Kominek.Co robicie z szybą?

1. Data: 2002-10-01 06:55:53

Temat: Kominek.Co robicie z szybą?
Od: "Adam Piatek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

Strasznie brudzi mi sie szyba kominkowa.
Po 2-3 dniach jest kompletnie czarna
Mycie jej jest bardzo uciazliwe i pracochlonne?
Wam tez sie tak brudzi? Może można czymś posmarować szybe żeby sie tak brud
nie łapał ?
Są jakies domowe sposoby ?

fater

1. Data: 2002-10-01 07:30:26

Temat: Re: Kominek.Co robicie z szybą?
Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mycie jej jest bardzo uciazliwe i pracochlonne?
> Wam tez sie tak brudzi? Może można czymś posmarować szybe żeby sie tak

Plyn do mycia piekarnikow? aaaaaa i az tak sie nie brudzi,

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-10-01 09:33:13

Od: "Sławomir Studnik" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Piatek <a...@p...fm> napisał(a):

Myć odpowiednim płynem (np. produkcji "Lakma") i palić suchym drewnem.

1. Data: 2002-10-01 21:21:49

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Studnik" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Adam Piatek <a...@p...fm> napisał(a):
>
> palić suchym drewnem.

i szybko rozpalac. Dosc mocno brudzi sie szybka w poczatkowej fazie
rozpalania kiedy temperatura jest jeszcze niewysoka i drewienko "dymi"

vpw

1. Data: 2002-10-04 12:56:56

Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie wiem , czy więcej jak 5 razy w sezonie myje szybe .
Jezeli drewno jest liściaste i suche to nie powinno brudzic szyby .
Dobra rada :
Przed rozpalaniem kominka spal w palenisku starą gazetę .
To powoduje , że słup zimnego powietrza w kominie nagrzeje się
i unosząc się do góry daje " lepszy cug " - tak mi poradził kominiarz .
Zbyszek

Użytkownik "Adam Piatek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Mycie jej jest bardzo uciazliwe i pracochlonne?
> Wam tez sie tak brudzi? Może można czymś posmarować szybe żeby sie tak

kto zrobi parapet?
Re: Bateria umywalkowa z wysoką wylewką
wykończenie ścian
do Krakusow -chce sie ktos pozbyc starych mebli ?
Liczniki na wodę