne
&#61636; Serum redukujące zmarszczki mimiczne

SKŁADNIKI AKTYWNE SERII MIMIC LIFT :

&#61636; Maxilift&#8482; (Bioxilift) &#8211; substancja działająca podobnie jak
botox.
Jest to surowiec otrzymany z anyżku, bogaty w sole nieorganiczne. Ma działanie
relaksujące i sprzyja odprężeniu mięśni odpowiedzialnych za napinanie skóry i
tworzenie się zmarszczek mimicznych.

&#61636; Liftilineâ &#8211; to kompleks pochodzenia roślinnego, uzyskiwany z protein
pszenicy, ceniony w kosmetologii ze względu na swoje właściwości
wiskoelastyczne. Substancja ta odpowiada za uelestycznienie, sprężystość i
gładkość skóry. Napina skórę, dzięki czemu odzyskuje ona jędrność i świeżość.
Przez kosmetologów kompleks Liftiline zalecany jest do stosowania we wszelkich
kosmetykach do twarzy i ciała, których celem jest wygładzenie zmarszczek,
preparatów liftingujących, napinających, pielęgnujących i ujędrniających skórę.

&#61636; Lipomoist 2036 &#8211; wykazuje właściwości nawilżające, jak również
sprzyja wzmocnieniu spoistości i napięcia skóry. Pozostawia na skórze
przyjemne uczucie świeżości.

&#61636; Ekstrakt z winogron &#8211; substancja doskonałe nawilżająca i odżywiająca
skórę, hamuje proces starzenia, wzmacnia naczynka krwionośne.

&#61636; Ekstrakt ze świetlika lekarskiego &#8211; doskonale wpływa na skórę wokół
oczu, łagodzi stany zapalne, podrażnienia i obrzęki.

Wszystkie preparaty MIMIC LIFT zostały poddane badaniom dermatologicznym i
aplikacyjnym.

Mimic Lift&#61666; &#8211; Krem na noc
redukujący zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Aktywny krem na noc zawierający Bioxilift&#61666; &#8211; kompozycję mikroelementów
działających bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół ust i oczu
oraz na czole. Zawarty w preparacie kompleks Liftiline&#61666; &#8211; uzyskiwany z
protein
pszenicy &#8211; powoduje natychmiastowe wygładzenie naskórka, uelastycznienie i
wzmocnienie naturalnych funkcji skóry. Po regularnym stosowaniu kremu zauważa
się wzrost napięcia skóry i zmniejszenie głębokości zmarszczek.

Sposób użycia:
Codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy wklepać krem. Szczególnie
starannie wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 50 ml
Cena ok. 18,50 zł

Mimic Lift&#61666; &#8211; Krem na dzień
redukujący zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Aktywny krem na dzień zawierający Bioxilift&#61666; &#8211; kompozycję mikroelementów

[...]

Codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy wklepać krem. Szczególnie
starannie wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 50ml
Cena ok. 18,50 zł

Mimic Lift&#61666; &#8211; Serum
redukujące zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Potrójnie aktywne serum, dzięki swej delikatnej formule doskonale działa na
wszystkie partie twarzy. Zawiera specjalny kompleks uzyskiwany z protein
pszenicy &#8211; Liftiline&#61666;, zapewniający natychmiastowe wygładzenie naskórka,

uelastycznienie i wzmocnienie skóry. Kompozycja mikroelementów &#8211;
Bioxilift&#61666; &#8211;
działa bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół ust, oczu i czoła.
Dodatkowa zawartość kompleksu Lipomoist&#61666; i oleju winogronowego sprawia, że
skóra staje się doskonale nawilżona i odżywiona. Ekstrakt ze świetlika
lekarskiego doskonale wpływa na skórę wokół oczu likwidując obrzęki i
zapobiegając podrażnieniom. Stosowanie serum regularnie dwa razy w tygodniu
przynosi efekt w postaci wzrostu napięcia skóry i zmniejszenia głębokości
zmarszczek.

Sposób użycia:
Wklepywać codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Szczególnie starannie
wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 30ml
Cena ok. 19,50 zł

kontakt: P...@k...com.pl

1. Data: 2004-06-16 09:18:22

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@a...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
przesle
> Ci podstawowe informacje o Mimim Lift. A jesli bedziesz miala jakies

Wow, dzięki :)
Wysmarowałam się tą próbką w czwartek z rana, całkiem przyjemny krem,
delikatny, pachnący. Nie miałam po nim czerwonych plam na twarzy, jak tylko
wykończę krem z YR to skuszę się pewnie na krem i na to serum. Widziałam
serum w promocji, z doklejoną próbką balsamu do ciała, buteleczka chyba
20ml, niecałe 20 zł w drogerii.
Mam jeszcze kilka pytań w temacie serii Fitberry, ale to już na priva :)
pzdr
For

A jak chronić włosy?
Avon katalog 09
Glinka vs MASCHERA AL FANGO D'ALGA VISO-COLLO
to tylko test
Cos na czoło