Koniec

1. Data: 2005-03-31 17:08:17

Temat: Koniec
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Terri Schiavo dzisiaj zmarla zaglodzona na smierc. To hanba Stanow
Zjednoczonych ktorych jestem obywatelka i jej meza, ja bylam w tej grupie
amerykanow ktorzy pragneli by Terri zyla.

2. Data: 2005-03-31 17:58:20

Temat: Re: Koniec
Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Terri Schiavo dzisiaj zmarla zaglodzona na smierc. To hanba Stanow
> Zjednoczonych ktorych jestem obywatelka i jej meza, ja bylam w tej grupie
> amerykanow ktorzy pragneli by Terri zyla.

to zrzeknij sie obywatelstwa , wzglednie popelnij w protescie samospalenie
nie zapomniej wczesniej w protescie wyniesc sie z polskiego usenetu

3. Data: 2005-03-31 19:19:49

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zrzeknij sie obywatelstwa , wzglednie popelnij w protescie samospalenie
> nie zapomniej wczesniej w protescie wyniesc sie z polskiego usenetu

:-D

4. Data: 2005-04-01 08:15:23

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zjednoczonych ktorych jestem obywatelka i jej meza, ja bylam w tej grupie
> amerykanow ktorzy pragneli by Terri zyla.

A ty spierdoliłaś z Polski, a teraz za nią tęsknisz i dlatego udzielasz się
na polskim usenecie?
A może zwyczajnie nie znasz angielskiego i nie masz tam do kogo gęby
otworzyć?

5. Data: 2005-04-01 08:47:12

Od: piotr <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 31 Mar 2005 17:08:17 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Daria
napisał(a):

> Terri Schiavo dzisiaj zmarla zaglodzona na smierc. To hanba Stanow
> Zjednoczonych ktorych jestem obywatelka i jej meza, ja bylam w tej grupie
> amerykanow ktorzy pragneli by Terri zyla.

Terii zmarła 15 lat temu, a teraz zaborczy rodzice stracili sens SWOJEGO
głupiego życia i tyle. Opakowanie po człowieku się wreszcie zużyło.

6. Data: 2005-04-01 15:23:12

Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> szukaj wiadomości tego autora

piotr <p...@N...wp.pl> napisal nam:

> Terii zmarła 15 lat temu, a teraz zaborczy rodzice stracili sens
> SWOJEGO głupiego życia i tyle. Opakowanie po człowieku się wreszcie
> zużyło.

ale mogli ja oturc czy cos takiego, 13dni bez picia? Nawet jak jest jak
roslinka.

7. Data: 2005-04-01 19:34:47

Od: "bca" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zrzeknij sie obywatelstwa , wzglednie popelnij w protescie samospalenie
> nie zapomniej wczesniej  w protescie wyniesc sie z polskiego usenetu

Co za chmski komentarz.

8. Data: 2005-04-01 19:38:23

Od: "bca" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Terii zmarła 15 lat temu, a teraz zaborczy rodzice stracili sens SWOJEGO
> głupiego życia  i tyle. Opakowanie po człowieku się wreszcie zużyło.

A mnie w szkole uczyli, że człowiek wykorzystuje tylko 10% mózgu, a jej
przecież zostało więcej.

9. Data: 2005-04-02 22:10:12

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi się wydaje że Daria prowokuje swoimi bezsensownymi tekstami żeby potem
się smiac z tego co w jej wątkach odpisujecie :)))

10. Data: 2005-04-03 00:44:43

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Buslik <b...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
>
> to zrzeknij sie obywatelstwa , wzglednie popelnij w protescie samospalenie
> nie zapomniej wczesniej w protescie wyniesc sie z polskiego usenetu

A ty co masz tutaj do gadania?

witaminy A+E
Opis zdjecia RTG - kregoslup
Cisnienie i orgazm
krótko o listowym Trollu
tłumaczenie niem -pol (określenia w j polskim)