Kominek w superstacji

111. Data: 2010-12-23 10:31:42

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No wiem, że a tammm, przecież to był żart.
> Nie męczy Cię samej ta mądrościowa rola?

A powinna?

Qra

PS. Ja to dopiero znalazłam mądrość, przyszła dziś do mnie RSSem:
"wiedzieliscie ze kopciuszek ogladany od tylu opowiada o kobiecie ktora uczy
sie gdzie jest jej miejsce?"
I to jest moja mądrość na dziś, a nawet i jutro.

112. Data: 2010-12-23 10:33:13

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Hah, a jeszcze wczoraj myślałam sobie, że tak tu fajnie i szkoda będzie
> opuszczać na kilka dni to "gniazdko szczęścia" :)

Nie krępuj się.

Qra

113. Data: 2010-12-23 10:35:18

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Zauważyłam, że Ciebie trzeba od czasu do czasu mocniej kopnąć i wtedy
> działasz znacznie lepiej.

A już miałaś iść do kuchni, a tu lepszy pasztet.

Qra

114. Data: 2010-12-23 10:36:17

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]
> A powinna?

A nie powinna?

> [...]
> uczy sie gdzie jest jej miejsce?"
> I to jest moja mądrość na dziś, a nawet i jutro.

O, i to jest dopiero mądrość.

P.

115. Data: 2010-12-23 10:40:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 11:24, Vilar pisze:

> Phii, i tak będziesz za nami tęsknić.
> Nawet w pończochach.

W pończochach nie. To inna bajka.

--
Pozdrawiam - Aicha

116. Data: 2010-12-23 10:43:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 22:17, Lebowski pisze:

> [...]
> Oczywiscie nie wszyscy sa tutaj poza normatywem, ale ci co nie sa, jak
> np. ty, z czasem na tyle sie spoufalaja z marginesem, ze sami przez to
> nim sa.
> Stad jedno z nas najwyrazniej nie bardzo rozumie co to jest satysfakcja.
> Moglbym zalozyc, ze to ja, tylko jak wtedy wyjasnic, ze odeszlo stad ze
> 100 razy wiecej ludzi niz zostalo?
> Chyba najwyrazniej nie masz odpowiednio wyksztalconej symboliki
> odpowiadajacej pojeciu satysfakcji, wiec jak moge wyjasnic ci swoja
> satysfakcje?
> Przeciez nawet ty chyba nie wiesz co to w ogole jest.

Że co?
Chcesz mi bezczelnie wmówić, ze jesteś tak ograniczony, że po tylu
latach nie wiesz jeszcze z przygnębiającym prawdopodobieństwem, że nie
ma większych szans na zmianę stylu tutejszych prymitywnych trolli
gnuśniejących tutaj od lat?

To co napisałeś, to ciągle niestety nie jest odpowiedź na moje pytanie,
ale co najwyżej próba wybielenia swojej osoby. Mogłaby być zresztą
udana, gdybyś podał namiary na te tematyczne fora, na których pisujesz z
większym powodzeniem.
Mogłabym sobie oczywiście sama wnioski powyciągać co do Twoich intencji
i powodów, ale chyba byś tego nie chciał. ;)

Ewa

117. Data: 2010-12-23 10:51:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 20:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zalezy co masz na mysli "milosc", jesli "ona/on i tylko ona/on, i dla
> niej/niego wszystko, i jest bez wad", to tak. Racjonalizacja ukrytej
> potrzeby wyrzucania wlasnych genow w przyszlosc.

To miałoby sens, gdyby to uczucie dotyczyło tylko onej/onego oraz
wyrzucania genów. IMO nie. Chyba mogłabym zaryzykować stwierdzenie, że
umiejętność odczuwania miłości jest cechą, którą się ma lub nie ma, albo
ma w mniejszym lub większym stopniu, i jest ona w sumie nie aż tak
bardzo uzależniona (wbrew pozorom) od darzonego obiektu.

No i jeszcze jedno, wróćmy do Twojego wcześniejszego postu, piszesz:

>Inaczej. Jak wiadomo glowny drive czlowieka to uczucia, nie ma uczuc
>czlowiekowi przestaje sie cokolwiek chciec. Obojetnie czy chodzi o >prace,
>sztuke, czy malzenstwo.

a potem:

>BTW ponoc najtrwalsze zwiazki to tzw. zwiazki z rozsadku

To się kupy nie trzyma!

Ewa

118. Data: 2010-12-23 10:56:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 09:47, Vilar pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To ze statystyki Szanowna Ewo...
> W przypadku krzywej Gaussa (ten dzwonek), taki przedział ufności
> odpowiada odcięciu tych bocznych ogonków - czyli próbek o małym
> prawdopodobieństwie.

Czyli to 10% to jest to małe prawdopodobieństwo?

> I nie mów, że np. uczucia nie przypominają Ci krzywej drgań tłumionych
> :-)))))

Uważam, że zbytnie manipulowanie naukowe przy uczuciach z pewnością im
szkodzi. ;)

Ewa

119. Data: 2010-12-23 10:59:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 09:50, Vilar pisze:

> PS. Nigdy nie miałaś sytuacji, że hormony dały Ci tak "popalić", że
> kochałaś kogoś "miłością" wielką i bezgraniczną, a trzy dni później
> zastanawiałaś się o co Ci właściwie chodziło???
> Bo mnie i owszem :-)))))

Hm... mnie zazwyczaj długo trzyma. To o czym piszesz, zdarza mi się w
relacjach koleżeńskich, ale i to od niedawna. Zazwyczaj przywiązuję się
do ludzi bardzo.

Ewa

120. Data: 2010-12-23 11:05:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 10:55, Paweł pisze:

> Jednorazowa dawka "mądrości" była zbyt duża.
> Zbierało Ci/mi się od dłuższego czasu.
> Weź się dziewczyno otrząśnij, bo w ten sposób szybciej się zestarzejesz.

Znowu zmieniłeś nicka, Lebowski?

Ewa

A co wy byscie zrobili?;)
SOL INVICTVS