"Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika

1. Data: 2015-11-27 14:46:52

Temat: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/polityka/273235-kod-z-pamietnika
-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

KOD: Z pamiętnika bojownika. "Spadaj na drzewo, pisiorze zafajdany!"

Trudny tydzień bojownika KOD...

Spotkaliśmy się w Starbuniu we czworo. Przyszedł Janek, okazało się, że pracuje w
korpo obok mojego korpo...

Poniedziałek

Kolejny smutny dzień w pisowskim kraju.

Rano w radiu znowu pisowski oszołom, ten Stasin czy Sasin, wszystko jedno. Coś tam
zaczął o taśmach, ile tego można słuchać, przecież wiadomo, że to pisowska
prowokacja. Przełączyłem na "Gorące rytmy poranka" i jakoś przetrwałem.

Do biura też teraz ciężko chodzić. Myślałem, że wszyscy są u nas normalni, a tu się
nagle ujawniły jakieś janusze. Taki Marek na przykład. Chciałem z nim pogadać na
przerwie na papierosa, jak zwykle, i mówię: "Ale ten Maciarewicz to jednak straszny,
prawda?". A ten mi zaczyna gadać, że jakąś książkę przeczytał (nie wiedziałem, że
Marek czyta książki) i że Macierewicz (on twierdzi, że właśnie "Macierewicz", a nie
Maciarewicz) to był gość, że konspirował, uciekał komunistom i jakieś podobne bzdury.
Muszę sprawdzić w Wikipedii, bo to przecież nie może być prawda.

Wtorek

Sprawdziłem. Niestety, faktycznie tak było. Z tym Macierewiczem też, bo nawet tu ten
cholerny Marek miał rację, on jest przez "e". Kompletnie zgłupiałem i przez dłuższą
chwilę nie wiedziałem, co o tym myśleć. Na szczęście podzieliłem się wątpliwościami z
Bartkiem na Fejsie i on mi wyjaśnił: Macierewiczowi się właśnie poprzestawiało w
głowie od tego konspirowania i uciekania, i dlatego jest dzisiaj taki niebezpieczny,
bo dziś już nie należy uciekać i konspirować, ale budować nowoczesny patriotyzm: kupy
po psach, podatki i te inne.

Myślałem, że się odgryzę Markowi, jak powtórzę to, co mi Bartek napisał, a Marek mi
na to, żebym mu powiedział, co takiego konkretnie Macierewicz zrobił strasznego.
Przez moment czułem taką nieprzyjemną pustkę w głowie, ale zaraz miałem olśnienie i
powiedziałem, że rozwiązał Wojewódzkie Służby Informacyjne. A Marek się złośliwie
zaśmiał, powiedział, że nie "wojewódzkie", tylko "wojskowe" (muszę sprawdzić) i że za
rozwiązaniem była też Platforma. A rozwiązał nie Macierewicz, tylko Sejm. Macierewicz
był tylko likwidatorem. Jak on mnie wkurza, ten Marek. Muszę go unikać, przecież z
tym człowiekiem nie da się rozmawiać.

Środa

Rano miałem fatalny humor. Sprawdziłem w Wiki i rzeczywiście: wojskowe, nie
wojewódzkie, a poza tym PO też była za. Ale może się po prostu pomylili? Zresztą to
było dawno i już nieważne. Chciałem spytać Bartka na Fejsie, ale wtedy on sam się
nagle odezwał ze wspaniałą wiadomością: powstał Komitet Obrony Demokracji! Przed
PiS-em oczywiście. To cudowne, że ludzie się nareszcie organizują przeciwko
dyktaturze, w obronie konstytucji! Bardzo byłem podekscytowany. W biurze, zamiast
siedzieć nad raportem kwartalnym, ogarniałem KOD na Fejsie.

No więc będziemy bronić demokracji - bo oczywiście natychmiast się zapisałem - przed
uzurpatorami. Będziemy robić różne akcje w sieci - na początek wstawiłem sobie w
awatara opornik. To jakaś część elektroniczna, podobno kiedyś w czasie komuny ludzie
sobie takie oporniki wpinali na ubranie, żeby pokazać, że stawiają opór. Nawet coś
kojarzę, że mi dziadek opowiadał, że mu było z kolegami łatwiej poznać, kogo zwinąć,
bo najpierw brali tych, co mieli te oporniki.

Na razie KOD będzie głównie w sieci. Żeby miał jak najwięcej członków, od razu
hurtowo dołączyłem z 50 znajomych z Fejsa - przecież na pewno też chcą bronić
demokracji. Zamiast robić kwartalny raport, siedziałem prawie cały dzień w sieci i
czytałem, co ludzie piszą. Musiałem tylko uważać na szefa, bo z naszej centrali w
Berlinie przyjechała jakaś kontrola i szef jest bardzo zestresowany.

