Re: Koniec ewolucji.

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec ewolucji.
Date: Sat, 13 Apr 2013 01:13:07 +0200
<kk9v4j$bve$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eac31344-e5f1-4444-90de-509b7c997f01@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 23:42:44 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl>> napisał w wiadomości

ps.com...

> [...]
ps.com...

> [...]
>
> skamieliny)? Sam piszesz- 100 tysięcy lat. Mamy wiele skamielin z tego
>
> okresu. Gdzie jest choć jedna Twojego przodka? Zapytałem też, czy gdybym
>
> rybom ciepłowodnym zapewnił taką zmianę klimatu, jak kiedyś w Austarlii-
>
> czt część z nich w ciągu kilkudziesięciu lat wyewoluuje w ryby dwudyszne?
>
> Nie wiem też, jakie zioła palisz ani czego nie rozumiesz z tez głoszonych
>
> przez Kosciół. Ani nie wiem, jaką konstrukcję psychiczną mieli ludzie
>
> głoszący geocentryzm. Nie myślę, żeby głoszenie geo- czy helio- centryzmu
>
> miało jakiś znaczący wpływ na czyjąś konstrukcję psychiczną. O czym w

warto przeczytac i chocby fragmentarycznie uzupelnic luki edukacyjne:
http://www.sciaga.pl/tekst/33486-34-pochodzenie_czlo
wieka

prosze nie zadawac mi naiwnych pytan dot. zmian genetycznych jakiegos
gatunku na przestrzeni kilkudziesieciu lat. w genetyce przestrzen tysiaca
lat to jest czas ledwo zauwazalny. w przypadku krotszych okresow mozna mowic
o zagadnieniach adaptacyjnych. z tez gloszonych przez kosciol nie staram sie
zrozumiec niczego, bo mnie to nie interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

Poddaję się:-).

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron