Re: Kompendium Żywienia Optymalnego

Data: 2003-10-19 17:28:06
Temat: Re: Kompendium Żywienia Optymalnego
Od: Eulalka <e...@w...pl>

Użytkownik slawek napisał:

> Witaj w klubie ;)))) jeszcze się nie zdecydowałaś na zadną diete a już cię
> trochę "objechano" i to za co ???? za fakt iż od razu nie potępiłaś DO

Ja generalnie zakładam, że to nie jest miejsce do potępiania a raczej do
wymiany informacji. I tak nikt mnie do niczego nie przekona - sama
dokonam wyboru.
Dobrze jest jak mogę się oprzeć na informacjach z różnych źródeł, choć
tu o informacje trudno - łowienie ich wśród tych kłótni przypomina
brodzenie w szambie w poszukiwaniu złotej rybki.

Każdy ma prawo do swoich racji, mnie nie przeszkadza, że masz kaszankę
na talerzu choć sama (z różnych przyczyn) do ust bym jej nie wzięła.
Twoja sprawa. Nie lubię jak mi ktoś narzuca co mam myśleć lub robić. A
już tym bardziej podważa tezy na których opieram swe przekonania. Mam
prawo wyboru, dokonałam takiego - można się z tym nie zgodzić, ale to
nie daje prawa do krytyki. Chyba, że sama poprosze o ocenę. Wtedy oki.

Ta dyskusja rówinie dobrze może się toczyć między zwolennikami
uprawiania sexu od przodu, z tymi co uprawiają od tyłu. Będzie miała tę
samą wartość merytoryczna ;-)

Eulalka