Kominek w superstacji

61. Data: 2010-12-22 17:40:43

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
news:ietc35$24g$2@speranza.aioe.org...

> No prosze, widze ze tatulo dobrze ogarnia te tematy :-))
> Od mojej kupy to wara, cwoku.

To częściowo moja kupa, więc spierdalaj ze swoimi warami glisto.

P.

62. Data: 2010-12-22 17:45:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> To częściowo moja kupa, więc spierdalaj ze swoimi warami glisto.

Ale poczekajcie, skocze tylko po orzeszki i piwo.

63. Data: 2010-12-22 17:49:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 18:45, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Ale poczekajcie, skocze tylko po orzeszki i piwo.

No widzisz, a narzekales ;)

64. Data: 2010-12-22 17:57:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 18:11, glob pisze:

> A osoba skupiona na sobie w każdej sytułacji dobrze
> wyjdzie, bo nie ma wzoru i obraca w rękach sytułację, czyli kwitnie,
> rozkwita.

No nie wiem, nie wiem. Wydaje mi się, że jest wręcz przeciwnie z tym
skupieniem na sobie.

Ewa

65. Data: 2010-12-22 18:08:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 18:20, Lebowski pisze:

> Tak. Ale na pewno nie na krzywy ryj.
> Chcesz tej informacji, to najpierw okresl swoja.
> Chyba, ze ci sie juz odechcialo ;)

Moje intencje i ewentualna moja satysfakcja nie budzą aż takich emocji,
ponieważ sama ich nie kwestionuję przebywając tutaj, tak jak robisz to Ty.
No ale proszę - lubię poznawać myśli innych ludzi, bez konieczności
wchodzenia z nimi w realne bliskie relacje, co w normalnych warunkach
byłoby nieodzowne. Z czego to wynika, to już pozostawię sobie, możemy to
umownie nazwać zwykłą babską ciekawością. ;)
Dlatego nie mam w stosunku do nikogo tutaj właściwie żadnych oczekiwań,
ani też pretensji, że ich nie spełniają.

No, słucham.

Ewa
/gdyby ten post pojawił się drugi raz, to sorry/

66. Data: 2010-12-22 18:08:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

medea napisał(a):

> No nie wiem, nie wiem. Wydaje mi si�, �e jest wr�cz przeciwnie z tym
> skupieniem na sobie.
>
> Ewa

Patrz kościelni dostali prania mózgu i ten obraz uważają za swój, że
Oni tacy są, więc w sytułacjach gdy czegoś nie obejmuje doktryna
zachowują się jak jakaś wstrętna dzicz, bo o siebie dbali. Są mało
wrażliwi na siebie, słabo siebie czują, są jakby w stanie znieczulenia
do siebie. Czyli jest potrzebna wrażliwość skupiania się na sobie,
czyli co ja czuję i wtenczas to koresponduje z rzeczywistością, tym
samym dbamy o to jak wyglądamy w tej danej sytułacji nawet jak do
szamba wpadniesz to zaczynasz śmiać się z siebie i to jest urocze.

67. Data: 2010-12-22 18:08:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 18:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Alez oczywiscie, niezaleznie jednak od tego jak bardzo jestesmy podatni, to
> uczucia same sie nie wzbudzaja, potrzebuja chocby np. podmiotu i jakiejs
> formy kontaktu z nim. Wynika oczywiscie z fizycznosci (struktury polaczen
> neuronowych, okreslonych substancji) i stanu (czyli historii naszeg zycia).

Zauważyłam, że są ludzie, którzy potrafią niejako nadawać sens niemal
wszystkiemu, co robią. To jest bardzo cenna cecha, chociaż potrafi być
zdradliwa lub nawet tragiczna w skutkach.

Ewa
/gdyby ten post pojawił się dwa razy, to sorry/

68. Data: 2010-12-22 18:12:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłam, że są ludzie, którzy potrafią niejako nadawać sens niemal
> wszystkiemu, co robią. To jest bardzo cenna cecha, chociaż potrafi być
> zdradliwa lub nawet tragiczna w skutkach.

No to jest niemal czysta racjonalizacja. To czy tragiczna czy cenna to i tak
zalezy od samych decyzji a nie ich racjonalizacji. Innymi slowy, sama
racjonalizacja niekoniecznie wplywa na konsekwencje (poza zadowoleniem).

69. Data: 2010-12-22 18:25:29

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-22 17:45, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Czepiasz się. Ktoś przecież musi robić za świadka tej totalnej porażki.

W obliczu krępującego niedookreślenia co do najaktualniejszego Twego
położenia*, nie wiem, czy mogę dopuścić do sytuacji, abyś mnie nadal
cytowała.

Qra
--
* w kaefie

70. Data: 2010-12-22 18:33:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 19:12, Ghost pisze:

> [...]
> tak zalezy od samych decyzji a nie ich racjonalizacji. Innymi slowy,
> sama racjonalizacja niekoniecznie wplywa na konsekwencje (poza

Hm, czyżbyśmy powoli dochodzili do tego, że miłość jest dostatecznie
silną racjonalizacją? ;)

Ewa

A co wy byscie zrobili?;)
SOL INVICTVS