Re: Kominek w superstacji

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kominek w superstacji
Date: Thu, 23 Dec 2010 09:53:28 -0800 (PST)
<iesvj4$2k6$1@news.onet.pl> <4d1204ce$0$2423$65785112@news.neostrada.pl>
<iet6dp$pvm$1@news.onet.pl> <iet818$ugk$2@news.onet.pl>
<ieta2p$7hq$1@news.onet.pl> <ietaag$si2$2@speranza.aioe.org>
<ietbf4$b7t$2@news.onet.pl> <ietc0d$24g$1@speranza.aioe.org>
<ieteq5$ngr$1@news.onet.pl> <ieth73$fsl$1@speranza.aioe.org>
<ietjg4$960$1@news.onet.pl> <ietjkk$960$2@news.onet.pl>
<ietpu2$8ks$1@speranza.aioe.org> <iev940$alb$1@news.onet.pl>
<ievkf5$v26$1@speranza.aioe.org>
<a...@y...googlegroups.com>
<ievrps$hpc$1@speranza.aioe.org>
<b...@p...googlegroups.com>
<7...@y...googlegroups.com>

Wiadomość:

p?rform?rka napisał(a):

> A tak zapytam z ciekawości.
> Co to w twoim pojmowaniu są: "podstawowe wartości" i " chore
> zachowania"?
> Bo moim skromnym, bardzo skromnym zdaniem to ty jesteś książkowym
> wzorem socjopaty, z poważnymi zaburzeniami psychicznymi.
> Czytam cię już jakiś czas i póki nie zobaczę (o ile zechciałbyś tu
> przedstawić
> ksero zaświadczenia psychiatry orzecznika sądowego o twojej rzekomej
> normalności z którą
> się obnosisz) to niestety nie zmienię swojego zdania. Natomiast twoje
> [...]

Wklejałem badania i akta sądowe ze swojej sprawy. Przebywałem prawie
dwa miesiące na zakładzie psychiatrycznym z polecenia sądu odnośnie
musiałby jechać i odbierać z drugiej sprawy sądowej skończonej pół
roku temu, ale nic się nie zmieniło. Czyli gdy ktoś jest tępy i nie
rozumie tego co ktoś prezentuje, to z tego lęku przed niewiadomym
wyklucza go jako wariata, co świadczy o patologii gdyż są ludzie mnie
i bardziej wykształceni, lub mają inne poglądy i za tym idzie
zachowanie . Tak więc podstawowa wartość to zrozumienie poglądów
innych niż twoje, ty tego nie potrafisz dlatego reagujesz agresją,
gdzie ktoś inny tej agresji nie pokaże, bo rozumie co się do niego
mówi, więc zaprezentowałaś patologię, reakcje agresywne, bo jesteś
ciemna, nie potrafisz z tej ciemnoty normalnie funkcjonować w
relacjach międzyludzkich, czyli podstawowa wartość. Widać że szkołę
omijałaś szerokim łukiem, bo obecna elita to intelektualiści i
artyści, którzy pielęgnują wartości, lub proponują nowe przez
odkrycia. Następnie... Lebowski gdzieś niedawno pisał że ofiara gwałtu
jest winna zgwałcenia, to patologia, bo to gwałciciele siedzą po
więzieniach gdyż są winnymi przestępstwa i to również jest podstawowa
wartość.