Czwartek

Co mogę zrobić?

-- napisałem na naszej (bo KOD jest nasz!) stronie. Od razu przyszło dużo propozycji.
Widać, że ludzie mają dość. Jeden taki na przykład pytał, czy wiem, skąd wziąć
materiały wybuchowe, żeby się wysadzić przed Sejmem. Taki zdeterminowany. Inny
napisał, że czytał na jakimś portalu, że Kaczyński to wcale nie Kaczyński, tylko
jakiś podstawiony Mordechaj Birdenbaum, który chce zniewolić Polskę dla żydowskich
interesów. Trochę mnie zmylił, bo może to jednak nie jest powód, żeby Kaczyńskiego
hejtować? Z tymi sprawami to trzeba uważać. Sprawdziłem archiwum "Wyborczej", ale tam
nic nie było, że Kaczyński to jakiś Birdenbaum. Sam nie wiem, co myśleć.

Piątek

Wtopiłem. Napisałem do Bartka, żeby mi wyjaśnił, o co chodzi z tym
Kaczyńskim/Birdenbaumem, a wtedy się okazało, że zapisałem się do jakiegoś fałszywego
KOD-u, który był podróbą prawdziwego i zrobiły go pisowskie trolle. Ale teraz jestem
już w prawdziwym.

Zapisałem sobie kilka najciekawszych pomysłów, co możemy zrobić.

Wiesio_z_korpo napisał:

Powinniśmy napisać do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, że wybory w
Polsce zostały sfałszowane i żeby Trybunał to zbadał i skasował mandaty posłom z PiS.

Trochę się pogubiłem, bo z tym fałszowaniem to zawsze pisiory mówiły, a ja się z tego
śmiałem. Ale trudno. Nawet szukałem strony tego Trybunału Sprawiedliwości Unii
Europejskiej, ale nie znalazłem. Może już pisowski rząd zablokował dostęp?

Anulka28 napisała:

Ja od dnia wyborów w proteście nie zbieram kup po moim Bobiku. To może zrobić
każdy i nie wymaga dużego wysiłku.

Od razu dałem lajka. Szkoda że nie mam psa.

Franek_Wilanów napisał:

Nowa władza jest zacofana i homofobiczna, chce nas wycofać z Unii Europejskiej.
Dlatego ja zacząłem chodzić do gejowskich kawiarni - najlepiej pokazać własnymi
pieniędzmi, co się myśli.

Też zalajkowałem, ale miałem wątpliwości. Przecież tam raczej żadnych lasek nie
wyrwę. Dopiero potem się wyjaśniło, kiedy spojrzałem na profil tego Franka. Okazało
się, że w rubryce "partner" ma jakiegoś Mirka. No, to on sobie może tam chodzić.

Wanda_co_chce_Niemca napisała:

Słuchajcie, trzeba się zwrócić o pomoc do Społeczności Międzynarodowej.

(Sprawdziłem, czy jest taka organizacja, ale nie znalazłem. Muszę spytać Bartka.) Już
kiedyś tak było w Unii Europejskiej, że w którymś kraju, chyba w Anglii, wybory
wygrali faszyści i wtedy Unia usunęła Anglię z Unii. I przywróciła ją dopiero, jak ci
faszyści odeszli. PiS to są przecież faszyści, więc niech Unia nam pomoże. Najlepiej,
jakby przysłali tu jakieś wojsko, może być niemieckie, bo mają blisko, a ja mam
akurat kuzyna, co mieszka w Niemczech. I żeby nimi dowodził Nasz Ukochany Pan Premier
Donald Tusk, który teraz kieruje Europą. Tylko musimy zebrać podpisy pod listem do
kanclerz Antoni Merkel". Napisałem w komentarzu, że pani kanclerz ma chyba na imię
"Angela", no i oczywiście dałem lajka. Wanda odpisała, że jej iPhone sam poprawia i
to dlatego. Szukałem też jakiegoś info o tej Anglii, ale nie znalazłem. Na "A" to w
Unii jest tylko Austria. Wpisałem w Google'a "Austria + faszyści", ale wyskoczyło mi
tylko o Hitlerze. Może to o niego chodziło? Ale wtedy chyba nie było jeszcze Unii
Europejskiej. Zresztą nie wiem, a szukać mi się już nie chce.

Z tym wojskiem to nie wiem, czy to dobry pomysł. No, ale w końcu lepiej, żeby weszli
Niemcy niż Ruskie, jak chce Kaczor. Chyba lepiej. Nie jestem pewien.

