Komary

1. Data: 2005-06-03 14:32:51

Temat: Komary
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zaczyna się znów sezon "komarów". Moje dzieci rozdrapują swędzące
miejsca,potem te ukąszenia stają się wielkimi bąblami. Dotychczas jedyny
skuteczny srodek to Fenistil, zmniejsza dolegliwości, ale jest do
zastosowania "po". Czy znacie jakieś sposoby na zmniejszenie natarczywości
komarów? jak sprawić, żeby moje dzieci nie były dla nich tak łakomym
kąskiem?
Napiszcie proszę,
Małgosia

2. Data: 2005-06-03 19:40:53

Temat: Re: Komary
Od: "lamia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Małgosiu! Wprawdzie nie jestem lekarzem ale za to jestem mamą trójki
brzdąców w różnym wieku. Jak na razie najskuteczniejszym środkiem okazał
się
zwykły zapach waniliowy do ciasta :) Komary i muszki bardzo nie lubią tego
zapachu. Wystarczy posmarować nim jak perfumami , tzn w tych samych
miejscach. Zyczę powodzenia i pozdrawiam . Lamia

3. Data: 2005-06-03 20:29:26

Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapachu. Wystarczy posmarować nim jak perfumami , tzn w tych samych
> miejscach. Zyczę powodzenia i pozdrawiam . Lamia

Dziękuję. Na pewno w najbliższym czasie skorzystam z tej rady, a jest dla
mnie całkiem nowa. Żadne środki typu OFF nie działają. Mam nadzieję, ze
teraz będzie lepiej.

4. Data: 2005-06-05 08:55:08

Od: "Kubu$" <k...@g...to.tez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. Na pewno w najbliższym czasie skorzystam z tej rady, a jest dla
> mnie całkiem nowa. Żadne środki typu OFF nie działają. Mam nadzieję, ze
> teraz będzie lepiej.

Ostatnio rozmawialem z wujkiem podczas pobytu na Mazurach, gdzie komary
doskwieraly mocno i mowil mi, ze jest jakis srodek robiony na bazie tego co
ponoc uzywali amerykanscy zolnierze w Wietnami, tylko nie pamietal jak to
sie nazywa, jest ponoc nie jest za drogi, moze ktorys z grupowiczow bedzie
wiedzial :)

Kubu$

nabłonki wielokątne w moczu
Tomografia komputerowa zatok