Kolczyk w pępku W-wa

1. Data: 2004-04-07 13:41:53

Temat: Kolczyk w pępku W-wa
Od: "mimi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Wawie mozna bezpiecznie zrobic sobie kolczyk w pępku?
Wolałabym w gabinecie kosmetycznym, bo wydaje mi się, że tam tam lepiej.
Napiszcie gdzie robiłyście sobie i jakie wrażenia
pozdrawiam
mimi

1. Data: 2004-04-07 22:04:53

Temat: Re: Kolczyk w pępku W-wa
Od: "Gruszka" <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mimi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wolałabym w gabinecie kosmetycznym, bo wydaje mi się, że tam tam lepiej.
> Napiszcie gdzie robiłyście sobie i jakie wrażenia

Ja robiłam jakieś 6 lat temu na Dereniowej. Jeśli kiedykolwiek bedę robiła
jakiś kolczyk to tylko tam! Tam też robiłam tatuaż.
POLECAM bez dwóch zdań.
Gruszka

1. Data: 2004-04-08 13:27:35

Od: "mimi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robiłam jakieś 6 lat temu na Dereniowej.

dzięki za odp. :) a możesz cos więcej napisać ? chociaż nazwę zakładu.
mają str w necie?

1. Data: 2004-04-09 12:20:43

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruszka wrote:
> [...]
>

> Ja robiłam jakieś 6 lat temu na Dereniowej. Jeśli kiedykolwiek bedę
> robiła jakiś kolczyk to tylko tam! Tam też robiłam tatuaż.

A ja gorąco odradzam, o czym można przeczytać w moich wiadomościach w
archiwum. Zresztą mimi pytała o gabinety kosmetyczne, a nie studia tatuażu.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-09 16:13:34

Od: "Gruszka" <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> A ja gorąco odradzam, o czym można przeczytać w moich wiadomościach w
> archiwum. Zresztą mimi pytała o gabinety kosmetyczne, a nie studia
tatuażu.

> Ligeia

Ja robiłam i kolczyk i tatuaż na Dereniowej. Ja pisałam raczej o osbobach
które zajmują się tym od lat. Wystarczy się tylko fachowo zająć kolczykiem
po założeniu. Zresztą tam mi wszytko powiedzieli. Tatuaż i kolczykowanie w
gabinetach kosmetycznych to kpina. Robiłam kiedyś w Erisie kolczyk w uchu.
Pani (profesonalna kosmetyczka) zrobiła mi kolczyk w chrząstce ucha
pistoletem. Nie wiedziała o tym że rozbiła mi chrząstkę. Ucho goiło się 2
miesiące. Na Dereniowej zrobili mi kolczyk w tym miejscu tłumacząc mi że nie
wolno używać pistoletu do robienia kolczyka w częsciach ciała które mają
chrząstki. Mój kolczyk trzyma się już 6 rok, tatuaż chyba 3 rok. Narazie
żyję i nie skarżę się!
Gruszka

Jak zlikwidowac podraznienia
korektor Vichy w olowku