chłopiec czy dziewczynka ?

1. Data: 2005-11-09 07:09:32

Temat: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: Madzia <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwie córcie przy pierwszej jadłam słodycze, a przy drugiej ostre
potrawy. Uważam, że to nie sprawdza się zbyt dobrze. Mam sprawdzony
sposób na poczęcie dziewczynki(u wielu moich koleżanek się
sprawdził),należy ,aby mieć dziewczynkę współżyć 11-12 dnia przed
jajeczkowaniem. Pozdrawiam :)

2. Data: 2005-11-09 08:07:40

Temat: Re: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Nov 2005 08:09:32 +0100 I had a dream that Madzia <m...@o...pl> wrote:
> [...]
>sposób na poczęcie dziewczynki(u wielu moich koleżanek się
>sprawdził),należy ,aby mieć dziewczynkę współżyć 11-12 dnia przed

W pierwszej chwili przeczytałem, że chodzi o 11-12 _dni_ przed jajeczkowaniem
i zacząłem się zastanawiąc, skąd te dzieci wzięłaś ;-)

--
Grzegorz Janoszka

Koliba, sobota 18:00
kkk