Koliba, sobota 18:00

1. Data: 2005-11-08 22:33:23

Temat: Koliba, sobota 18:00
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Zapraszam.

Eulalka

2. Data: 2005-11-08 22:43:13

Temat: Re: Koliba, sobota 18:00
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" ...
> Jak w temacie. Zapraszam.
>
> Eulalka

I teraz powinno polecieć komentarzami: Spam!! NTG!!!! ;)))

NNMSP

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

3. Data: 2005-11-08 22:46:27

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Użytkownik "Eulalka" ...

> I teraz powinno polecieć komentarzami: Spam!! NTG!!!! ;)))

I crosspost w dodatku. Posypuję głowe popiołem.
Stawisz się zwarta i gotowa, mam nadzieję?

Eulalka

PS. BO Cę Majka "przycisnie". Obiecała ;)

4. Data: 2005-11-09 06:56:13

Od: Marcin 'goral' Goralski <g...@B...SMIECI.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:
> Jak w temacie. Zapraszam.

hm, stawiasz ? ;-)

marcin

5. Data: 2005-11-09 10:36:01

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'goral' Goralski napisał(a):

> hm, stawiasz ? ;-)

Nie. Każdy sobie.
Przyjeżdżasz? ;)

Eulalka

6. Data: 2005-11-09 14:52:12

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'goral' Goralski napisał(a):

> Polacze sie z Wami duchowo poprzez jakies piwko :-)

No dobra. ;)

Eulalka

7. Data: 2005-11-09 14:52:17

Od: Marcin 'goral' Goralski <g...@B...SMIECI.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-11-09 16:05:16

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Marcin 'goral' Goralski" ślicznie
napisał :

> [...]

A macie pewnosc, ze tez nam nie podziekuja wczesniej ? bo wiem, ze jak
bylam na tym spotkaniu prt to nas poprosili o zaplacenie za dyskoteke ?
albo o wyjscie.
A ja teraz przemysliwuje. jeszcze calkiem nie odwoluje, ale raczej
sklaniam sie do nieprzyjscia :)

--
JoAsienka
gg 1489928

9. Data: 2005-11-09 16:21:37

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka napisał(a):

> [...]
> albo o wyjscie.
> A ja teraz przemysliwuje. jeszcze calkiem nie odwoluje, ale raczej

Kurde - masz rację :(
Zadzwoniłam :(
To może coś innego? Byleby nie kasowali za drinki jak za zboże...
Może jednak Wieloryb?

Eulalka

10. Data: 2005-11-09 18:44:36

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Eulalka" ślicznie napisał :

> Może jednak Wieloryb?

ja tam Wieloryba lubie :) teraz na trojmiescie czytam sobie jakie sa
puby i rozne takie i wychodzi na to, ze jest knajpa "remanent" taka
PRL-owska, ale jakos mi sie wydaje, ze jak tam przzechodzilam to jej nie
bylo ? Ale kusiloby mnie tam poimprezowanie :)

--
JoAsienka
gg 1489928
///lepiej być głupim z nadzieją niż beznadziejnie głupim///

kkk
przemoc w małżeństwie
Trójmiejsko i spotkaniowo
AveMariaSingles.com/prze znaczeni.pl