Konflikt (?!)

1. Data: 2002-01-05 11:26:10

Temat: Konflikt (?!)
Od: "Giz'burn" <g...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do przygotowania referat na temat konfliktow (glownie w miejscu
pracy, ale sadze, ze precyzowanie otoczenia nie ma tu wiekszego znaczenia).
Czy moglbym prosic o podsuniecie mi kilku tytulow fachowej literatury lub
adresow do tematycznych stron w necie?

dziekuje i pozdrawiam
Giz'burn

1. Data: 2002-01-07 09:25:59

Temat: Re: Konflikt (?!)
Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moglbym prosic o podsuniecie mi kilku tytulow fachowej literatury lub

O konflikcie w ogrganizacji jest w:
"Zarzadzanie zasobami ludzkimi" Michael Armstrong
"Kierowanie" Stoner
"Podstawy zarzadzania organizacjami" Griffin

Na razie tyle przychodzi mi do glowy ........ poszukaj tez o komunikacji ..... bo
konflikty biora
sie z zaburzonej komunikacji ...

Fajnie by bylo gdybys znalazl cos na temat nakrecajacej sie spirali konfliktu i kola
konfliktu
...... poszukam .. moze cos znajde ........

Oliwia

1. Data: 2002-01-07 20:54:21

Od: "Giz'burn" <g...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Oliwio. Pozdrowienia
Giz'burn

1. Data: 2002-01-09 20:08:32

Od: Basmati <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 12:26:10 +0100, "Giz'burn"
<g...@r...alpha.net.pl> wrote:

> [...]
>Czy moglbym prosic o podsuniecie mi kilku tytulow fachowej literatury lub

"Socjologia pracy" Janusz Sztumski
"Konflikt w miejscu pracy" Janusz Sztumski
"Konflikt społeczny i negocjacje" A. Słaboń
Pozdrawiam

Sfrustrowany

Transgresja
Jak pomoc
Konformizm w pozytywnych kolorach
[OT] Powroty sylwestrowe i Hell on Earth :-)
agresja i subkultura