Re: Koniec ewolucji.

Data: 2013-04-13 21:26:51
Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: k...@g...pl

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 21:35:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

> Zapomniałes napisać wszystkiego, miało być "co święte dla innych". Ale i Ty
>
> wyewoluujesz do przyjęcia świętości za swoje..
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

studenci jakiegos amerykanskiego uniwersytetu zrobili doswiadczenie. przy uzyciu
narzedzi socjotechnicznych nadali znamiona boskosci ketchupowi (tak, takiej
przyprawie na bazie pomidorow) rzesza wyznawcow rzeczonego ketchupu nieustannie sie
powiekszala. zaczeto okazywac ketchupowi czesc i tworzyc miejsca uswiecajace jego
boskosc. po odstapieniu od kontynuowania eksperymentu stwierdzono ze wyznawcy
przyprawy traktuja sprawe b.powaznie i nie maja zamiaru zrezygnowac z obrzedow
"religijnych" na czesc ketchupu.
wniosek: mozg ludzki robi nam rozne siupy. sa w jego obszarach osrodki odpowiedzialne
za szczegolnie intensywnie przezywana religinosc. wystarczy je uaktywnic. cos wacha,
albo wacha, albo... cos tam. czasem uaktywnia to choroba lub uraz, i widzi sie duchy
i slyszy chory niebianskie, czy cus innego!