Kołdra dla alergika

1. Data: 2006-09-23 08:11:02

Temat: Kołdra dla alergika
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

potrzebuję zakupić kołdrę. Generalnie mam alergię na kurz, co jakiś czas
przydałoby się więc kołdrę przeprać. Co warto kupić? Popatrzyłam na allegro
i zgłupiałam. Są kołdry wypełnione polierstrem, silikonem lub mieszanką
poliestru i bawełny. Co polecacie z doświadczenia?
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Okręt", "Szatański interes", "Wieki Światła", "Cosmonaut's

2. Data: 2006-09-23 20:58:20

Temat: Re: Kołdra dla alergika
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i zgłupiałam. Są kołdry wypełnione polierstrem, silikonem lub mieszanką
> poliestru i bawełny. Co polecacie z doświadczenia?

ja polecam wyroby firmy http://www.inter-widex.com.pl
Troche trudno kupić (od października mają miec sklep internetowy), ktoś też
sprzdaje ich wyroby na allegro ale słaby wybór. Zadzwon i spytaj sie jaka
firma sprzdaje ichwyroby w Twoim miescie.
Szczególnie polecam Kolekcję Senna - Purea.
Mozna prac w 90st.c., pikowana, rewelacyjne jakościowe wykończenie,
poszewka - perkal bawełniany.
Kupiłem taki komplet dla dziecka i jest rewelacja.
wypełnienie Trevira - Fill.

JR

3. Data: 2006-09-25 15:23:51

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pościel z czystej wełny. Nie ubierac w poszwy, spać nago w samej pościeli.

Jedne z najlepszych pościeli wełnianych ma Lama Gold z Poznania.
Mam od 4 lat i jest to jeden z najlepszych zakupów jakie dokonałem w życiu.

Pierze się to raz na rok, sprawę kurzu roztoczy i całej reszty załatwia
"żywa" wełna i lanolina.

Pościel jest zakwalifikowana do środków leczniczych i rehabilitacyjnych.
Jeżeli w rodzinie jest ktoś komu zaopatrzenie w takie środki przysługuje -
można sobie odliczyc jakąś tam kwotę od podatku

--
Jackare
Bytom

pytanie do osób posiadających pralki Indesit
Kabina Aquaform Java i jej nieszczęsne rolki
Jak abonament/pre-paid dla GSM - alarm
ogien w domu
Parkiet