Koniec ewolucji.

1. Data: 2013-04-11 20:10:02

Temat: Koniec ewolucji.
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powstanie świadomego Człowieka zakończy proces ewolucji gatunku Homo
Sapiens i nie tylko...

--
Władek Tarnawski
LeoTar

2. Data: 2013-04-11 20:52:34

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Powstanie świadomego Człowieka zakończy proces ewolucji gatunku Homo
> Sapiens i nie tylko...

chodzi Ci o to , że człowiek uswiadomi sobie
w końcu, że ewolucji nie było ( nie ma) i w ten
sposób zakónczy się proces opowiadania bajek
o procesie ewolucji Homo Sapien i nie tylko....?
:)))

3. Data: 2013-04-11 21:11:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 22:10, LeoTar <z...@g...pl> wrote:
> Powstanie świadomego Człowieka zakończy proces ewolucji gatunku Homo
> Sapiens i nie tylko...
>
> --
> Władek Tarnawski
> LeoTar

Gdzie ci się zakończyła, człowiek po to ingeruje w naturę, bo
przedłuża nadal się dziejący proces ewolucji np: psy. Każdy pies to
praprzodek wilka, człowiek udomowił wilka i zaczął krzyżować,
największe z największymi i powstały psy giganty, które ciągneły
towary, następnie pod różne zastosowanie krzyżował wilka.
Małe wilki z małymi i znowu i masz obecnie malusie pieski z wilków.
Czyli z jednego gatunku masz niesamowicie dużo ras psów, czyli
ewolucje za pomocą rąk człowieka, którego naturą jest ingerowanie.

4. Data: 2013-04-11 21:32:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 22:52, "kali" <g...@t...pl> wrote:
> [...]
> w końcu, że ewolucji nie było ( nie ma) i w ten
> sposób zakónczy się proces opowiadania bajek
> o procesie ewolucji  Homo Sapien i nie tylko....?

Ks. prof. Michał Heller o teorii ewolucji

Dyskusja o teorii ewolucji to już klasyka Prawicy.net. Pozwalam sobie
zaprosić do ("zaocznego") udziału w niej światowej sławy kosmologa.

Oto co mówi w wywiadzie udzielonym "Rzeczpospolitej": Teoria w nauce
nie oznacza rzeczy niedowiedzionej, czegoś niniejszego od faktu.
Teoria to logiczna konstrukcja, w której skład wchodzi wiele faktów,
praw, procedur badawczych i weryfikacyjnych. Budowanie teorii jest
celem. Stworzenie teorii jest ambicją naukowców.

Fizyka ma takich teorii wiele: teorię kwantów, teorię względności,
teorię Newtona. Biologia do niedawna miała tylko teorię ewolucji,
teraz jeszcze są genetyka, biologia molekularna...

Nie ma nic bardziej nobilitującego w nauce niż stworzenie teorii i
jeśli ktoś podważa teorię ewolucji, to znaczy tylko tyle, że jest,
powiedzmy, słabo poinformowany.

Kwestionowanie teorii ewolucji jest nonsensem z naukowego punktu
widzenia. Nie ma dla niej konkurencji w dziedzinie opisu procesu życia
na świecie.

A jeśli ktoś kwestionuje ją z punktu widzenia religii katolickiej, to
znaczy, że nie zna dokumentów papieskich albo je ignoruje.

Dla mnie osobiście ewolucja jest pięknym, fascynującym procesem,
zresztą ewolucja biologiczna jest tylko małym włóknem ewolucji
kosmicznej. Pierwsze pierwiastki chemiczne - hel i wodór - powstały w
pierwszych dwóch - trzech minutach po Wielkim Wybuchu, potem inne
pierwiastki powstawały w reakcjach jądrowych we wnętrzach gwiazd. Aby
powstał węgiel, potrzebne są trzy, cztery pokolenia gwiazd. Atomy
węgla, z których zbudowane jest nasze ciało, wchodziły w skład kilku
gwiazd.

Czyli korzenie naszej ewolucji sięgają bardzo, bardzo głęboko, a jeśli
lubimy biblijny język, to możemy powiedzieć, że jesteśmy z prochu
Wszechświata. Czy można sobie wyobrazić piękniejsze pochodzenie?

5. Data: 2013-04-11 21:40:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

lubimy biblijny język, to możemy powiedzieć, że jesteśmy z prochu
Wszechświata. Czy można sobie wyobrazić piękniejsze pochodzenie?

No proszę. Jak trzeba, to i po księdza sięgniesz:-)))

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

6. Data: 2013-04-11 22:01:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 23:40, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> No proszę. Jak trzeba, to i po księdza sięgniesz:-)))
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Bo ten nie jest debilem kretynie.

