Koniec klakierstwa w PE.

1. Data: 2017-09-21 23:03:35

Temat: Koniec klakierstwa w PE.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"O to panu chodzi w Polsce. Pana nie interesują tak naprawdę te wyrąbywane
drzewa, tylko chodzi o to, żeby Polska zmieniła politykę migracyjną, bo ta
obecnie prowadzona nie podoba się Europie. Ale są jeszcze kraje
europejskie, gdzie rządy są wyłonione w wolnych wyborach i reprezentują
wolę swojego narodu. Tak jest w przypadku Polski i nigdy nie zgodzę się na
to, żeby rozpocząć procedurę naruszenia traktatu, ponieważ nic takiego
tutaj nie występuje.
-- podkreślił eurodeputowany.
W przeciwieństwie do mojego kraju - Niemiec - Polska jest krajem wolnym,
suwerennym i sama decyduje o swoim losie i przyszłości swojego kraju
-- zakończył europoseł Udo Voigt."

https://wpolityce.pl/m/polityka/355773-niemiecki-eur
oposel-staje-w-obronie-polski-w-przeciwienstwie-do-m
ojego-kraju-polska-jest-krajem-suwerennym-wideo

--
XL

2. Data: 2017-09-22 06:58:53

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 23:03, XL pisze:

> W przeciwieństwie do mojego kraju - Niemiec - Polska jest krajem wolnym,
> suwerennym i sama decyduje o swoim losie i przyszłości swojego kraju
> -- zakończył europoseł Udo Voigt."

Jaaasne :) Popierdolony pseudopatriota. Tak jak ty.

"Udo Voigt głosi poglądy wymierzone w porządek prawny RFN, nie stroniąc
od wypowiedzi nacjonalistycznych, ksenofobicznych i relatywizujących
zbrodnie III Rzeszy, w szczególności Zagładę Żydów. W 2003 sąd w
Stralsundzie wszczął postępowanie przeciwko Voigtowi za nawoływanie
podczas kampanii w 1998 do zbrojnego oporu przeciwko systemowi
politycznemu RFN. W wywiadzie dla pisma ,,Junge Freiheit" z 2004
zatytułowanym Naszym celem jest likwidacja RFN (niem. Ziel ist, die BRD
abzuwickeln) nazwał Adolfa Hitlera ,,wielkim niemieckim mężem stanu", a
RFN ,,bezprawnym systemem". Podczas demonstracji w Jenie w 2007
zaproponował przyznanie Rudolfowi Hessowi pokojowej nagrody Nobla[4]."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Udo_Voigt

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-09-22 08:11:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> RFN ,,bezprawnym systemem". Podczas demonstracji w Jenie w 2007
> zaproponował przyznanie Rudolfowi Hessowi pokojowej nagrody Nobla[4]."

Ma rację. Dostał Żydla Obama, dostali komuszy sługus Miłosz i stalinowska
k...a Szymborska, dać i Hessowi.

--
XL

4. Data: 2017-09-22 08:17:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ma rację. Dostał Żydla Obama, dostali komuszy sługus Miłosz i stalinowska
> k...a Szymborska,

dostał TW Bolek,

> dać i Hessowi.

J.w.

--
XL

5. Data: 2017-09-22 08:47:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 08:11, XL pisze:

> Ma rację.

Tak jak kretyni płaskoziemcy i antyszczepionkowcy.
Coś dla ciebie i chirona:
http://www.nienawisc.pl/jak-zabic-swoje-dziecko-i-do
stac-brawa-w-internecie-poradnik/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-09-22 14:49:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

Czemuż ach czemuż wyciąłeś swoich żydlistów-idoli?

> Tak jak kretyni płaskoziemcy i antyszczepionkowcy.
> Coś dla ciebie i chirona:
> http://www.nienawisc.pl/jak-zabic-swoje-dziecko-

Najwięcej zabija się dzieci szczepionych, wiec ten twój wtręt o
antyszczepionkowcach to marny argument na cokolwiek. Pręż swój wątły
intelekt dalej.

--
XL

7. Data: 2017-09-22 15:13:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 września 2017 08:11:17 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> komuszy sługus Miłosz

Być może był przez pewien czas takim sługusem, ale za same "Wypisy z ksiąg
użytecznych" czyli antologię przekładów poetyckich z komentarzami bardzo cenioną
w środowisku zachodnich praktykantów Zen, jeśli pominąć inną jego twórczość -
ten "Żydel" jak mówisz się mu wybitnie należy. Oprócz tego, jako autorowi, który
po raz pierwszy przyswoił polszczyźnie dzieła Kabira. Zauważ, że Miłosz
nie przeszedł z czerwonych do gramscistów w stylu Wisławy tylko do integralistów.
Dystansował się od katolicyzmu, jednakże był koniec końców
neokonserwatywny i neoklasyczny. Anty-koroniarski, bo jego Rzeczpospolita
to było Wielkie Księstwo i godłem narodowym Pogoń, a nie orzeł.

8. Data: 2017-09-22 15:20:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 14:49, XL pisze:

> Czemuż ach czemuż wyciąłeś swoich żydlistów-idoli?

Czemuż ach czemuż jesteś aż tak głupia?

> Najwięcej zabija się dzieci szczepionych,

Kto zabija? Dobrze się czujesz?

Domyślam się (w twoim przypadku to trudne zadanie zgadnąć co miałaś na
myśli...), że chciałaś napisać, że więcej umiera dzieci szczepionych niż
nieszczepionych. Może dlatego, że więcej jest szczepionych niż
nieszczepionych?
Jestem pewien, że w Afryce jest odwrotnie... Ale tam czarne dzieci, więc
dla rasistki ikselki nie mają znaczenia. Ten twój idol Udo zrobiłby z
nimi porządek bez szczepionek, co nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-09-22 15:32:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Być może był przez pewien czas takim sługusem, ale

Przykre, ALE nie ma żadnego "ale".
Zbrodniarze niemieckiego nazizmu też byli nimi "przez pewien czas".

A byli prócz Miłosza także inni poeci w Polsce, tacy, co karku przed
Komuną nie ugięli - vide oczywiscie Herbert, który wolał kopać torf i pisać
na gazecie, niż łasić się do Komuny jak oboje pożal się Boże żydlisci (cóż,
niezalezny komitet noblowski to juz legenda).

PS. W dodatku Miłosz był wybitnie antypolski, odcinając się od polskości
publicznie jako LITWIN. A w USA to juz w ogóle. I stary pijak, lowelas i
kłamca, własna rodzina z nim nie wytrzymywała. Wszystko to wiem od osób z
jego najblizszego kręgu w USA. I wiem znacznie więcej.
Miał Polskę i Polaków ZA NIC.
To był Litwin, z tych najbardziej Polsce wrogich.

--
XL

10. Data: 2017-09-22 15:35:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czemuż ach czemuż jesteś aż tak głupia?

Jak widać jednak nie. Skoro pytam.

> Kto zabija? Dobrze się czujesz?
>
> Domyślam się (w twoim przypadku to trudne zadanie zgadnąć co miałaś na
> myśli...), że chciałaś napisać, że więcej umiera dzieci szczepionych niż
> nieszczepionych.

Twoje domyślanie to wielki wysiłek, az mi cię żal.

--
XL

Wiatr nie (p)odpowie.
Korzystając z dyskusji o faszyzmie...