Kompleks malego penisa

1. Data: 2006-08-19 13:54:40

Temat: Kompleks malego penisa
Od: "sven" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem - ostatnio mialem swój pierwszy raz z dziewczyną. W
czasie stosunku mój penis przestał być w erekcji. Dopiero dziewczyna
doprowadziła mnie do wytrysku. Jest jeszcze jeden problem - mój penis
w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to
niedużo. Może mi ktoś pomoże. Dzięki.

2. Data: 2006-08-19 14:06:44

Temat: Re: Kompleks malego penisa
Od: Ekran <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sven wrote:

> [...]
> doprowadziła mnie do wytrysku. Jest jeszcze jeden problem - mój penis
> w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to
Mam obawy czy Cie zjedza kpinami. Są jakieś podręczniki z ćwiczeniami - czy
skuteczne nie wiem - nie stosowałem krąża po sieci dwa ebooki na temat
powiększania. Jesli chcesz poszukaj, jak znajdę prześlę Ci na priva
Pozdrowionka
Ekran

3. Data: 2006-08-19 17:20:39

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Aug 2006 06:54:40 -0700, sven napisał(a):

> Mam problem - ostatnio mialem swój pierwszy raz z dziewczyną.
> czasie stosunku mój penis przestał być w erekcji.

I ten pierwszy raz musi być udany? Żeby to był dwudziesty raz to rozumiem.

> Dopiero dziewczyna doprowadziła mnie do wytrysku.

No i dziewczyna ma satysfakcję, że dogodziła swemu facetowi,
może nawet większą niż z własnego orgazmu :)

> Jest jeszcze jeden problem - mój penis
> w zwodzie ma 10,5 cm,

Tu nie zawinił twój mały penis, lecz twoje przeświadczenie o jego, a w
związku z tym i twojej niepełnowartościowości. Nie przejmuj się tylko go
używaj. Po paru latach małżeństwa pożytek z faceta mierzony jest nie
długością penisa, lecz częstością i sposobem jego używania :)
Poza tym satysfakcja seksualna kobiety w małym stopniu zależy od wymiarów
genitaliów faceta, natomiast w dużym od zawartości jego czaszki:)

Życzę dużo wyobraźni i wiary w siebie.

--
Immon

4. Data: 2006-08-19 18:11:43

Od: "666" <6...@6...666> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doprowadziła mnie do wytrysku. Jest jeszcze jeden problem - mój penis
> w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to

ROTFL

MEGA ROTFL!!!

:)))))

5. Data: 2006-08-19 20:44:49

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sven napisał(a):
> Mam problem - ostatnio mialem swój pierwszy raz z dziewczyną. W
> czasie stosunku mój penis przestał być w erekcji.

Może być wiele przyczyn jak ucisk prezerwatywy, stres, trema,
oziębła partnerka - Twoje oczekiwania wobec dziewczyny (np.
wyobrażenie o seksie wzięte z pornosów) itd.

> Dopiero dziewczyna
> doprowadziła mnie do wytrysku.

Czyli nie jest źle ;)

> Jest jeszcze jeden problem - mój penis
> w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to
> niedużo. Może mi ktoś pomoże. Dzięki.

Wielkość nie ma większego znaczenia. Wiele dziewczyn czuje ból w
kontakcie z dużym penisem. Pogadaj o tym z dziewczyną, spytaj ją
"jak było" zamiast wpadać od razu w kompleksy.

MU

6. Data: 2006-08-19 21:44:53

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19/08/2006 22:44, Morderca uczuć:

> Wielkość nie ma większego znaczenia. Wiele dziewczyn czuje ból w
> kontakcie z dużym penisem. Pogadaj o tym z dziewczyną, spytaj ją
> "jak było" zamiast wpadać od razu w kompleksy.

LOL, może jeszcze któraś Ci powiedziała że ważne aby "był pracowity" czy
coś takiego. Duży fiut to duży fiut :DD biologia zawsze sprowadza
wszystkie argumenty do parteru.

--
huski
huski at interia dot pl

7. Data: 2006-08-19 22:29:01

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Aug 2006 23:44:53 +0200, Huski napisał(a):

> LOL, może jeszcze któraś Ci powiedziała że ważne aby "był pracowity" czy
> coś takiego. Duży fiut to duży fiut :DD biologia zawsze sprowadza
> wszystkie argumenty do parteru.

Do parteru to już sam sprowadziłeś swoją wiedzę o seksualności kobiety. :)

Czyli im większy penis tym mężczyzna bardziej prawdziwy i męski?
A może prawdziwy mężczyzna powinien rozerwać olbrzymim penisem pochwę?
Chyba się naoglądałeś pornosów - tam rzeczywiście im większy penis tym
lepszy, nawet przy stosunku analnym.

--
Immon

8. Data: 2006-08-19 22:44:32

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

sven<s...@o...pl>
ps.com

> [...]
> doprowadziła mnie do wytrysku. Jest jeszcze jeden problem - mój penis
> w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to

Długość to nie wszystko...
...liczy się też szerokość :)

Faktycznie wymiary masz trochę poniżej przeciętnej (dla białych mężczyzn, bo
np. w Chinach czy Japonii byłyby przeciętne).
Nie wiem, czy coś można z tym zrobić - krążą po necie jakieś informacje o
przedłużających i poszerzających ćwiczeniach penisa czy służących do tego
urządzeniach typu pompki, ale nie mam pojęcia, czy są skuteczne i
bezpieczne. Idź do seksuologa (zwłaszcza jeśli to problem również dla Twojej
dziewczyny).

Z tą szerokością to nie żart, podejrzewam, że kobiety traktują ten wymiar
jako co najmniej równie ważny, jeśli nie ważniejszy :), co zresztą wcale nie
dziwi, zważywszy na ludzką anatomię :)

Paff

9. Data: 2006-08-20 07:08:49

Od: "R.M.G." <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Aug 2006 06:54:40 -0700, sven napisał(a):

> w zwodzie ma 10,5 cm, a w spoczynku 5 cm, a ja mam 19 lat. Wiem, że to
> niedużo. Może mi ktoś pomoże. Dzięki.

Poszukaj dobrze w sieci, albo niech kobieta się wypowie, abyś miał
pewność i potwierdzenie, ale z tego co kiedyś czytałem i z własnych
obserwacji wiem, że kobiety mają najbardziej unerwioną przednią część
pochwy i to ona odbiera gro bodźców podczas stosunku. Zatem nie martw się
tak bardzo, tylko porozmawiaj spokojnie z partnerką, spytaj się czy było
jej dobrze i co zrobić aby było jeszcze lepiej :-) Bo gdyby faktycznie
wszystko sprowadzało się tylko do rozmiarów, to pewnie faceci (a
przynajmniej znaczna większość) łaziliby smętnie po ulicach, a kobiety z
wypiekami na twarzy śledziłyby promocje w sexshopach.

R.
--
Chcesz napisac:
z...@b...cy

10. Data: 2006-08-20 08:04:46

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

R.M.G. w news:ec91q1$npj$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
> to pewnie faceci (a przynajmniej znaczna większość) łaziliby smętnie
> po ulicach, a kobiety z wypiekami na twarzy śledziłyby promocje w

No i lesbijki miałyby przewalone. Dodatkowo znaczyłoby to, że seks oralny
jest przereklamowany.

pozdrawiam
Greg

Lękowa wizja swiata i jak jej nie ulec
a kto nie jara?
Analiza ryzyka
Paranoja: problem grupowych politykerow, pewnego radia i rzadzacej koalicji
konflikt w małżeństwie - jak pomóc?