Kołatanie serca

1. Data: 2001-02-07 11:23:07

Temat: Kołatanie serca
Od: <g...@z...lublin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwracam się z prośbą o udzielenie mi porady/informacji na nurtujący mnie
problem. Mam napadowe kołatanie serca, które odczuwam jako bardzo silne,
nieregularne bicie, połaczone z uczuciem późniejszego wyczerpania. Ze wstępnych
informacji wiem, iż może to być następstwem chorób tarczycy, serca, stresu
(inne?..). Ciśnienie mam niskie (choć nigdy nie mierzone w tych przykrych
okresach) ok. 125/75. I tu pytanie do grupowiczów:co jest najbardziej
prawdopodobne i co powinnam na początek zrobić - nie stać mnie na wizyty u
lekarzy wszytskich specjalności i robienie wszystkich badań. Co jest
najbardziej prawdopodone. Dodam, iż wcześniej miałam silne bóle po lewej
stronie, czasem połaczone z uczuciem strachu. Mam 25 lat, niedawne badania krwi
i moczu w porządku (badania okresowe), osłuchiwanie też.
PS. A może to tylko stres i nie warto się przejmować i wydawć pieniądze?
Bardzo proszę o radę i z góry dziękuje.

2. Data: 2001-02-07 18:20:11

Temat: Odp: Kołatanie serca
Od: Adam Śliwiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Trudno dokładnie wnioskować, ale najbardziej sensowne byłoby wykonanie
badania holterowskiego, czyli całodobowej rejestracji EKG; nie opd rzeczy
byłaby też próba wysiłkowa. Objawy, które opisujesz, mogłyby wskazywać na
dolegliwo
Użytkownik <g...@z...lublin.tpsa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-02-07 18:22:22

Od: Adam Śliwiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie (program mi wysłał odpowiedź, zanim ją dokończyłem).
Kontynuuję:
...objawy wieńcowe, być może którejś z gałązek tętnicy unaczyniającej układ
bodźcoprzewodzący (czyli "naturalny rozrusznik") (ale w tym wieku?).
Powinnaś sprawdzić także poziom i frakcje cholesterolu (HDL - LDL).
W razie czego, pisz na priv.
Pozdfrawiam
Adam
a...@p...onet.pl

4. Data: 2001-02-07 20:21:31

Temat: Re: Kołatanie serca
Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

<g...@z...lublin.tpsa.pl> skrev i meddelandet
> [...]
stresu
> (inne?..). Ciśnienie mam niskie (choć nigdy nie mierzone w tych

Tez bardzo dlugo na to cierpialam... Jako, ze pochodze z rodziny
zawalowcow, az sie balam isc do lekarza... Wszystko skonczylo sie, jak
reka odjal, po odstawieniu aspartamu (slodziki). (U lekarza w koncu tez
bylam, nawet lezalam na kardiologii. Okazalo sie, ze nic mi nie jest, a
odstawienie aspartamu jeszcze raz potwierdzilo te teze.)

magda

implanty ortopedyczne
Czy Pivmecililnam HCL=Kwas Pipemidynowy (Palin)?
Studenci medycyny w sieci!
Naturalne planowanie rodziny
Znajomości