Kolczyk w pepku - gdzie ?

1. Data: 2000-07-04 19:14:57

Temat: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: z...@m...torch.net.pl (Zuzia Roik) szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe,

Chciałabym założyć sobie taką małą ozdóbke w moim pempuszku ;-)
Czy ktoś z Was wie gdzie można to zrobić w bezpieczny sposób na Śląsku -
najlepiej w Gliwicach. Chciałabym zrobić niespodzianke mojemu facetowi.
Pomożecie ?

Pozdrawiam, Zuzia.

2. Data: 2000-07-04 20:10:57

Temat: Odp: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: "Piotr Stolarski" <p...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj w Sośnicy przy głównej drodze
Użytkownik Zuzia Roik <z...@m...torch.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@m...torch.net.pl...

3. Data: 2000-07-04 20:15:55

Temat: Re: Odp: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: z...@m...torch.net.pl (Zuzia Roik) szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź -

>Spróbuj w Sośnicy przy głównej drodze

Możesz mi napisać dokładniej gdzie w Sośnicy ?
Gdzieś koło tej szkoły ?

Pozdrawiam, Zuzia.

4. Data: 2000-07-05 00:11:37

Temat: Re: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: "Magbet" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym założyć sobie taką małą ozdóbke w moim pempuszku ;-)
> Czy ktoś z Was wie gdzie można to zrobić w bezpieczny sposób na Śląsku -
> najlepiej w Gliwicach. Chciałabym zrobić niespodzianke mojemu facetowi.

A moze to przemysl zanim se cos wkujesz w ten pempek, bo ten twoj facet moze
wcale nie byc zadowolony z takiej "niespodzianki".... no chyba ze......;)))))
Ale jak mawiali grecy: "degustibus non et disputandom" czy cos kolo tego.

---
Magbet

5. Data: 2000-07-05 06:12:49

Od: z...@m...torch.net.pl (Zuzia Roik) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Magbet !
>A moze to przemysl zanim se cos wkujesz w ten pempek, bo ten twoj facet moze
>wcale nie byc zadowolony z takiej "niespodzianki".... no chyba ze......;)))))

Wiesz co, jestem raczej pewna że mu sie spodoba - kiedyś pytałam go o to i
stwierdził "zawsze można wyjąć" :-)))

>Ale jak mawiali grecy: "degustibus non et disputandom" czy cos kolo tego.

Hmm... ale to przecież zupełnie niewinna ozdóbka i tak fajnie przyciąga
wzrok :-))) Co innego w bardziej intymnych miejscach... tam bym sie nie
zdecydowała.

Pozdrawiam, Zuzia.

6. Data: 2000-07-05 08:31:56

Od: Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magbet" <m...@n...pl> ostatnio wystukał:

> [...]
>Ale jak mawiali grecy: "degustibus non et disputandom" czy cos kolo tego.

AFAIK "De gustibus non disputandum est".

, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. v...@k...net.pl http://www.kki.net.pl/~voqo
\/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

7. Data: 2000-07-05 19:27:17

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuzia Roik napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Czy ktoś z Was wie gdzie można to zrobić w bezpieczny sposób na Śląsku -
>najlepiej w Gliwicach. Chciałabym zrobić niespodzianke mojemu facetowi.

Po co sie rozdrabniac - moze od razu w lechtaczke? Bedzie wieksza
niespodzianka!
Tylko uwazaj na pole elektromagnetyczne, zeby sie prady wirowe nie
wytworzyly bo bedzie bieda...

-----------------------
Adam B.

8. Data: 2000-07-05 19:54:25

Od: z...@m...torch.net.pl (Zuzia Roik) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Adamus !

>Po co sie rozdrabniac - moze od razu w lechtaczke? Bedzie wieksza
>niespodzianka!

Nie, wole mniej radykalne niespodzianki...

>Tylko uwazaj na pole elektromagnetyczne, zeby sie prady wirowe nie
>wytworzyly bo bedzie bieda...

Wiesz co... Prądy wirowie sie nie wytwarzają tylko _indukują_. Pozatym
musiałabym mieć dużo szczęścia żeby kolczyk wpadał w rezonans... Powiem Ci że
to jest raczej niemożliwe. Prawdopodobieństwo rozgrzania sie takiego kolczyka
jest równe prawdopodobieństwu upalenia Ci paluchów przez obrączke... Ale...
Może nie wypisywałbyś wtedy takich głupot... Nie na temat.

Pozdrawiam (bo ego wymaga kultura), Zuzia

9. Data: 2000-07-05 21:11:16

Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> Po co sie rozdrabniac - moze od razu w lechtaczke? Bedzie wieksza
> niespodzianka!
> Tylko uwazaj na pole elektromagnetyczne, zeby sie prady wirowe nie
> wytworzyly bo bedzie bieda...

Racja, racja... Bo jak wyrwie w tym polu to juz nie bedzie zmiluj i to
dopiero bedzie niespodzianka.

Marcin

10. Data: 2000-07-06 06:00:14

Od: Jasiu Cofała <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>

> [...]
> niespodzianka!
> Tylko uwazaj na pole elektromagnetyczne, zeby sie prady wirowe nie

No to sie nam co niektorzy panowie rozgrzali...;)))))

Kłopoty z ciążą
Odp: pyralgina
Mastektomie w Polsce???
Czy jest jakiś sposób na rozstępy ???????
Bakterie coli