Re: Kolastyna, seria Mimic Lift

Data: 2004-06-15 12:38:28
Temat: Re: Kolastyna, seria Mimic Lift
Od: "Kinga" <k...@a...pl>

> I czy
> to jakaś nowa seria? Na stronie firmy nie znalazłam serii Mimic Lift,
> jedynie tylko to: http://www.kolastyna.com.pl/?str=177&typ=1&lang=pol
> Opakowanie łudząco podobne do mojej próbki, ale na stronie pustka ;/
> Ciekawe czemu.
> A tak swoją drogą to miło jest usłyszeć: "pozwoli pani, że dam jej
> próbkę....." :) Pewnie ta pani czyta pru :)
>
> pzdr
> For

Witaj For,
Mimic Lift jest najnowsza linia kosmetyczna Kolastyny, ktora dopiero w maju
zaczela byc wprowadzana do sprzedazy i zapewne dlatego nie znalazla sie
jeszcze na naszej firmowej stronie internetowej.

Nie bede Ci zachwalala tej serii, bo pracuje w Kolastynie, wiec nie jestem
bezstronna :) Ale widze, ze juz inne osoby wyrazily swoje zdanie i to pewnie
jest dla Ciebie najcenniejsza rekomendacja. Ja tymczasem na dole maila przesle
Ci podstawowe informacje o Mimim Lift. A jesli bedziesz miala jakies dodatkowe
pytania, to smialo!

Ki :)

Informacja Prasowa
Nowosc: Maj 2004

REDUKCJA ZMARSZCZEK MIMICZNYCH

Mimic Lift&#61666; to seria kosmetyków nowej generacji, przeznaczonych do pielęgnacji

twarzy, które likwidują istniejące zmarszczki mimiczne i statyczne oraz
przeciwdziałają powstawaniu nowych. Zastosowane w preparatach unikatowe
składniki naturalne dają rezultaty podobne jak przy stosowaniu botoksu.
Mimic Lift&#61666; zawiera kompozycję mikroelementów Maxilift&#8482;, która działa
bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół czoła, oczu i ust, oraz
kompleks uzyskiwany z protein pszenicy Liftline&#8482;, który odpowiada za
uelastycznienie, sprężystość i gładkość skóry.
Kosmetyki Mimic Lift&#61666; polecane są dla osób pragnących zatrzymać młodość i
chcących jednocześnie uniknąć ryzyka, jakie niosą korekty plastyczne.

W skład serii wchodzą:
&#61636; Krem na noc redukujący zmarszczki mimiczne
&#61636; Krem na dzień redukujący zmarszczki mimiczne
&#61636; Serum redukujące zmarszczki mimiczne

SKŁADNIKI AKTYWNE SERII MIMIC LIFT :

&#61636; Maxilift&#8482; (Bioxilift) &#8211; substancja działająca podobnie jak
botox.
Jest to surowiec otrzymany z anyżku, bogaty w sole nieorganiczne. Ma działanie
relaksujące i sprzyja odprężeniu mięśni odpowiedzialnych za napinanie skóry i
tworzenie się zmarszczek mimicznych.

&#61636; Liftilineâ &#8211; to kompleks pochodzenia roślinnego, uzyskiwany z protein
pszenicy, ceniony w kosmetologii ze względu na swoje właściwości
wiskoelastyczne. Substancja ta odpowiada za uelestycznienie, sprężystość i
gładkość skóry. Napina skórę, dzięki czemu odzyskuje ona jędrność i świeżość.
Przez kosmetologów kompleks Liftiline zalecany jest do stosowania we wszelkich
kosmetykach do twarzy i ciała, których celem jest wygładzenie zmarszczek,
preparatów liftingujących, napinających, pielęgnujących i ujędrniających skórę.

&#61636; Lipomoist 2036 &#8211; wykazuje właściwości nawilżające, jak również
sprzyja wzmocnieniu spoistości i napięcia skóry. Pozostawia na skórze
przyjemne uczucie świeżości.

&#61636; Ekstrakt z winogron &#8211; substancja doskonałe nawilżająca i odżywiająca
skórę, hamuje proces starzenia, wzmacnia naczynka krwionośne.

&#61636; Ekstrakt ze świetlika lekarskiego &#8211; doskonale wpływa na skórę wokół
oczu, łagodzi stany zapalne, podrażnienia i obrzęki.

Wszystkie preparaty MIMIC LIFT zostały poddane badaniom dermatologicznym i
aplikacyjnym.

Mimic Lift&#61666; &#8211; Krem na noc
redukujący zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Aktywny krem na noc zawierający Bioxilift&#61666; &#8211; kompozycję mikroelementów
działających bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół ust i oczu
oraz na czole. Zawarty w preparacie kompleks Liftiline&#61666; &#8211; uzyskiwany z
protein
pszenicy &#8211; powoduje natychmiastowe wygładzenie naskórka, uelastycznienie i
wzmocnienie naturalnych funkcji skóry. Po regularnym stosowaniu kremu zauważa
się wzrost napięcia skóry i zmniejszenie głębokości zmarszczek.

Sposób użycia:
Codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy wklepać krem. Szczególnie
starannie wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 50 ml
Cena ok. 18,50 zł

Mimic Lift&#61666; &#8211; Krem na dzień
redukujący zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Aktywny krem na dzień zawierający Bioxilift&#61666; &#8211; kompozycję mikroelementów

[...]

Codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy wklepać krem. Szczególnie
starannie wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 50ml
Cena ok. 18,50 zł

Mimic Lift&#61666; &#8211; Serum
redukujące zmarszczki mimiczne
podwójny system wygładzania LM&#8482;

Potrójnie aktywne serum, dzięki swej delikatnej formule doskonale działa na
wszystkie partie twarzy. Zawiera specjalny kompleks uzyskiwany z protein
pszenicy &#8211; Liftiline&#61666;, zapewniający natychmiastowe wygładzenie naskórka,

uelastycznienie i wzmocnienie skóry. Kompozycja mikroelementów &#8211;
Bioxilift&#61666; &#8211;
działa bezpośrednio na redukcję zmarszczek mimicznych wokół ust, oczu i czoła.
Dodatkowa zawartość kompleksu Lipomoist&#61666; i oleju winogronowego sprawia, że
skóra staje się doskonale nawilżona i odżywiona. Ekstrakt ze świetlika
lekarskiego doskonale wpływa na skórę wokół oczu likwidując obrzęki i
zapobiegając podrażnieniom. Stosowanie serum regularnie dwa razy w tygodniu
przynosi efekt w postaci wzrostu napięcia skóry i zmniejszenia głębokości
zmarszczek.

Sposób użycia:
Wklepywać codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Szczególnie starannie
wmasować preparat w miejsca zmarszczek mimicznych.

Opakowanie: 30ml
Cena ok. 19,50 zł

kontakt: P...@k...com.pl