Re: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika

Data: 2015-11-28 17:43:53
Temat: Re: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika
Od: LeoTar <L...@l...net>

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@l...net> napisał w wiadomości
> news:n3cid4$fop$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>> Chiron pisze:

>>>>>>>> http://wpolityce.pl/polityka/273235-kod-z-pamietnika
-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

> To właśnie w Tobie całkiem zniechęca do dyskusji. Nie dopuszczasz do
> siebie w ogóle czynnika biologicznego. Oczywiście, nie wiemy
> dlaczego akurat ghost jest trans-. Owszem - to może być efekt
> przemocy. Jednak nie musi. Może być efektem pewnych czynników
> biologicznych - i tyle. A czynnik psychologiczny może mieć tu
> niewielkie znaczenie. Ty jednak idziesz w zaparte - i robisz wszystko,
> żeby dezawuować "biologię"
> --
> Chiron

"Na początku było słowo", myśl, idea, informacja jakkolwiek zechcesz to
nazwać. Myśl poprzedza materialne stworzenie i nie jest to mój wymysł
lecz pomysł przedwieczny zapisany w księdze, którą Ty uważasz za ważną i
- tak mniemam - świętą dla siebie. Ja tez, zresztą, uważam ją za bardzo
ważne źródło wiedzy, w którym utrwalono w sposób alegoryczny historię
rozwoju Świadomości i Życia.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/