Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 5

11. Data: 2006-03-18 23:05:10

Temat: Re: Kolejne sondaze wyborcze OBOP cz. 5
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:dvhmja$u82$1@news.onet.pl...
> niezbecki<s...@l...po>
>
> [....]
>
> Albo:
> - tych, którzy nie chcą iść na wybory, pyta się o preferencje partyjne tak
> samo jak tych, którzy chcą na nie iść, i posiada się równocześnie
> informacje o tym, jaki jest przeciętnie odsetek tych, którzy deklarują
> brak udziału w wyborach, a ostatecznie na nie idą.

No to i tak te informacje sie posiada, wystarczy porownac prognozowana
frekwencje i rzeczywista

> Zresztą, metody mogą być pewnie różne. W każdym razie podawanie
> preferencji wyborczych wyłącznie osób zdecydowanych tylko pozornie ma
> sens.

To Tobie tez polecam lekture (i to z prawomyslnej strony www ;):
http://www.pgb.org.pl/pdf/analiza.ppt

i nie poddawaj sie paranoi kolegi Ducha ;)

pozdr
pp

12. Data: 2006-03-19 09:25:18

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

pp<p...@U...pl>

> i nie poddawaj sie paranoi kolegi Ducha ;)

niezłe, niezłe :)

p.

13. Data: 2006-03-21 14:05:13

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> napisał(a):

> Cytywanie sondazy maja jakis zwiazek ze sprawą Balecerowicza.
> Przypuszczam ze podczas ostatniej afery z UniCredito (czy jak mu tam),
> Balcerowicz lekko niekorzystnie wypadl (PO straciło) (troche wystraszony),

duchu
powiedz mi, jakie kolorowe tygodniki czytujesz?

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

[z-Tischner-a] ;)
Kulisy PISuaru waaadzy
Trudne dni
bajka - NTG ale tu tyle o polityce.. :)
Poszukuje namiarów na producentów aparatury psychotechnicznejj