TAX free- gdzie najtaniej?

1. Data: 2004-04-07 14:04:52

Temat: TAX free- gdzie najtaniej?
Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz pisalam do innego watku, ale dla porzadku zapytam jeszcze raz.
Moja mama w najblizszym czasie w sprawach sluzbowych wybiera sie do:
-Chin
-Portugalii
-Australii
- Japonii

Chcialabym zamabyc perfumy Armaniego Sensi i krem Clinique Total turnaround
i nie wiem gdzie bedzie najtaniej. Obstawialabym Chiny ale moze sie myle?
Agata

1. Data: 2004-04-07 14:23:27

Temat: Re: TAX free- gdzie najtaniej?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Chcialabym zamabyc perfumy Armaniego Sensi i krem Clinique Total turnaround
> i nie wiem gdzie bedzie najtaniej. Obstawialabym Chiny ale moze sie myle?

A gdzie do Chin ?
Jak na Tajwan, to chodza sluchy, ze tam niezla bezclowka jest.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-04-07 20:11:34

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości:

> A gdzie do Chin ?
> Jak na Tajwan, to chodza sluchy, ze tam niezla bezclowka jest.

No chyba gdzieś w okolice Pekinu... Myślisz, że będzie drogo? Drożej niż u
nas?
A.

Kolczyk w pępku W-wa
Jak zlikwidowac podraznienia