Kombiwar - jakies przepisy..

1. Data: 2000-02-01 11:44:31

Temat: Kombiwar - jakies przepisy..
Od: bmg <b...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow osiweci mnie, gdzie moge dorwac nie
przepisow dzieki ktorym moglbym w pelni wykorzystać ww. cudo.
Setki kilometrow juz schodzilem i nie moge dorwac fachowej ksiazki na
ten temat.
A moze ktos powie mi gdzie takowa kupic ???
Jestem z Krakowa.
Z gory dzieki i pozdro!!
BMG.

1. Data: 2000-02-01 11:54:56

Temat: Re: Kombiwar - jakies przepisy..
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO można tam robić wszystko co się piecze i gotuje - bez specjalnych
przepisów

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-01 19:40:53

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

bmg wrote:

> [...]
> ten temat.
> A moze ktos powie mi gdzie takowa kupic ???

Oswiec mnie co to za cudo ten kombiwar, to sie moze cos wykombinuje...F.

1. Data: 2000-02-02 07:53:17

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kombiwar to taki cud techniki co gotuje dusi, piecze cyrkulujacym goracym
powietrzem

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

>Oswiec mnie co to za cudo ten kombiwar, to sie moze cos wykombinuje...F.

Robiłem wczoraj pasztet..........
Kuchenka mikrofalowa-przepisy
Piwo imbirowe
Jak przechowywac przepisy w komputerze