Re: Koniec ewolucji.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 13 Apr 2013 06:25:07 -0700 (PDT)
<1k3nqse0i35y9.1gw2hig1p2bdn$.dlg@40tude.net>
<3...@g...com>
Subject: Re: Koniec ewolucji.
From: k...@g...pl
Cc: i...@g...pl

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:37:57 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:
> [...]

STWORZENIE człowieka?

> egzaminator prosi studenta w czasie egzaminu z biologii o omowienie budowy i
funkcji zyciowych slonia. student odpowiada ze slon ma trabe podobna do robaka... a
roboki dzielimy na... bo robaki mial obcykane, a o sloniu nie mial pojecia nawet
zielonego. i takie sa twoje nawiazania do przdmiotu dyskusji(sic!) sa czyste
sofizmaty, czyli zawracanie kijem wisly.

> kiedys przeczytalem o obrazowym wyjasnieniu stosunku czasu beznosci czlowieka na
ziemi do historii tejze. i tak, gdyby przyjac ze czas istnienia ziemi jako planety to
jest odleglosc rowna odlegosci ksiezyca od ziemi, to czas kiedy na tej ziemi
wystepuje czlowiek od najbardziej pierwotnej postaci liczylby najwyzej kilka
milimetrow!!! dodatkowo, stwierdzono bezprzecznie ze czlowieka od szympansa rozni
nieco ponad 2% genow. reszta jak powyzej!

errata;
ups przesadzilem, chodzilo chyba o odlegolsc dzilaca europe od ameryki. ale i tak
duzo