Koniec klakierstwa w PE.

11. Data: 2017-09-22 18:13:08

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 15:32, XL pisze:

> Przykre, ALE nie ma żadnego "ale".
> Zbrodniarze niemieckiego nazizmu też byli nimi "przez pewien czas".

Jacy znowu zbrodniarze? Masz rozdwojenie jaźni?
Przed chwilą klaskałaś faszyście Udo...

> Miał Polskę i Polaków ZA NIC.

To tak jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-09-22 18:15:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 15:35, XL pisze:

> Jak widać jednak nie. Skoro pytam.

Jak widać jednak tak. Skoro pytasz.

> Twoje domyślanie to wielki wysiłek, az mi cię żal.

To prawda. Domyślanie się co chciałaś napisać to wielki wysiłek. Aż mi
ciebie żal.
To kto zabija?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-09-22 18:55:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak widać jednak tak. Skoro pytasz.

> To prawda. Domyślanie się co chciałaś napisać to wielki wysiłek. Aż mi
> ciebie żal.
> To kto zabija?

Samochody, samoloty, huśtawki, rowery, terroryści, nieodpowiedzialni
rodzice, źli lekarze, nowotwory, koledzy - słowem ŻYCIE zabija, przygłupku
:->

--
XL

14. Data: 2017-09-22 19:47:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 18:55, XL pisze:

> Samochody, samoloty, huśtawki, rowery, terroryści, nieodpowiedzialni
> rodzice, źli lekarze, nowotwory, koledzy - słowem ŻYCIE zabija, przygłupku
> :->

I szczepionki? Przygłupku? :)
"Najwięcej zabija się dzieci szczepionych"
To jakaś zorganizowana akcja?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-09-22 20:18:58

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> I szczepionki? Przygłupku? :)
> "Najwięcej zabija się dzieci szczepionych"
> To jakaś zorganizowana akcja?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Czy jest sens dyskutowac? Moze trafilismy po prostu do niewlasciwej
grupy wzglednie na sesje nieustajacej terapii zajeciowej?
Przed miesiacami lub laty pomyslalem sobie, ze po roznych doswiaczeniach
z s.c.polish, p.s.polityka, p.s.religia i p.pregierz zajrze do innych
grup dyskusyjnych bardziej zwiazanych z moim wyksztalceniem. Psychologia
w tytule brzmiala obiecujaco. Jednak pozory mylily. O psychologii nic,
ale o lekach, ich skutkach ubocznych, chorobach, terapiach tez prawie nic.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

16. Data: 2017-09-22 21:07:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I szczepionki? Przygłupku? :)
> "Najwięcej zabija się dzieci szczepionych"
> To jakaś zorganizowana akcja?

No teraz już pokazałeś dno swojej głupoty.
Uwaga - teraz też będzie trudne, skup się: zabijanych jest najwiecej
SZCZEPIONYCH dzieci, bo te SZCZEPIONE stanowią większość wszystkich dzieci.
Oto cała "akcja", osiołku ??
--
XL

17. Data: 2017-09-22 21:15:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Czy jest sens dyskutowac?

Z tobą nikt tu nie dyskutuje.

> Moze trafilismy po prostu do niewlasciwej
> grupy wzglednie na sesje nieustajacej terapii zajeciowej?

Ście trafili.

--
XL

18. Data: 2017-09-22 22:07:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 20:18, silvio balconetti pisze:

> [...]
> grup dyskusyjnych bardziej zwiazanych z moim wyksztalceniem. Psychologia
> w tytule brzmiala obiecujaco. Jednak pozory mylily. O psychologii nic,

Jak to nic?
Faszyści, wyznawcy chemtrailsów... tyko przebierać :)

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2017-09-22 22:09:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 21:15, XL pisze:

> Z tobą nikt tu nie dyskutuje.

Brakuje ci argumentów?
Daj dobry przykład.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-09-22 22:18:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 21:07, XL pisze:

> [...]
> Uwaga - teraz też będzie trudne, skup się: zabijanych jest najwiecej
> SZCZEPIONYCH dzieci, bo te SZCZEPIONE stanowią większość wszystkich dzieci.

LOL :)
Jesteś upośledzona? Przecież to właśnie napisałem :)
Różnica polega na tym, że ty twierdzisz, że są zabijane.

To oczywiście nie jest zabawne, ale nadal nie wyjaśniłaś, kto zabija
szczepione dzieci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Pitr

Wiatr nie (p)odpowie.