Kolor scian z Dulux

1. Data: 2005-02-27 19:21:14

Temat: Kolor scian z Dulux
Od: "t1" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wlasnie pomalowalem sciany farba Dulux Mat mieszana w sklepie (kolor:
ciemny roz - cegla). Po drugiej warstwie i schnieciu 1 dzien pod swiatlo
wiadac w niektorych miejscach slady laczenia poszczegolnych pociagniec walka
(tam gdzie lacza sie poszczegolne miejsca malowania).
Czy to normalne przy ciemnych kolorach, czy tez cos nie tak malowalem jak
powinno sie robic.
Farby nie rozcieczalem.

2. Data: 2005-02-27 22:39:19

Temat: Re: Kolor scian z Dulux
Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t1" napisał w wiadomości

> Czy to normalne przy ciemnych kolorach, czy tez cos nie tak malowalem jak
> powinno sie robic.
> Farby nie rozcieczalem.

Malowałes raz czy dwa razy? Jak raz, to przy nawet mieszanych fabrycznie
jasnych kolorach tez da sie zauwazyc takie smugi, po dwukrotnym malowaniu
moim zdaniem nie ma prawa.
pozdrawiam
alda

3. Data: 2005-02-28 08:07:20

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..alda.. <w...@w...pl.wytnijcyferki> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cvtibo$kpb$...@n...news.tpi.pl...

> Malowałes raz czy dwa razy?

"Po drugiej warstwie i schnieciu 1 dzien pod swiatlo
wiadac w niektorych miejscach slady laczenia"

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2005-02-28 08:44:58

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t1" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> walka (tam gdzie lacza sie poszczegolne miejsca malowania).
> Czy to normalne przy ciemnych kolorach, czy tez cos nie tak malowalem jak

Też tak miałem na Duluxie z mieszalnika (ślady wałka widoczne pod światło).
Dulux z puszki nie wykazywał takich objawów. Nie jest to kwestia koloru
(u mnie bardzo jasny róż), tylko raczej farby bazowej.

Witek

5. Data: 2005-02-28 09:46:51

Od: "t1" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malowalem dwa razy. Po pierwszej warstwie pociagniecia walka byly widzoczne
przy patrzeniu na wprost.
Po drugiej przy takim patrzeniu zniknely, ale sa widoczne pod swiatlo.

6. Data: 2005-02-28 17:07:26

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" napisał w wiadomości

> "Po drugiej warstwie i schnieciu 1 dzien pod swiatlo
> wiadac w niektorych miejscach slady laczenia"

Yyyy, no tak, swieta racja;-)
Efekty czytania grup po nocach;-)
pozdrawiam
alda