Re: Koleje losu

Data: 2009-09-23 08:02:16
Temat: Re: Koleje losu
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"Chiron" <c...@...pl>
news:h9cipj$j9b$1@news.task.gda.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

.googlegroups.com...

> [...]

> paliłem paperosa i budziłem się z poczuciem wstydu i klęski- nie rzadko z
> rogiem poduszki w buzi. Nawet po 8 czy 9 latach pod wpływem silnego stresu
> chwyciłem leżącą paczkę papierosów, wyciągnąłem i wlożyłem do ust.
> ..dopiero
> wtedy zorientowałem się co zrobiłem. Błąd mój polegał na tym, że nie
> szukałem przyczyny mojego nałogu- co on mi załatwiał, jakie potrzeby
> zaspokajał..ale i tak wytrwałem:-)
> serdecznie pozdrawiam
>
> kibicuję- życzę powodzenia w pozbywaniu się nałogu

Po przebudzeniu zrobiłem rzecz obrzydliwą. Ponieważ codziennie od lat
nastawiając czajnik z wodą na poranną kawę zapalałem równocześnie
papierosa, to dzisiaj wyciągnąłem z nieopróżnionej popielniczki
niedopałek, włożyłem do ust i wymówiłem w myślach magiczne słowo.
Oczywiście nie powinienem myśleć lecz odstawić peta tam skąd go
wziąłem, ale preferuję zasadę: nic na siłę i wszystko pod kontrolą,
dlatego zdecydowałem się na eksperyment:
wymówiłem w myślach zapreczenie słowa klucza co umożliwiło mi
powrót do "starej rzeczywistości"; następnie odpaliłem peta, wziąłem
jeden mach parzący wargi; peta przykiepowałem; znów pomyślałem
zaklęcie i zadowolony z siebie zalałem kawę wrzątkiem w szklance
po turecku. Eksperyment na sobie się powiódł co jest dowodem,
że mogę pozwolić sobie na chwilę słabości
- wystarczy odwrócić zaklęcie. :-)
PS.
Przyczyna mojego nałogu jest w mojej głowie, a więc by pozbyć się
nałogu po prostu staram się w tej głowie zrobić porządek zgodny
z zamysłem, w sposób nieuciążliwy i bezstresowy. Oczywiście objawy
zatrucia czystym powietrzem i czystą krwią mój organizm odczuwa
i jest to kolejne doświadczenie. Mam nadzieję, że wkrótce będę
miał okazję doznawać świata zmysłami nie przytępionymi oparami
smoły tytoniowej. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości