Re: Koniec klakierstwa w PE.

Subject: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 22 Sep 2017 06:58:53 +0200

W dniu 2017-09-21 o 23:03, XL pisze:

> W przeciwieństwie do mojego kraju - Niemiec - Polska jest krajem wolnym,
> suwerennym i sama decyduje o swoim losie i przyszłości swojego kraju
> -- zakończył europoseł Udo Voigt."

Jaaasne :) Popierdolony pseudopatriota. Tak jak ty.

"Udo Voigt głosi poglądy wymierzone w porządek prawny RFN, nie stroniąc
od wypowiedzi nacjonalistycznych, ksenofobicznych i relatywizujących
zbrodnie III Rzeszy, w szczególności Zagładę Żydów. W 2003 sąd w
Stralsundzie wszczął postępowanie przeciwko Voigtowi za nawoływanie
podczas kampanii w 1998 do zbrojnego oporu przeciwko systemowi
politycznemu RFN. W wywiadzie dla pisma ,,Junge Freiheit" z 2004
zatytułowanym Naszym celem jest likwidacja RFN (niem. Ziel ist, die BRD
abzuwickeln) nazwał Adolfa Hitlera ,,wielkim niemieckim mężem stanu", a
RFN ,,bezprawnym systemem". Podczas demonstracji w Jenie w 2007
zaproponował przyznanie Rudolfowi Hessowi pokojowej nagrody Nobla[4]."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Udo_Voigt

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr