chłopiec czy dziewczynka ?

1. Data: 2005-11-09 10:55:59

Temat: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: Madzia <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może nie określiłam się dokładnie przepraszam :)Należy współżyć w 11
i 12 dniu po okresie :)Pozdrawiam

2. Data: 2005-11-09 11:34:08

Temat: Re: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@o...pl> napisał

> Być może nie określiłam się dokładnie przepraszam :)Należy współżyć w 11 i 12
> dniu po okresie :)

Przy założeniu, ze cykle są 'standardowe' i regularne.
A w ogóle po co to piszesz? Chwalisz się czymś czy to pomyłka i miało iść gdzies
indziej?

Pozdrawiam
MOLNARka

chłopiec czy dziewczynka ?