Kominek w superstacji

201. Data: 2010-12-23 16:16:54

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ievsgl$gdn$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Udajesz?
ja zawsze przed wigilią mam taką myśl,
ale mam ładną choinkę :)

kiwiko

202. Data: 2010-12-23 16:17:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-23 17:06, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

Ludzki pan.

Qra

203. Data: 2010-12-23 17:09:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 16:58, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-12-23 16:33, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie zamierza.

Chciałam pozostawić cień szansy. To miał być taki mały świąteczny upominek.

Ewa

204. Data: 2010-12-23 17:09:46

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-23 17:08, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Udajesz?

Takich głębokich emocji nie idzie udawać.

Qra

205. Data: 2010-12-23 17:10:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 16:46, Lebowski pisze:

> pozwolisz, ze zostane przez jakis czas bez odbioru.

Nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.

Ewa

206. Data: 2010-12-23 17:13:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 18:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-12-23 17:08, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Takich głębokich emocji nie idzie udawać.

Maku się nie udało przesiać?
Moje rolady się właśnie pieką...

Ewa

207. Data: 2010-12-23 17:29:00

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 17:08, glob <r...@g...com> wrote:

> podstawowych wartości nie
> pojmujesz , zachowania chore uważasz za wartość

A tak zapytam z ciekawości.
Co to w twoim pojmowaniu są: "podstawowe wartości" i " chore
zachowania"?
Bo moim skromnym, bardzo skromnym zdaniem to ty jesteś książkowym
wzorem socjopaty, z poważnymi zaburzeniami psychicznymi.
Czytam cię już jakiś czas i póki nie zobaczę (o ile zechciałbyś tu
przedstawić
ksero zaświadczenia psychiatry orzecznika sądowego o twojej rzekomej
normalności z którą
się obnosisz) to niestety nie zmienię swojego zdania. Natomiast twoje
stany względnego spokoju, bynajmniej nie usprawiedliwią cię i nie
przeświadcza o twoim zdrowiu.
Tak się składa, że wszytko co w naszym
społeczeństwie jest uznane za dewiacje lub zachowanie niemoralne\nie
etyczne|nie do przyjęcia
ty zwykle uznajesz za normalne i najchętniej przegryzł byś oponentowi
gardło gdy się z toba nie zgadza.
Natomiast to co ty uznajesz za stosowne i
właściwe 80%populacji uznaje za rynsztokowe - delikatnie ujmując.
I bądź tak łaskaw, nie wyjeżdżaj mi tu z "nizinami społecznymi",
buractwem i
innymi obraźliwymi określeniami, których to rzecz jasna w przypływie
napadu szału nie potrafisz się powstrzymać, sugerując tym samym
co mniej inteligentnym, że niby to należysz do jakiejś elity
kulturowej.
Ty glubulku,jak tak ogarnę co dotąd o sobie napienileś, jesteś
bezrobotnym plastykiem,
siedzącym w necie 24\h który przeczytał kilka książeczek o
szlachciankach
i szlachectwie i który z brzemieniem choroby umysłowej
zbytnio wprasował się w rolę(typowe dla psychicznie chorych), której
chciałbyś być, ale na pewno nie jesteś.
Ty globuś nawet nie śmierdzisz żadna bohemą a jeżeli już, to udowodnij
tę przynależność
a ja przeproszę cie tu publicznie i nawet pocałuje cię w tyłek. :)
--
p?rform?rka

208. Data: 2010-12-23 17:53:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> tę przynależność
> a ja przeproszę cie tu publicznie i nawet pocałuje cię w tyłek. :)

Wklejałem badania i akta sądowe ze swojej sprawy. Przebywałem prawie
dwa miesiące na zakładzie psychiatrycznym z polecenia sądu odnośnie
musiałby jechać i odbierać z drugiej sprawy sądowej skończonej pół
roku temu, ale nic się nie zmieniło. Czyli gdy ktoś jest tępy i nie
rozumie tego co ktoś prezentuje, to z tego lęku przed niewiadomym
wyklucza go jako wariata, co świadczy o patologii gdyż są ludzie mnie
i bardziej wykształceni, lub mają inne poglądy i za tym idzie
zachowanie . Tak więc podstawowa wartość to zrozumienie poglądów
innych niż twoje, ty tego nie potrafisz dlatego reagujesz agresją,
gdzie ktoś inny tej agresji nie pokaże, bo rozumie co się do niego
mówi, więc zaprezentowałaś patologię, reakcje agresywne, bo jesteś
ciemna, nie potrafisz z tej ciemnoty normalnie funkcjonować w
relacjach międzyludzkich, czyli podstawowa wartość. Widać że szkołę
omijałaś szerokim łukiem, bo obecna elita to intelektualiści i
artyści, którzy pielęgnują wartości, lub proponują nowe przez
odkrycia. Następnie... Lebowski gdzieś niedawno pisał że ofiara gwałtu
jest winna zgwałcenia, to patologia, bo to gwałciciele siedzą po
więzieniach gdyż są winnymi przestępstwa i to również jest podstawowa
wartość.

209. Data: 2010-12-23 18:06:18

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-23 18:13, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Maku się nie udało przesiać?
> Moje rolady się właśnie pieką...

Gdybym chciała o tym coś napisać, mocno przyprawiona byłaby ta opowiastka.

Qra

210. Data: 2010-12-23 18:10:23

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 18:53, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> jest winna zgwałcenia, to patologia, bo to gwałciciele siedzą po
> więzieniach gdyż są winnymi przestępstwa i to również jest podstawowa

Jesteś tak skrajnie durny (w dwojakim znaczeniu) i tak do
znudzenia
powtarzasz wciąż te same oklepane frazesy o rzekomej
twojej kulturze i rzekomym wyedukowaniu i swoich skrajnych poglądach,
że to aż mdłości u
prowokuje - w tym względzie jesteś boleśnie monochromatyczny.
Od dwóch lat nie słyszę od ciebie nic nowego, jesteś zaskorupionym w
swoim ciasnym
światku neurotykiem(cholerykiem).....
A elitą to ty może ze zdjęcia się pocierałeś pod pachami, przez
co może czujesz sie elitą. Agresywna? Nie nie jestem, raczej zimna
służbistka :)
Pa!
--
p?rform?rka