Koniec klakierstwa w PE.

21. Data: 2017-09-22 23:28:19

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Jesteś upośledzona? Przecież to właśnie napisałem :)
> Różnica polega na tym, że ty twierdzisz, że są zabijane.

No, twierdzę. Dziecko ginące wpadając pod samochód lub z powodu błędnej
diety popadające w śmiertelne choroby, dziecko ginące w ataku
terrorystycznym itd. - to dziecko ZABIJANE.
(Przypadki zabijania dzieci w wyniku aborcji pomijam specjalnie, bo to
przypadki, którym nie pozwolono dożyć szczepienia)

Co zaś do samych szczepień:
https://szczepieniakrztusiec.wordpress.com/wplyw-szc
zepien-przeciwkrztuscowych-na-umieralnosc-dzieci-w-p
olsce/

--
XL

22. Data: 2017-09-23 13:46:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 23:28, XL pisze:

> No, twierdzę. Dziecko ginące wpadając pod samochód

Twierdzisz, że szczepionki są szkodliwe, bo szczepione dzieci wpadają
pod samochód?
To jakiś zorganizowany przez ONR konkurs na największego debila i chcesz
zdobyć pierwsze miejsce?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2017-09-23 19:46:00

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to nic?
> Faszyści, wyznawcy chemtrailsów... tyko przebierać :)
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Patologia zycia codziennego oraz kronika upadku psychiatrii polskiej?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

24. Data: 2017-09-23 20:13:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Twierdzisz, że szczepionki są szkodliwe, bo szczepione dzieci wpadają
> pod samochód?

Ręce opadają. Może już dam ci spokój...

--
XL

25. Data: 2017-09-23 20:15:15

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:eafe9c7d-9d5e-4141-bd6e-30148b58741c@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 22 września 2017 08:11:17 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> komuszy sługus Miłosz

Być może był przez pewien czas takim sługusem, ale za same "Wypisy z ksiąg
użytecznych" czyli antologię przekładów poetyckich z komentarzami bardzo
cenioną
w środowisku zachodnich praktykantów Zen, jeśli pominąć inną jego
twórczość -
ten "Żydel" jak mówisz się mu wybitnie należy. Oprócz tego, jako autorowi,
który
po raz pierwszy przyswoił polszczyźnie dzieła Kabira. Zauważ, że Miłosz
nie przeszedł z czerwonych do gramscistów w stylu Wisławy tylko do
integralistów. Dystansował się od katolicyzmu, jednakże był koniec końców
neokonserwatywny i neoklasyczny. Anty-koroniarski, bo jego Rzeczpospolita
to było Wielkie Księstwo i godłem narodowym Pogoń, a nie orzeł.

I wolał widzieć psa niż Polaka. A socjalizm uważał do końca dni swoich za
wielką, intelektualną przygodę. Daj spokój, Jakubie...

--
Chiron

26. Data: 2017-09-24 08:46:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 19:46, silvio balconetti pisze:

> Patologia zycia codziennego oraz kronika upadku psychiatrii polskiej?

Psychiatrii, edukacji, rozsądku.
https://youtu.be/DAG1EjKdyyU

A przez przypadek wczoraj trafiłem na film, nie nowy, ale warty
przypomnienia w kontekście tego, co się w Polsce dzieje:
http://www.filmweb.pl/film/Kochanek+królowej-2012-50
8839
Ciekawy przykład jak można państwo cofnąć w rozwoju w obronie własnych
interesów i interesów kościoła. Szalony król, którym manipuluje rada...

Pozdrawiam
Piotr

27. Data: 2017-09-24 08:56:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-23 o 20:13, XL pisze:

> Ręce opadają. Może już dam ci spokój...

Mam nadzieję. Ale jakoś ci nie wierzę, że przestaniesz bredzić o swoich
faszystowskich idolach, szkodliwości szczepionek, bekających Niemcach i
jak to kościół roznosił kaganek oświaty. O reszcie bzdur nie wspominając. :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-09-24 13:53:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jak to kościół roznosił kaganek oświaty. O reszcie bzdur nie wspominając. :)

Bzdury? Bredzisz.

http://f.kafeteria.pl/temat/f1/czy-niemcy-naprawde-p
ierdza-przy-jedzeniu-p_6368945
I nie tylko ja uwazam ich za nieokrzesańców.
http://m.dw.com/pl/knigge-society-niemcy-narodem-nie
okrzesańców-i-prostaków/a-16319647

Itd.

--
XL

29. Data: 2017-09-24 16:26:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 13:53, XL pisze:

> Bzdury? Bredzisz.
>
> http://f.kafeteria.pl/temat/f1/czy-niemcy-naprawde-p
ierdza-

A niektórzy Polacy się nie myją i szczają na wydmach.
I co teraz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-09-24 16:39:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ierdza-

> A niektórzy Polacy się nie myją

Skoro już się pogodziłeś z prawdą o Niemcach, to i ja ci przyznam rację -
tak, 100 procent Polaków się nie myje.
Trudno się wciąż myć. Kiedyś trzeba tez robić inne rzeczy.

> i szczają na wydmach.

Wydm niech pilnuje ten, komu za to płacą. Więc byle nie szczali przy stole,
to OK. Ja po wydmach nie chodzę ani ich nie pilnuję - ale stołów parę mam,
w ciągłym użyciu.

> I co teraz?

Tradycyjne jajco.
--