Kolczyk w pepku - gdzie ?

11. Data: 2000-07-06 08:06:09

Temat: Re: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ci ja przekluje
i nie wezme ani grosza

pozdrawiam
Markus

12. Data: 2000-07-06 10:08:40

Od: Kachna <k...@7...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magbet wrote:

> A moze to przemysl zanim se cos wkujesz w ten pempek, bo ten twoj facet moze
> wcale nie byc zadowolony z takiej "niespodzianki".... no chyba ze......;)))))
> Ale jak mawiali grecy: "degustibus non et disputandom" czy cos kolo tego.
>
> ---
> Magbet

moze raczej Rzymianie...i na dodatek bez bledow;-)

"de gustibus non disputandum (est)"

Kachna

13. Data: 2000-07-06 18:24:18

Od: "Andrzej z Zaborza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy chodzi tu o umocowanie telefonu komórkowego w czasie pływania z nim na
zasadzie holownik-barka?
--
Pozdrawiam, Andrzej
Użytkownik Zuzia Roik <z...@m...torch.net.pl> w wiadomości do grup

14. Data: 2000-07-07 12:41:08

Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kachna napisał(a) w wiadomości: <3...@7...com.pl>...

>moze raczej Rzymianie...i na dodatek bez bledow;-)
>
>"de gustibus non disputandum (est)"

A moze
"de gluptibus..."
jak mawiali starozytni Sarmaci?

>Kachna

Krzysztof

15. Data: 2000-07-07 23:23:46

Temat: Odp: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi tu o umocowanie telefonu komórkowego w czasie pływania z nim na
> zasadzie holownik-barka?

Wiesz mysle, ze jesli Zuzia uslyszala by ten txt, to nie zalozylaby sobie
tego kolczyka. Ale txt tak jak i inne Dedektywy jest super :-)))

pozdrawiam
Zbirkos
E-mail: z...@t...pl
ICQ UIN: 34100062
WWW: http://www.zbirkos.prv.pl

16. Data: 2000-07-08 19:45:52

Temat: Re: Odp: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: z...@m...torch.net.pl (Zuzia Roik) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Zbirkos !

>Wiesz mysle, ze jesli Zuzia uslyszala by ten txt, to nie zalozylaby sobie
>tego kolczyka. Ale txt tak jak i inne Dedektywy jest super :-)))

Slyszalam slyszalam, a komorke zostawiam w szatni na basenie :-)

--
Pozdrawiam, Zuzia

17. Data: 2000-07-10 05:00:12

Od: "Andrzej z Zaborza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcus <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8k1eqp$lkc$...@f...man.torun.pl...
> ja ci ja przekluje
> i nie wezme ani grosza
drugi!!!!!
;)))))))))

18. Data: 2000-07-10 05:00:12

Od: "Andrzej z Zaborza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuzia ale z kolczyka w sutku chłopak (TY) byłby bardziej zadowolony

--
Pozdrawiam, Andrzej

19. Data: 2000-07-11 00:13:54

Temat: Odp: Odp: Kolczyk w pepku - gdzie ?
Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zuzia ale z kolczyka w sutku chłopak (TY) byłby bardziej zadowolony

Allllaaaaaaaaaa, na sama mysl, to cholernie boli !!!! :-)))))))))
Ale wynik koncowy jest rewlacyjny, Zuzia zastanow sie !!! :-)

pozdrawiam
Zbirkos
E-mail: z...@t...pl
ICQ UIN: 34100062
WWW: http://www.zbirkos.prv.pl

20. Data: 2000-07-11 08:08:37

Od: Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbirkos" <z...@t...pl> ostatnio wystukał:

>Allllaaaaaaaaaa, na sama mysl, to cholernie boli !!!! :-)))))))))

Tia... Zwłaszcza, jak się zaklinuje pomiędzy zębami ;-)

, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. v...@k...net.pl http://www.kki.net.pl/~voqo
\/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Kłopoty z ciążą
Odp: pyralgina
Mastektomie w Polsce???
Czy jest jakiś sposób na rozstępy ???????
Bakterie coli