Re: Kolastyna, seria Mimic Lift

From: l...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Kolastyna, seria Mimic Lift
Date: 9 Jun 2004 00:48:38 +0200

> Witam,
> na ładne oczy i z okazji zakupu dwóch mydeł Erica dostałam dziś w drogerii
> próbkę kremu na dzień redukującego zmarszczki mimiczne. Na próbce i na
> dołączonej do niej ulotce napisano, że to krem dla plus trzydziestek, że
> jest takowy na dzień, że na noc, że serum... Boję się trochę użyć, bo
> wrażliwiec jestem, dlatego zapytać chciałam: testowała któraś z Was? I czy
> to jakaś nowa seria? Na stronie firmy nie znalazłam serii Mimic Lift,
> jedynie tylko to: http://www.kolastyna.com.pl/?str=177&typ=1&lang=pol
> [...]
Witam!
Ja akurat miałam mozliwość przetestować tę nową serię, nie tylko serum, także
krem na dzień. Jeszcze nie mam po 30, ale prawie. Myslę, że mozesz spróbować,
calkiem niezłe, dosyc dobre efekty. Nie mialam zadnych podraznień. Serum jest
takie żelowe, krem bardzo lekki i przyjemny, ladnie sie wchłania, super pod
makijaż!! Polecam, bo nie kosztuje za duzo.
Pzdr
Lea