Kolejna lista ofiar - to wygląda coraz gorzej...

251. Data: 2010-04-13 04:40:49

Temat: Re: Kolejna lista ofiar - to wygląda coraz gorzej...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
news:yyi6ak9rdtf8.15mxmnervq3mb$.dlg@40tude.net...

> [...]
> neo (co to za pomysł, żeby ludzie świeccy mieli funkcje nauczycielskie ???
> kobiety ???) powoli miękną, i po latach wewnętrznych tarć, spychania
> tego typu ruchów na margines, neo są teraz wydobywani z cienia i wręcz
> proszeni, by właczali się aktywniej, przejmowali niektóre zadania
> duszpasterskie na siebie.
>
> Homoseksualiści oczywiscie nic z tego nie mają - to na razie marzenia,
> tego tematu neo nie są w stanie na razie sami przekroczyć - ale
> już przynajmniej status kobiety i osób świeckich, ich żywego doświadczenia

Mówisz, że jak homoseksualiści będą brali ślub kościelny, to będzie gites
tenteges? Oj, prawdziwy Europejczyk z Ciebie, Redi:-).

> Tylko naród zbratany potrafi oprzeć się ekspansji mocnych tego świata
> [? że co ?]. Tylko naród zbratany obroni wartości, którymi gardzi
> liberalizm [o żesz w mordę ! znowu to samo !]".

A co Cię w tym poruszyło? Powaga- nie kumkam?
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

252. Data: 2010-04-13 05:56:56

Od: zażółcony <z...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Apr 2010 06:40:49 +0200, Chiron napisał(a):

> A co Cię w tym poruszyło? Powaga- nie kumkam?
Widzę, że nie kumkasz i to też jest 'powaga'. Specjalnie dla Ciebie
przejaskrawię. To sięnazywa nawoływanie do pokoju przez nawoływanie do
wojny. Uprawienie prowokacji pod przykrywką uprawiania miłości.
Jeszcze inaczej:

"Prawico, lewico, centrum ! Apeluję ! Nie kłóćcie się,
bo umrą prawicowe wartości, a wygrają liberałowie i lewica !"

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

253. Data: 2010-04-13 06:47:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Dobra, rozmówmy się wiec zatem.
> Co ty kochana marcheweczko do mnie cierpisz?
> Co ja ci takiego zrobiłem, że wysyłasz tu inwektywy

Inwektywy? To ty zaczales czestowac wszystkich od pocz. znajomosci
idiotkami, debilami itp.

> pod moim adresem, choć jest małe prawdopodobieństwo,
> że je przeczytam?

Dla mnie bez znaczenia.

> Powiedz mi kochanie, to może będę mógł Ci jakoś pomóc.

Twoj styl pomocy jest mi obcy i zbyteczny.

> A jak nie chcesz mi powiedzieć, to olej kotuś takiego
> typa jak ja. Naprawdę nie warto brudzić sobie mną ust.

O tym to _ja_ decyduje.

> Zamiast polować na czarownice po nocach idź lepiej
> do męża, pokochaj się z nim (zawsze zwiększysz w ten sposób
> prawdopodobieństwo, że nie będziesz mieć rogali)

O tym to _my_ decydujemy. Zostaw swoje debilne sugestie dla innych,
pimpusiu.

> i wyśpij się porządnie, bo jak dalej tak będziesz
> postępować, to na pewno, na 100% od tego nie sporządniejesz,
> nie zmądrzejesz, nie rozwiniesz się, ani nie wypiękniejesz,
> a raczej wręcz odwrotnie.

A tobie nic do tego, wiec sie nie musisz przejmowac.
Wracaj do tz-ty, wydymaj ja, albo jakas inna, poczujesz ulge.
I zamiesc mnie w swoim kf-ie, bo robisz sie niewiarygodny.
I.

254. Data: 2010-04-13 06:49:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hq06pn$d2k$2@inews.gazeta.pl...

> Każdego z nas mierzi co innego. Mnie- kapusiostwo.

Mnie pan w sukience, ktory zamiast sie modlic, uprawia politykierstwo.
Ale widze, ze dla katoli jest taki pan bardzo w porzo. Zatem mam
pytanie: czym on sie rozni od polityka?
I.

