Kolastyna, seria Mimic Lift

Data: 2004-06-08 21:00:49
Temat: Kolastyna, seria Mimic Lift
Od: "4maleena" <f...@g...peel>

Witam,
na ładne oczy i z okazji zakupu dwóch mydeł Erica dostałam dziś w drogerii
próbkę kremu na dzień redukującego zmarszczki mimiczne. Na próbce i na
dołączonej do niej ulotce napisano, że to krem dla plus trzydziestek, że
jest takowy na dzień, że na noc, że serum... Boję się trochę użyć, bo
wrażliwiec jestem, dlatego zapytać chciałam: testowała któraś z Was? I czy
to jakaś nowa seria? Na stronie firmy nie znalazłam serii Mimic Lift,
jedynie tylko to: http://www.kolastyna.com.pl/?str=177&typ=1&lang=pol
Opakowanie łudząco podobne do mojej próbki, ale na stronie pustka ;/
Ciekawe czemu.
A tak swoją drogą to miło jest usłyszeć: "pozwoli pani, że dam jej
próbkę....." :) Pewnie ta pani czyta pru :)

pzdr
For