Sobota

Cały dzień zmarnowany. Admini powinni lepiej pilnować strony KOD-u.

Napatoczył się jakiś natręt, Bronek_spod_żyrandola. Napisał najpierw, że się z nami
nie do końca zgadza i chciałby porozmawiać. Kilka osób mu słusznie napisało, żeby
spadał na bambus, ale potem pojawił się taki jeden, który zaczął pisać, że tak nie
można, żebyśmy się nie zachowywali jak pisowcy i że warto rozmawiać. Niby admin, ale
potem, zamiast się mocować z tym całym Bronkiem, to się wycofał i w końcu sam
zostałem.

No i ten Bronek mnie pyta, co się właściwie takiego strasznego dzieje. No to mu
grzecznie odpowiadam, że musi być chyba ślepy, jeśli nie widzi. Myślałem, że go
zniechęcę i sobie pójdzie, ale on dalej, żebym mu konkretnie odpowiedział. No to mu
napisałem:

Powraca duszna atmosfera z lat 2005-2007. Tak jak wówczas, PiS chce nam wmówić,
że nie robi niczego nadzwyczajnego, ale demontaż demokracji zawsze zaczyna się
niepozornie, małymi kroczkami, zgodnie z taktyką salami - odkrawania niewielkich
plasterków. Jest jednak gorzej niż wówczas, a zagrożenie jest poważniejsze, ponieważ
tym razem PiS rządzi samodzielnie i nie musi się liczyć z nikim i niczym.

Ale to był jakiś lepszy magik, bo prawie natychmiast mi napisał:

Proszę napisać coś od siebie, a nie kopiować wstępniaki Kurskiego z
> [...]

Nie wiem, jak się zorientował, ale mu napisałem, że nawet nie wie, o czym pisze, bo
Kurski to działa w PiS i ma zawłaszczać media, i że coś mu się pomerdało. A on mi na
to, że to ja nie wiem, bo jest dwóch Kurskich, a ten, co to napisał, to Jarosław, nie
Jacek. Sprawdziłem podpis pod tym tekstem, co go skopiowałem, i faktycznie, jest
jakiś Jarosław Kurski w "Gazecie". Nawet nie wiedziałem, zawsze tam czytam tylko
dodatek samochodowy. Już byłem wkurzony, więc poszedłem sobie kupić sushi to marketu
na dole i myślałem, że się natręt przez ten czas odczepi. Ale jak wróciłem, to już
miałem pięć komentarzy od niego z pytaniami, co mi konkretnie przeszkadza.

Nie chciałem wyjść na mięczaka, więc się szybko zastanowiłem i napisałem mu, że PiS
robi zamach na Najwyższy Trybunał Konstytucyjny. Tamten od razu mi napisał, że nie ma
czegoś takiego. Sprawdziłem. No, faktycznie, nie ma, ale już sobie nie mogłem
pozwolić na wtopę, więc mu wyjaśniłem, że słowo "Najwyższy" dodałem z szacunku dla
trybunału. Bardzo byłem z siebie zadowolony, ale tamten drążył, jak to we mnie uderza
osobiście. No to mu napisałem, że jak będę miał jakąś sprawę do trybunału i się
poskarżę, to pisowscy sędziowie wydadzą pisowski wyrok.

A tamten na to: że trybunał nie wydaje wyroków, tylko orzeczenia, bo nie jest sądem
karnym; że sam nie mogę tam złożyć żadnej skargi, bo to tak nie działa i obywatele
nie mogą sami składać skarg do TK; że tam jest piętnastu sędziów, więc pięciu nie
spowoduje, że to będzie pisowski sąd. Strasznie mnie wnerwił, szczególarz jeden.
Wiadomo przecież, że nie chodzi o jakieś tam detale, tylko o zawłaszczanie państwa!
Dureń jeden tego nie rozumie?!

Tak się wnerwiłem, że mu napisałem:

Spadaj na drzewo, pisiorze zafajdany!

Od razu dostałem pod tym wpisem ponad 50 lajków. Ale dzień miałem zepsuty.

Niedziela

Dziś mam lepszy humor. Wybierałem się tradycyjnie do galerii, jak to w niedzielę, i
pomyślałem, że zaproponuję na Fejsie, żeby tam zrobić jakieś małe spotkanie KOD na
żywo.

No i udało mi się namówić kilka osób. Spotkaliśmy się w Starbuniu we czworo.
Przyszedł Janek, okazało się, że pracuje w korpo obok mojego korpo. Przyszła Wiola,
śmieszna taka, z fioletowymi włosami, opowiadała, że właśnie w zeszłym roku zmieniła
płeć. Przyglądałem jej się, żeby stwierdzić, w którą stronę zmieniła, ale po
wyglądzie trudno było poznać, a głupio było spytać wprost. Chyba z faceta na babkę,
skoro teraz nazywa się Wiola? Ale to dzisiaj nigdy nie wiadomo.

