Re: Koniec klakierstwa w PE.

Data: 2017-10-09 10:00:22
Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Wali mnie kto to jest.
> Interesuje mnie ta gazeta. I uzasadnij dlaczego akurat ta Fińska gazeta
> ma być wiarygodna.
> Tylko nie ośmieszaj się jakimś szmatławcem piszącym o spotkaniach z UFO
> czy innymi takimi z tamtych czasów

To bardzo proste- w TAMTYCH czasach i miejscu Stalin dla nikogo nie był
żadnym ,,UFO" - nikt w rejonie Morza Bałtyckiego . a zwłaszcza granicząc z
Rosją, tak go nie traktował. O nagrodzie i jego odmowie przyjęcia jej
pisano tam wtedy w tonie pochlebstwa i pochwały. Finlandia też - bo trzeba
go było głaskać, mając z nim w tymże roku podpisany układ o przyjaźni :->
Dopiero po jego śmierci zacierano wszelkie slady - i ty właśnie jesteś tego
produktem.
Ale są ludzie, którzy pewne rzeczy po prostu wiedzą - bo są rzeczy, które
po prostu się wie będąc światłym człowiekiem.
Reszta do dziś pada na twarz podczas zaćmienia Słońca. Cóż, ludzie zawsze
dzielili się na Kapłanów i na ciemny tłum.

--
XL