Komputerowe malownie paznokci - odlot

1. Data: 2003-10-28 15:42:33

Temat: Komputerowe malownie paznokci - odlot
Od: "Joasia" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Bylam wczoraj na pokazie maszyny do malowania paznokci.
Zupelny odjazd. Mozna miec na paznokciu wszystko co sie
chce np. zdjecie.

Niestety nie demonstrowali na widzach, a tylko na
hostessach. Podobno w Wa-wie pierwszy salon ma dzialac
od polowy listopada. Jak chcecie to moge dac linka do pdfa
z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

Pozdrawiam Joasia

1. Data: 2003-10-28 16:32:03

Temat: Re: Komputerowe malownie paznokci - odlot
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jak chcecie to moge dac linka do pdfa
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)
>

> Pozdrawiam Joasia

Witam !
Ja poproszę , chciałabym to zobaczyć .
A jaka firma to robi i ten salon to wiadomo gdzie będzie ?
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-10-28 16:41:28

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> Bylam wczoraj na pokazie maszyny do malowania paznokci.

Kiedyś w Wyborczej był artykuł o podobnych automatach ustawianych przy
stacjach metra w japońskich miastach.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl

1. Data: 2003-10-28 16:50:19

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprosze linka!

1. Data: 2003-10-28 16:50:24

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcecie to moge dac linka do pdfa
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)
>

> Pozdrawiam Joasia
>
>poprosze i ja

Kamila ;-)

1. Data: 2003-10-28 17:20:34

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś w Wyborczej był artykuł o podobnych automatach ustawianych przy
> stacjach metra w japońskich miastach.
> --

a ja widzialam kiedys w jakims programie i pokazywali dokladnie jak sie to
robi. nie bardzo mi sie podobalo. taka naklejka na paznokciu, jak
kalkomania. moim zdaniem o wiele ladniejsze sa reczne zdobienia.

:)

nata

1. Data: 2003-10-28 18:12:53

Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcecie to moge dac linka do pdfa
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)
>

> Pozdrawiam Joasia

ja też poproszę

pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-28 19:18:47

Od: "mk" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

poprosze i ja .. :-))
pozdroffkkaa
mk

1. Data: 2003-10-28 19:23:52

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja poprosze:)))

Mania
Wawa - Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-10-28 20:48:55

Od: "Marta " <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

Ja też poproszę.
Z góry dziękuję.

chwale szminke+pytam o zielony korektor
Re: Kosmetyki kolorowe dla Panów