7. Data: 2013-04-11 23:54:12

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-11 22:52, kali pisze:

> [...]

> w końcu, że ewolucji nie było ( nie ma) i w ten
> sposób zakónczy się proces opowiadania bajek
> o procesie ewolucji Homo Sapien i nie tylko....?

Nie, nie chodzi o to, że ewolucji nie ma i nie było. Ona jest a polega
na przechodzeniu Umysłu od stanu całkowitej nieświadomości do stanu
osiągnięcia pełnej świadomości. Pokonując po drodze różne stopnie
nieświadomości/samoświadomości Umysł stwarza różne formy Rzeczywistości
przy czym ten ostateczny stan oznacza pełną samoświadomość. Oznacza
również zakończenie przemian z nieświadomego w świadome.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

8. Data: 2013-04-12 00:20:17

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-11 23:32, glob pisze:
> [...]

> praw, procedur badawczych i weryfikacyjnych. Budowanie teorii jest
> celem. Stworzenie teorii jest ambicją naukowców.

Tak rzeczywiście jest, budowanie teorii jest AMBICJĄ (rywalizacja)
naukowca, który w ten sposób chce się okazać lepszy od twórców
wcześniejszych teorii (lepszy od swego ojca). I to jest jedna strona
medalu. Z drugiej strony tworząc nową teorię poszerza świadomość swoją a
następnie całej naukowej braci. Pisząc o rywalizacji z ojcem mam na
myśli ojcowski ZAKAZ sięgnięcia przez syna po to, co dla ojca
najcenniejsze, czyli po kobietę ojca (kompleks Edypa). W taki oto prosty
sposób ojciec PONIŻA nieświadomie syna, który rywalizując z ojcem
rozwija równocześnie naukę.

> Fizyka ma takich teorii wiele: teorię kwantów, teorię względności,
> teorię Newtona. Biologia do niedawna miała tylko teorię ewolucji,
> teraz jeszcze są genetyka, biologia molekularna...

Wszystkie one poszerzają zakres naszej świadomości ale stają się dla
ludzkości coraz niebezpieczniejsze, coraz bardziej zagrażające trwaniu
Życia, które podtrzymuje trwanie Umysłu. Umysł musi się wyzwolić ze
stanu ZNIEWOLENIA aby zapewnić sobie dalsze bezpieczne trwanie.

> Nie ma nic bardziej nobilitującego w nauce niż stworzenie teorii i
> jeśli ktoś podważa teorię ewolucji, to znaczy tylko tyle, że jest,
> powiedzmy, słabo poinformowany.

Ja nie podważam teorii ewolucji; ja ją w pełni akceptuję tylko twierdzę,
że nie jest teorią ostateczną, która wyjaśniłaby DLACZEGO doszło do
ewolucji. Dlaczego została on WYMUSZONA.

> Kwestionowanie teorii ewolucji jest nonsensem z naukowego punktu
> widzenia. Nie ma dla niej konkurencji w dziedzinie opisu procesu życia
> na świecie.

Jak wyżej.

> A jeśli ktoś kwestionuje ją z punktu widzenia religii katolickiej, to
> znaczy, że nie zna dokumentów papieskich albo je ignoruje.

Nie jestem osobą religijną .

> [...]
> powstał węgiel, potrzebne są trzy, cztery pokolenia gwiazd. Atomy
> węgla, z których zbudowane jest nasze ciało, wchodziły w skład kilku

Ale Umysł nie miał ŚWIADOMOŚCI tego jak powstał. Był NIEŚWIADOMYM swego
pochodzenia.

> Czyli korzenie naszej ewolucji sięgają bardzo, bardzo głęboko, a jeśli
> lubimy biblijny język, to możemy powiedzieć, że jesteśmy z prochu
> Wszechświata. Czy można sobie wyobrazić piękniejsze pochodzenie?

Tak właśnie jest.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

9. Data: 2013-04-12 00:21:48

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-11 23:11, glob pisze:

> [...]
> Czyli z jednego gatunku masz niesamowicie dużo ras psów, czyli
> ewolucje za pomocą rąk człowieka, którego naturą jest ingerowanie.

Świadomy Człowiek jest ostatnim ogniwem ewolucji.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

10. Data: 2013-04-12 00:23:17

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli z jednego gatunku masz niesamowicie dużo ras psów, czyli
> ewolucje za pomocą rąk człowieka, którego naturą jest ingerowanie.

. zapomniałem dodać, że chodzi o ewolucję Umysłu. świadomy Człowiek to
ostatni etap przemian poszukującego Umysłu.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.