Kominek - czyszczenie

1. Data: 2005-04-12 16:42:32

Temat: Kominek - czyszczenie
Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kominek został obłożony porowatymi płytkami z piaskowca.
Podczas wycierania na mokro podłogi oraz dolnej półki wokół kominka na
płytkach powstają brudne ślady.
Czym najlepiej usuwać te zabrudzenia?
Wiem, że zawsze mogę "zetrzeć" trochę płytki, tak aby pozbyć się brudu, ale
nie wyobrażam sobie jak będzie to wyglądać po roku.
Czy można użyć jakiegoś impregnatu (lakier bezbarwny??), który zabezpieczy
płytki przed wnikaniem brudu?

Drugie pytanie. Czy odkurzacz do kominka rzeczywiście spełnia swoją rolę? Czy
uwzględniając rozkładanie i składanie oraz czyszczenie sprzętu lepiej wybrać
popiół ręcznie.

Pozdrawiam

Rex

2. Data: 2005-04-12 17:29:05

Temat: Re: Kominek - czyszczenie
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyobrażam sobie jak będzie to wyglądać po roku.
> Czy można użyć jakiegoś impregnatu (lakier bezbarwny??), który zabezpieczy

Myślę że lepszym rozwiazaniem bylby jakis cokół np. z terakoty

> [...]
> Czy
> uwzględniając rozkładanie i składanie oraz czyszczenie sprzętu lepiej

Wybieranie ręczne ma plusy ujemne tzn. kurzy sie po całym mieszkaniu.

Krzysztof

3. Data: 2005-04-19 06:55:37

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szorować szczotką z Ludwikiem i zaraz potem wycierać. Impregnat odradzam, bo
wprawdzie na początku ładnie wygląda, ale potem już nawet szorowanie nie
pomaga.
Odkurzacz? Ja nie mam, ale Krzysztof ma rację, bo faktycznie czasem się
nakurzy do pokoju.
JAck

[spam] sprzedam meble(Szczecin)
Sciana polek - gk czy mdf?