Koniec klakierstwa w PE.

51. Data: 2017-10-09 14:39:17

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-09 o 10:00, XL pisze:

> To bardzo proste- w TAMTYCH czasach i miejscu Stalin dla nikogo nie był
> żadnym ,,UFO" - nikt w rejonie Morza Bałtyckiego . a zwłaszcza granicząc z
> Rosją, tak go nie traktował. O nagrodzie i jego odmowie przyjęcia jej
> pisano tam wtedy w tonie pochlebstwa i pochwały.

W twoim przypadku to właśnie jest UFO: przyznanie Nobla Stalinowi i jego
rzekomej odmowie.
Żeby mógł odmówić, to najpierw ktoś musiałby mu ją przyznać.

Czy jest jeszcze coś czego nie rozumiesz?

> Finlandia też - bo trzeba
> go było głaskać, mając z nim w tymże roku podpisany układ o przyjaźni :->
> Dopiero po jego śmierci zacierano wszelkie slady - i ty właśnie jesteś tego
> produktem.

LOL :)
Ty jesteś produktem zacierania śladów po chemtrailsach i płaskiej Ziemi :):)

> Ale są ludzie, którzy pewne rzeczy po prostu wiedzą - bo są rzeczy, które
> po prostu się wie będąc światłym człowiekiem.

Tak jak niektórzy światli ludzie "po prostu" wiedzą, że trują nas
chemtrailsami, Ziemia jest płaska, a powoływanie się na wypowiedzi
faszystów jest przejawem patriotyzmu.
Ty właśnie należysz do tych światłych ludzi :)

> Reszta do dziś pada na twarz podczas zaćmienia Słońca.

Albo robi akcje różańcowe i modli się o deszcz w kaplicy sejmowej.

> Cóż, ludzie zawsze
> dzielili się na Kapłanów i na ciemny tłum.

Brałaś udział w akcji różańcowej czy ją organizowałaś?
Chciałbym ustalić, czy zaliczasz się do ciemnego tłumu czy do kapłanów....

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr