Re: Kominek w superstacji

Data: 2010-12-23 18:10:23
Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: p?rform?rka <m...@i...pl>

On 23 Gru, 18:53, glob <r...@g...com> wrote:
> Wiadomość:

> Wklejałem badania i akta sądowe ze swojej sprawy. Przebywałem prawie
> dwa miesiące na zakładzie psychiatrycznym z polecenia sądu odnośnie
> musiałby jechać i odbierać z drugiej sprawy sądowej skończonej pół
> roku temu, ale nic się nie zmieniło. Czyli gdy ktoś jest tępy i nie
> rozumie tego co ktoś prezentuje, to z tego lęku przed niewiadomym
> wyklucza go jako wariata, co świadczy o patologii gdyż są ludzie mnie
> i bardziej wykształceni, lub mają inne poglądy i za tym idzie
> zachowanie . Tak więc podstawowa wartość to zrozumienie poglądów
> [...]

Jesteś tak skrajnie durny (w dwojakim znaczeniu) i tak do
znudzenia
powtarzasz wciąż te same oklepane frazesy o rzekomej
twojej kulturze i rzekomym wyedukowaniu i swoich skrajnych poglądach,
że to aż mdłości u
prowokuje - w tym względzie jesteś boleśnie monochromatyczny.
Od dwóch lat nie słyszę od ciebie nic nowego, jesteś zaskorupionym w
swoim ciasnym
światku neurotykiem(cholerykiem).....
A elitą to ty może ze zdjęcia się pocierałeś pod pachami, przez
co może czujesz sie elitą. Agresywna? Nie nie jestem, raczej zimna
służbistka :)
Pa!
--
p?rform?rka