I przyszła Angelika. Strasznie mi się od razu spodobała, ładnie strzaskana na brąz,
ale bez przesady, blondyna, wysoka i w ogóle. Szybko znaleźliśmy wspólny temat, bo
miała najnowszego iPada, a ja właśnie chcę kupić. Okazało się potem, że oboje
jesteśmy z Pomorza, oczywiście z innej wioski, ale w sumie niedaleko. Ona pracuje w
TVN na recepcji, ale mówi, że już rozmawiała, żeby jej pozwolili spróbować zrobić
jakiś materiał i mają się zgodzić. Czuję, że coś z tego będzie! To znaczy ze mnie i z
Angeli, a nie z jej materiału w TVN.

Niech żyje KOD!

autor: Łukasz Warzecha

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2015-11-27 21:34:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-27 o 14:46, b...@g...com pisze:
> [...]
>
> jak zwykle, i mówię: "Ale ten Maciarewicz to jednak straszny, prawda?".
>

> Sprawdziłem. Niestety, faktycznie tak było. Z tym Macierewiczem też,

A potem się dziwią, że ludzie się nabijają z wyznawców PiSowskich...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2015-11-27 22:47:11

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> A potem się dziwią, że ludzie się nabijają z wyznawców PiSowskich...

Dream Team KOD-u:
https://pbs.twimg.com/media/CU0U7R7U8AES519.jpg

Ci sami w stajni Bronka, w klatkach i na Majdanie.
Ten KOD to jakas agencja jest, ze mozna gostkow
wynajac? Ktos wie, jakie stawki?

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2015-11-27 22:52:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2015 13:47:11 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> Dream Team KOD-u:
> https://pbs.twimg.com/media/CU0U7R7U8AES519.jpg
>
> Ci sami w stajni Bronka, w klatkach i na Majdanie.
> Ten KOD to jakas agencja jest, ze mozna gostkow
> wynajac? Ktos wie, jakie stawki?

He he :-D

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

5. Data: 2015-11-27 23:33:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>http://wpolityce.pl/polityka/273235-kod-z-pamietnik
a-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

Wiemy, że jesteś pierdolnięty, ale tu się dyskutuje o psychologii, nie
leczy. Szukaj pomocy gdzie indziej, szpetniaku pospolity.

6. Data: 2015-11-28 00:14:03

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

a-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

> Wiemy, że jesteś pierdolnięty, ale tu się dyskutuje o
> psychologii, nie leczy.

Specjalizujecie sie, gostek? To dobrze. A gdyby
wasze dziecko, ktorego nie macie, nalezalo do KOD,
to co byscie zrobili?

--
Smart questions to stupid answers

7. Data: 2015-11-28 01:13:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
Ghost wrote:

> [...]
> psychologii, nie leczy.

Specjalizujecie sie, gostek? To dobrze. A gdyby
wasze dziecko, ktorego nie macie, nalezalo do KOD,
- pokaż cytowany tekst -

KOD to opozycja do komunizmu który znowu doszedł do władzy. Boisz się że teraz nie
będzie jak w 89 roku i takich komuchów powieszą, by znowu po kilku latach sierp i
młot nie wrócił? Co ci obiecali za ujadanie, bo pseudodziennikarzom opłaconym z afery
Skoku, ciepłe postadki w mediach publicznych. Na tej niezależnej od godności
sprzedawczyki też piany na pysku dostali, bo ciepłe posadki szybciej się skończą niż
marzyli sprzedawczyki.?

8. Data: 2015-11-28 09:19:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost wrote:

a-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

>Specjalizujecie sie, gostek?

"tu się dyskutuje o psychologii, nie leczy" - poproś kogoś bardziej
rozgarniętego by ci to zdanie na klockach lego wytłumaczył.

9. Data: 2015-11-28 09:35:07

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Wiemy, że jesteś pierdolnięty, ale tu się dyskutuje o psychologii, nie
> leczy. Szukaj pomocy gdzie indziej, szpetniaku pospolity.

Pluralis maiestaticus? Oj księżniczko, tobie już nieźle odbija

--

Chiron

10. Data: 2015-11-28 13:13:37

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

> Pluralis maiestaticus? Oj księżniczko, tobie już nieźle odbija

Dość dawno już Ciebie nie słyszałem Chironie. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

Szanowni terroryści, witajcie w Polsce!
Agent Ruskich
Podejrzewam że miały korzenie pochodzenia w polskiej wsi
Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Uważajcie co piszecie