Re: Kolorowe tusze do rzes

1. Data: 2003-03-04 19:05:03

Temat: Re: Kolorowe tusze do rzes
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaktusica wrote:

>Mam takie pytanie, chociaz pewnie bylo juz cos na ten temat, ale nie
>moglam nigdzie znalezc watku. Jka firma produkuje cos w innym kolorze
>niz czarny lub brazowy ? Szukalam w sklepach, a tam do znudzenia tylko
>to. Nie stac mnie na nic bardzo drogiego, ale troche moge zaszalec.
>Chcialabym sliwkowy, bordowy lub cos w tym rodzaju :) Moze wiecie gdzie
>mam szukac ?
>
>pozdrawiam
>dorota

Sephora kiedyś miała, pewnie jeszcze mają; w małych opakowaniach, jak to
oni, więc szybko się kończy. Ale też można nie rozpaczać, gdy kolor
okaże się nietrafiony :-) Uwaga, wodoodporny nie jest, więc jeśli łzawią
Ci oczy, nie polecam.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-04 20:06:13

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sephora kiedyś miała, pewnie jeszcze mają;

Niestety, nie mają. W grudniu chciałam kupić szarą maskarę Sephory i
wszędzie słyszałam, że się wycofali z kolorowych tuszy juz dość dawno :(

1. Data: 2003-03-05 11:15:16

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam z oriflame zielony, tylko na moich czarnych rzesach
byl prawie niewidoczny.
Nie wiem czy jeczcze je maja.

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-06 10:17:11

Temat: Odp: Kolorowe tusze do rzes
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Niestety, nie mają. W grudniu chciałam kupić szarą maskarę Sephory i
> wszędzie słyszałam, że się wycofali z kolorowych tuszy juz dość dawno :(

Na szczescie. Te mascary byly okropne, ja mialam srebrna. Szczoteczka byla
tak gesta, ze "slizgala sie" po powierzchni rzes, nie dalo sie nia ich
pomalowac. Wywalilam.

Gosia

Rzęsy raz jeszcze
Interesuje mnie sprawa olejku rycynowego.
Nie na temat grupy:)
głodówka = oczyszczenie organizmu
kolurowy...kulorowy...bl yszczyk Bourjois - pytanie