Re: Kompleks malego penisa

From: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kompleks malego penisa
Date: Fri, 25 Aug 2006 07:34:21 +0000 (UTC)

Quasi <q...@g...pl> napisał(a):

> LOL! :D To, ze na takiej podstawie wyciagasz takie wnioski, nie swiadczy
> o tym bys byla osoba specjalnie inteligentna (delikatnie mowiac). ;->

ale ja nigdy tego nie twierdziłam ;-)))

> Owa fotografia jest arcy-slawna na calym bozym swiecie i az dziw bierze,
> ze o niej nie slyszalas.

widzisz, ludzie mają w życiu fajniejsze sprawy na głowie, niż oglądanie
czyjegoś paskudnego dupska.
Jakos nie czuję, by mnie w zyuciu cos waznego ominelo, a nawet w druga
strone - nic juz nie jest takie, jak przedtem (ROTFL)

> Zreszta, gdybym nawet nie byl heteroseksualista (a jestem), to niby
> dlaczego mialoby mi to przeszkadzac w wypowiadaniu sie na temat
> *technicznych* aspektow heteryckiej seksualnosci?

alez Ty nie tylko wypowiadasz sie nt. techniki, a aspektów psychologicznych,
jak już wspomnialam. ;-)

> ???

no co tam znow?

> ? Czego "nie zaakceptuje"?

Twoich zainteresowan raczej dziwnych (choc prywatnie piszesz, ze Cie to nie
kreci, to znow podsuwasz kolejne zdjecia, na widok ttorych normalny czlowiek
raczej sie pozyga, a nie podnieci)

> Spokojnie, jeszcze tego nie wiesz. Ostatnio nie mialem czasu na pisanie,
> ale obiecuje, ze wkrotce odpowiem na wszystkie Twoje posty i tego maila
> na priva. Przepraszam za zwloke i prosze o troche cierpliwosci.

och tam zaraz, sie nie gniewam ;-)) moze tez mniej bede treraz pisala (zmiana
pracy itepe)

BTW, interesujaca jest Twoja zmiana sposobu i tresci pisania na priv i w
usenecie, Mr Jerycle/Hyde ;-)))

tez zdrowki
h.