Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci

41. Data: 2000-05-22 14:58:28

Temat: Re: Komorki GSM
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czytanie zacz?ae od
> "materia? i metody" - bo potem cz?sto mo?na reszt? pomin?ae.

Co do metod to kup sobie w ksiegarnii ksiazke statystyka dla studentow
medycyny,

> My?l?, ?e na tym mo?na dyskusj? zako?czyae, chocia? pewnie b?dziesz
> chcia? mieae ostatnie s?owo.

Nie chce ostatniego slowa ale nie ciagnij durnego bocznego tematu,

Statystyka = podreczniki.

Metody badania = raport w internecie i poczytaj
ew. adres do BBC podany jest w naglowku.

> Dzi?ki za dyskusj?, chwilami bawi?em si? setnie.

Tak to juz bywa, smiech niestety nie bywa oznaka madrosci.

Ale skoro czytac i pisac umiesz to i tak jestes gosc.

D.

42. Data: 2000-05-23 09:30:44

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś taki zabawny, że nie mogę się powstrzymać i odpowiadam.

> Co do metod to kup sobie w ksiegarnii ksiazke statystyka dla studentow
> medycyny,

Stary, czytałeś kiedyś pracę naukową? Mi _się przytrafia_. Na ogół
składa się z streszczenia, wstępu, materiału i metod, wyników, dyskusji
i bibliografii. O statystyce, IMHO mam pewne pojęcie... i książek też
parę mam.

> Nie chce ostatniego slowa ale nie ciagnij durnego bocznego tematu,

Jeśli przeprowadzono jakieś badanie to jego metodyka, a więc rzetelność
jest poboczna, tylko jeśli pozostajemy na poziomie - bez urazy -
Ekspresu Wieczornego.

> Statystyka = podreczniki.

He he he he. Jakby to było takie proste, to by przeciętny szympans mógł
dostać Nobla.

> Metody badania = raport w internecie i poczytaj
> ew. adres do BBC podany jest w naglowku.

> Tak to juz bywa, smiech niestety nie bywa oznaka madrosci.
> Ale skoro czytac i pisac umiesz to i tak jestes gosc.

Brak argumentów przykrywasz osobistymi wycieczkami. Odpowiadam na
odpowidnim poziomie - wynika to z ignorancji, samozadowolenia oraz
zupełnego niezrozumienia argumentacji.

Teraz ostatecznie - welcome to kf!

Krzysiek Okon, MD

43. Data: 2000-05-23 10:09:55

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeste? taki zabawny, ?e nie mog? si? powstrzymaae i odpowiadam.

> He he he he. Jakby to by?o takie proste, to by przeci?tny szympans
> móg? dostaae Nobla.

Nie spodziewalem sie takiej autokrytyki.

> Odpowiadam na odpowidnim poziomie - wynika to z ignorancji, > samozadowolenia oraz
zupe?nego niezrozumienia argumentacji.

I co z tego ze sie przyznales, zes samozadowolony ignorant i nie
rozumiesz argumentacji, ale w miedzyczasie natrzaskales tysiace liter ?
D.

44. Data: 2000-05-25 20:23:08

Od: Michal Tarasiejski <t...@s...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 May 2000 10:09:55 GMT, Dariusz <t...@p...onet.pl>
wrote:
>I co z tego ze sie przyznales, zes samozadowolony ignorant i nie
>rozumiesz argumentacji, ale w miedzyczasie natrzaskales tysiace liter ?

Wlasnie o tym kolega Krzysztof pisal - brak argumentow przykrywasz
potokiem slow, ktore nic nowego nie wnosza.
Michal Tarasiejski

45. Data: 2000-05-25 20:42:39

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Tarasiejski wrote:

> Wlasnie o tym kolega Krzysztof pisal - brak argumentow przykrywasz
> potokiem slow, ktore nic nowego nie wnosza.
> Michal Tarasiejski
Michale
w ktorej linijce sa ukryte twoje argumenty w dyskusji na temat GSM ?

46. Data: 2000-05-28 10:59:41

Od: Michal Tarasiejski <t...@s...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2000 20:42:39 GMT, Dariusz <t...@p...onet.pl>
wrote:
>Michale
>w ktorej linijce sa ukryte twoje argumenty w dyskusji na temat GSM ?

W zadnej! Z przymruzeniem oka czytam Wasze posty i dochodze do
wniosku, ze ktos gdzies uslyszal jakas informacje i biegnie ja oglosic
swiatu. Rozumiem, ze pewnie nie masz czasu na cytowanie zrodel,
podanie konkretnych linkow (wychodzac z zalozenia, ze jak ktos chce to
i tak znajdzie), ale Twoje reakcje sa jak mi sie wydaje ciutek nie na
miejscu (szczegolnie, ze piszesz na taka grupe jak medycyna, ale
rowniez uczestniczysz w dyskusjach na tematy zwiazane z elektronika).

Pozdrawiam
Michal Tarasiejski
EOT

47. Data: 2000-05-28 13:56:13

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam pytanie.

Michale
w ktorej linijce sa ukryte twoje argumenty w dyskusji na temat GSM ?

A zrodel nie cytuje , gdyz kazdy ma do nich dostep.

48. Data: 2000-05-28 20:02:01

Od: m...@k...net.pl (Monika J.) szukaj wiadomości tego autora

From: Dariusz <t...@p...onet.pl>
Subject: Re: Komorki GSM

> Ponawiam pytanie.
>
> Michale
> w ktorej linijce sa ukryte twoje argumenty w dyskusji na temat GSM ?
>
> A zrodel nie cytuje , gdyz kazdy ma do nich dostep.

Nie rozumiem o co ci chodzi - czy Michal nie moze napisac co mysli o waszej
dyskusji? To chyba jest grupa dyskusyjna?
Monika
P.S.Moich argumentów takze nie znajdziesz w dyskusji na temat GSM i co z
tego? Mam nadzieje ze Krzysiek nie ma nic przeciwko temu :-).

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

49. Data: 2000-05-30 17:24:39

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

A ja natknalem sie ostatnio na ten program:
http://abcnews.go.com/onair/2020/2020_000526_cellpho
nes.html
Od razu nasuwa sie porownanie do oszustw Philip Morris:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/doclinks.html
Kto wie, moze cytowany oryginalnie artykul byl autorstwa nie kogo innego
jak producentow.Za 250 miliarodow dolarow niektorzy popelnia rozne
oszustwa.

Miro

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

50. Data: 2000-06-26 07:54:50

Temat: Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, IMO to monopol ma chyba Milka....

Hmm, można wiedzieć co ty chcesz od mojej córki? Ma dziewczyna 3 miesiące i
ledwie potrafi powiedzieć aguuuu a tu jej jakieś monopole wciskają!
;)

Artek

szkodliwosc tetnienia swiatla
KASZEL