Koldra welniania - jak prac ?

1. Data: 2010-04-15 14:47:25

Temat: Koldra welniania - jak prac ?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak uprać kołdrę wykonaną ze 100% runa ?
Samodzielnie w wodzie?
Chemicznie w pralni?
JaC

2. Data: 2010-04-15 14:48:46

Temat: Re: Koldra welniania - jak prac ?
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w pralce, program "wełna" :-)

3. Data: 2010-04-15 17:38:02

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak uprać kołdrę wykonaną ze 100% runa ?
> Samodzielnie w wodzie?
> Chemicznie w pralni?
> JaC

Samodzielnie w wodzie. W płynie do prania zawierającym maksymalnie dużo
lanoliny. Temp nie wyższa niż 30 st C.
Zamoczyć i ugniatać. Można wejść i ugniatać stopami. I tak kilka razy a
potem wypłukac.
--
Jackare

4. Data: 2010-04-16 17:48:17

Od: Stefan <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb pisze:
> w pralce, program "wełna" :-)

"Można także skorzystać z pralni chemicznej o tak zwanym profilu
ekologicznym."

5. Data: 2010-04-16 19:27:20

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>w pralce, program "wełna" :-)

No to gratuluje pralki lub raczej PRALKI bo do przecietnej nie da się tego
włożyć nie wspominając o wyciągnięciu.
--
Jackare

6. Data: 2010-04-25 14:51:51

Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, dopiero co prałem wełniany chodnik, włozyć się dał, z wyjęciem
było znacznie gorzej, bo zesztywniał jak deska ;-))

Ale jeśli chodzi o kołdrę to nie mam przekonania do pralki, nie chciałbym
sfilcowania wtedy straciłaby izolacyjność cieplną i na dodatek skurczyłaby
się.

Na metce niestety nie ma instrukcji prania.

Jakie jest Wasze doświadczenie z praniem chemicznym wełny?

-----

7. Data: 2010-04-27 21:24:37

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> się.
>
> Na metce niestety nie ma instrukcji prania.
>
> Jakie jest Wasze doświadczenie z praniem chemicznym wełny?
Poddalem praniu w pralni chemicznej w jednej z galerii handlowych.
Wyprali ładnie tego samego dnia.Lpszt kompletu(kołdra, przescieradlo i dwie
poduszki to koszt ok.50 złotych. Posciel w bardzo dobrym naturalnym stanie.
Pozdrawia~M

> -----

> włożyć nie wspominając o wyciągnięciu.

Jaki producent pieca do CO
Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?
Malowanie na ścianie- dekoracja
Zwrot VAT
Suszarka na balkon