255. Data: 2010-04-13 07:01:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> [...]
>
> "Prawico, lewico, centrum ! Apeluję ! Nie kłóćcie się,
> bo umrą prawicowe wartości, a wygrają liberałowie i lewica !"

Myślę dokładnie tak samo.

Mam jeszcze jedno bardzo gorzkie przemyślenie w tej sprawie, ale to
wieczorem...

Stalker

256. Data: 2010-04-13 07:25:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hq145g$pnh$2@inews.gazeta.pl...

> Mnie pan w sukience, ktory zamiast sie modlic, uprawia politykierstwo.
> Ale widze, ze dla katoli jest taki pan bardzo w porzo. Zatem mam pytanie:
> czym on sie rozni od polityka?
> I.

A czym ja się różnię od polityka? A Ty? Bo oboje o polityce mówimy. Jednak
jest chyba różnica, co? Problem, gdyby np ksiądz wystąpił w wyborach do
sejmu czy władz lokalnych. Dlaczego chcesz pozbawić akurat księdza prawa
wypowiadania się na tematy swojego kraju?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron, biały katol, ortodoksyjny heteroseksualista

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

257. Data: 2010-04-13 07:32:01

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ale zauważ, że przestałem

Zauwazam. Choc nie przybylo ci od tego szlachetnosci.

> choć większości rozumu ani kultury
> od tego nie przybyło.

A to taki miales cel?

> To po co je pisać?
> Żeby inni mogli przeczytać wyzwiska pod moim adresem?

Wyzwisk jeszcze nie zaczelam pisac, wrazliwcu.

> I po co te emocje?

Emocje? Bedac emocjonalnym analfabeta sporo ich widzisz u innych. W
dodatku przez internet. Znakomita umiejetnosc!

> Szkoda mi Ciebie i mam jakieś irracjonalne poczucie winy,
> że zrobiłem Ci jakąś krzywdę.

Niepotrzebnie. Ani to poczucie, ani ta "szkoda". Powaga.

> Nawet nie masz chyba pojęcia, jak w pewnym momencie
> oczarowałaś mnie swoim sposobem bycia.
> A teraz szkoda słów.

I chcesz, bym byla odpowiedzialna za twoje emocje?

> Naprawdę daj już sobie spokój, oki?

Jesli sama sie na to zdecyduje, to oki.
I.

258. Data: 2010-04-13 07:35:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hq145g$pnh$2@inews.gazeta.pl...

> A czym ja się różnię od polityka? A Ty? Bo oboje o polityce mówimy.

A czy jestesmy z tych, ktorzy powinni sie jedynie na modlach i niesieniu
pomocy innym skupic?

> Jednak jest chyba różnica, co? Problem, gdyby np ksiądz wystąpił w
> wyborach do sejmu czy władz lokalnych. Dlaczego chcesz pozbawić akurat
> księdza prawa wypowiadania się na tematy swojego kraju?

Bo to nie ich dzialka. I nie wywijaj kota ogonem. Wpieprzaja sie do
polityki od zawsze, wiec nie jest wlasciwe nazywanie tego jako
"wypowiadanie się na tematy swojego kraju". Ale rozumiem Twoj tok
rozumowania - musisz ich bronic.
I.

259. Data: 2010-04-13 07:50:08

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Zostałeś tutaj jakiś czas temu zareklamowany mi
> jako dość nieprzeciętny umysł,
> ale już chyba wiem to co chciałem.

Brawo Ender ;)
No to już sobie udowodniłeś, co chciałeś ;)
Kolejny specjalista odhaczony jako niegodny
zajmowania się Twoim wysublimowanym i delikatnym
umysłem ;)

260. Data: 2010-04-13 07:55:30

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hpvm9d$90c$1@inews.gazeta.pl...

> Czy nie mierzi Cię to, że ktoś poszedł na mszę świętą z dobrej klasy
> sprzętem nagrywającym, żeby nagrać proboszcza?

Mnie nie mierzi nagrywanie osób wypowiadających się publicznie do tłumów
ludzi. Kościół zapełniony ludźmi to nie jest miejse intymnej atmosfery,
w której kludzie zwierzają się ze swoich osobistych problemów, sekretów
i tajemnic. To miejsce działalności publicznej.

Re: [hu] Re: po czym poznać prawdziwego polaka?
JUZ
Re: Dobry lider?
ODIUM
POKÓJ ICH DUSZOM.